pusla Skrevet 25. februar 2011 #2861 Skrevet 25. februar 2011 (endret) deg som trener og bruker barnepassen allerede! Det er skikkelig sporty, altså! Håper det går bra, da Jeg får beherske meg når det gjelder de nedsatte lekene, for Aker Brygge er jo et stykke unna og jeg tror ikke mannen gidder bruke lørdagen på å kjøre oss dit. Vi har jo strengt tatt nok leker Men Lamaze-lekene er flotte gaver og de er en suksess her også. Endret 25. februar 2011 av pusla
Zia Skrevet 26. februar 2011 #2863 Skrevet 26. februar 2011 Så flink du er som trener allerede! Jeg trener jo ikke nå en gang jeg Håper dere har en fin helg
Neytiri Skrevet 26. februar 2011 #2864 Skrevet 26. februar 2011 Gud så sprek du er som trener allerede! Jeg var ikke klar til verken det eller barnepass og i grunn ikke så fullt enda heller Lamaze leker til 50kr var bra pris! Jeg har kjøpt de billige på ebay og de er skikkelig poppis. Eddie elephanten var hennes favoritt og nå hvis hun er urolig i bil roer han henne fort
Lilywhite Skrevet 26. februar 2011 #2865 Skrevet 26. februar 2011 Så flink du er som trener allerede Skjønt bilde av dere på FB forresten! Håper dere har en fin helg
Muffin! Skrevet 26. februar 2011 #2866 Skrevet 26. februar 2011 Slenger meg på de andre her; du er veldig flink som er igang med trening allerede. Gikk det bra? Både treningen og barnepasset?
cypress Skrevet 26. februar 2011 Forfatter #2867 Skrevet 26. februar 2011 Ja, trening og barnepass gikk bra!! Lille A sov hele tiden da, så hun var enkel å passe. Jeg var på en styrketime, og er såååå STØL i dag!!! Sånn går det jo, når det er mer enn 2 måneder siden sist. Men det var superdeilig mens det sto på, og jeg er veldig fornøyd med å være i gang!! Jeg begynner å kjenne på kroppen nå at jeg ikke har sovet natten gjennom på mange uker. De siste par dagene (egentlig fra etter trening på fredag) har jeg tidvis følt det som jeg går rundt som en zombie. Skikkelig slitsomt. Tenkte å legge oss tidlig i dag, men A har hengt i puppen de siste to timene, så den planen ble det ikke noe av. Snork. Prøver å lure i henne smokk, men hun bare spytter den ut. Sukk.
cypress Skrevet 26. februar 2011 Forfatter #2868 Skrevet 26. februar 2011 Takk for all skryt ang treningen forresten!
Sort Pastill Skrevet 27. februar 2011 #2869 Skrevet 27. februar 2011 Du er flink altså! Og trening er jo faktisk veldig bra for deg sånn utenom det å stramme seg opp og bli sterkere - man føler seg jo bra, får litt endorfiner, og lagrer opp energi. Og det høres det jo ut som du trenger, akkurat dette med lite søvn er så slitsomt, og noe jeg gruer meg til den dagen det blir vår tur. Håper dere får en fin søndag!
Gjest Iril Skrevet 27. februar 2011 #2870 Skrevet 27. februar 2011 Det med sovingen går over etter en stund, men man er sliten i begynnelsen ja. Kroppen er heldigvis laget slik at ammehormonene påvirker søvnen, så den har bedre kvalitet mens du ammer enn når du ikke gjør det.
cypress Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #2871 Skrevet 27. februar 2011 Natten var fin, like etter jeg skrev her kom mannen og overtok A så jeg fikk sove. Han gikk visst med henne til kl 2 før hun ble trøtt. Jeg merket ikke en gang at de kom og la seg. A våknet igjen i 5-tiden og fikk mat, og igjen rundt 8 og 11. Så jeg har fått sove ganske mye, det var deilig og nødvendig!! Føler meg mye bedre nå! Lille A har begynt å bæsje en gang annenhver dag i stedet for annenhver time. Sparer jo en del bleier på det, men de som blir fylt opp blir så til de grader fulle!!!! Hun virker så lykkelig hver gang hun har fått sendt ut en ladning! Kanskje ikke så rart..
Dine Skrevet 27. februar 2011 #2872 Skrevet 27. februar 2011 hehe, her blir også lilletassen skikkelig blid etter å ha fått ut en ladning Men han bæsjer opptil 6-7 ganger i døgnet, så her skifter vi omtrent 10 bleier døgnet, hvis ikke mer noen ganger.. Lurer på når de går over til å bæsje kun 1 gang dagen?
Gjest Iril Skrevet 27. februar 2011 #2873 Skrevet 27. februar 2011 Sånn er det her også. Kommer vannvittige mengder med noen dagers mellomrom, og i timene før det kommer, er han sutrete. Og så bæsjer han med verdens største glis!
Gjest ~Milla~ Skrevet 27. februar 2011 #2874 Skrevet 27. februar 2011 Flott at magen til lille A fungerer Skjønner godt hun er fornøyd etterpå
cypress Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #2875 Skrevet 28. februar 2011 Jeg hadde litt glemt swadle-teppet, men tok det frem og surret A inn i det i går kveld. Og natten har dermed vært kjempebra!! Sovnet rundt 12, våknet for mat ca 4, og igjen kl 8. Da syns jeg det går an!! Nå har vi stelt oss, jeg har fått meg en dusj mens A pludret på gulvet, og A har spist. Nå må jeg få meg litt mat selv, og så skal vi ut på butikken. Vi får to mammaer med babyer på lunsj, så da kan det være greit å ha noe å servere...
Dine Skrevet 28. februar 2011 #2876 Skrevet 28. februar 2011 Hipp hurra for swaddleteknikken!! Kos dere med lunch i dag
cypress Skrevet 1. mars 2011 Forfatter #2877 Skrevet 1. mars 2011 Hipp hurra for swaddleteknikken!! Kos dere med lunch i dag Og nytt hipp hurra i dag!! I natt sov hun drøye 4 timer før hun ville ha mat. Det er vesentlig greiere å være mamma når jeg må våkne hver 4. time enn hver 2. time altså!!! Nå ligger Lille A og pludrer på teppet sitt og trener nakken sin. Jeg må passe litt på, for plutselig har hun sovnet, og da bør jeg vel snu henne over på ryggen. Etterpå skal vi på vårt første barseltreff. Det skal være med jordmor med et slags opplegg i dag og på torsdag, og deretter er det opp til oss selv om vi vil fortsette å treffes. Håper det er noen hyggelige damer der! Det hadde vært koselig å kjenne noen i nærområdet som går hjemme også. Jeg kjenner jo en del som går hjemme, men ingen som bor i gangavstand. Jeg syns tiden har gått så utrolig fort!!! Jeg syns bare det var i går at vi kom hjem fra sykehuset. Men i morgen er Lille A 6 uker allerede!! Hun er blitt så stor!! (Ikke objektivt sett kanskje... Jeg hadde besøk av en baby på 6 mnd i går, og den var jo enorm i forhold. Det var også en 1 åring her, og han var jo ikke en baby i det hele tatt - han var jo et barn!)
Dine Skrevet 1. mars 2011 #2878 Skrevet 1. mars 2011 Du finner helt sikkert noen på barseltreffet du kommer overens med Kos dere!! Vi har jo på en måte to barselgrupper føler jeg da.. Føler like mye at vi er en barselgruppe her inne som fra helsestasjonen, så det er koselig
Gjest Neferet Skrevet 1. mars 2011 #2879 Skrevet 1. mars 2011 Lykke til på barseltreff i dag cypress!! Og må si som de andre her at du er utrolig flink som har vært på styrketime allerede!! Ha en fin dag!
Gjest ~Milla~ Skrevet 1. mars 2011 #2880 Skrevet 1. mars 2011 Utrolig hvor fort de vokser disse små. Det gjelder vel å nyte tiden mest mulig
Fremhevede innlegg