Gå til innhold

Hverdagen - med en baby i hus!

cypress

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Velkommen hjem! :hoppe:

Melken regulerer seg, ja. Det er som regel verst 4. og 5. dag, men det varierer jo. Supert å høre at det går fint med ammingen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt slitsomt med den melken altså!! I dag ammet jeg av den ene puppen, og måtte holde en liten kopp/melkeoppsamler foran den andre puppen. Da jeg var ferdig hadde det rent ut over 50 ml av seg selv, uten noen stimulering utover at den andre puppen ble sugd på. Det var mye altså!!! Hvis det skal fortsette sånn, blir det vanskelig å amme når jeg er ute på tur, for et lite ammeinnlegg er ikke nærheten av nok... Og jeg syns det blir litt merkelig å sitte med en plastkopp på ute blant folk liksom...

Kanskje noen har et tips?? :klø:

:fnise: vettu jeg får fortsatt samlet rundt 30-40ml når jeg har melkoppsamler på, det setter jo et press rundt brystvorta så det lekker gjerne litt mer.......men er veldig fin for å spare på melk om man vil feks fryse ned ;)

Ellers er det som DDuck sier, det regulerer seg etterhvert.....melk kommer etter etterspørsel, så når du ikke har nok vil lille A henge i puppen noen dager og da vil kroppen skjønne at her trenger vi å produsere mer melk.....osv.

Er det noe du lurer på eller trenger råd så får du bare spørre snuppa ;)

:klem: hvordan er det ellers å ha blitt mor da!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 ml :hakeslepp: Det går seg mest sannsynlig til :klemmer: Når kroppen din skjønner at A ikke trenger all den melka får du mindre :jepp:

Kommer det bilder av vidunderet på facebook etterhvert eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer det bilder av vidunderet på facebook etterhvert eller? :)

det er ikke alle som har facebook.. :sjenert:

håper alt står bra til med dere og at dere koser dere masse masse med lille A :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...