Gå til innhold

Hverdagen - med en baby i hus!

cypress

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Goffel hadde øyeinfeksjon i starten, og vi dro til lege med det, da det ikke ble noe bedre. Legen tok bakterieprøve, og sjekket for klamydia :overrasket: (Selv om jeg hadde ks :fnise: )

:ler: Klamydia er noe man kan ha mange steder altså, jeg har hatt det i lungene blandt annet. Det har ikke egentlig noe med underlivet å gjøre.

Cypress: Skyll øynene hennes med saltvann ofte, gjerne en gang i timen. Om det ikke går over etter noen dager da, kan du ta kontakt med fastlegen.

Hurra for en mnd! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi fremme på hytta, og jeg har inntatt det som nok blir helgens ammestol. Turen gikk veldig fint, A sover kjempegodt i bilen, så jeg og søsteren min som jeg kjørte med fikk litt kvalitets-skravletid.

Jeg syns allerede øynene til A er blitt litt bedre heldigvis. Saltvann og melk i øynene har tydeligvis en effekt! Håper hun blir helt bra! Særlig nå som vi er på hytta, laaangt fra fastlegen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres koselig ut med hyttetur, ihvertfall når A er så glad i å kjøre bil at det ikke er noe problem å forflytte seg! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Putin :fnise:

Innom for å oppdatere meg litt, og ser det har vært på sin plass å :strix: for at A er en måned allerede!!! :nigo: Håper dere har det knallbra på hyttetur! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hytteturen var kjempekoselig!! Lille A var stjernen i showet, og gikk fra fang til fang hele helgen.. Jeg hadde henne omtrent bare da hun skulle spise og om natten. Forsåvidt deilig med avlasting, selv om hun er såpass grei at det ikke er noe problem å passe henne alene heller.

Jeg tror vi fikk vårt første smil da vi var på tur!! :rodmer: Det virket i alle fall veldig annerledes enn de luftsmilene vi har hatt hittil! Hun lå på stellebordet, noe det virker som hun generelt syns er skikkelig deilig, og så plutselig trakk hun opp begge kjakene. Hun er så søøøøøøt!!!! :yvonne: Kjipt for mannen som ikke var med, og ikke fikk se det, men... Hun gjør det vel snart igjen!

I morgen må jeg kjøpe babygym! Meker at hun trenger litt mer underholdning nå. Hun er mer våken på dagen enn før, og jeg kan ikke ha henne på fanget hele tiden heller. Foreløpig har vi bare en stol som gynger, men hun kan ikke sitte i den i evigheter. Det beste er vel en babygym som underholder både mens hun ligger på magen og på ryggen. Lurer på den Lamaze-saken som snurrer. :klo:

Nå skal vi prøve oss på en tur ut, selv om det snør. Jeg orker ikke bare være inne, og trenger å handle noe også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempe koselig med smil! Jeg smelter fortsatt hver eneste gang han smiler, selvom han har gjort det i flere uker nå. Nå er vi på vei mot latter vi da og det gleder jeg meg skikkelig til :rodmer:

Bra dere koste dere på hyttetur og at du og søsteren din fikk litt kvalitets-skravletid ;) Det trenger man i blant!

Kos dere masse på shopping! Vi skal ut en tur etterpå vi også, men venter på mannen så vi kan kjøre og bytte noen klær.. Har masse i 62, og er jo litt alright å kunne bruke alt også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med smil! :nigo: Kommer nok flere snart ja :jepp: Husker godt at Goffel drev med mange rare grimaser før han klarte å lage et ordentlig smil :fnise:

Lamaze-babygymmen er kjempefin! Angrer på at jeg ikke kjøpte den! Men det er ingen bøyle over den da, så da bør du muligens ha en til, eventuelt en løs bøyle som du setter over. Det var ved 6 ukers alder Goffel begynte å interessere seg for leker også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja, det er sant, det er jo ingenting å se på når hun ligger på ryggen på den babygymmen ja. Men det løser seg jo med en løs bøyle. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...