Gå til innhold

Hverdagen - med en baby i hus!

cypress

Anbefalte innlegg

Hmm.. jeg har trodd et par ganger at jeg har hatt mensmurringer, men så har det liksom gått over i at jeg må på do i stedet (nr. 2 :flau: ), så jeg vet da søren hva det har vært for noe.. :ler:

Nedpress har jeg ikke kjent heller. :snurt: En venninne av meg sa at det kjentes som om hun omtrent satt med babyens hode mellom bena etter at han hadde festet seg. Sånn har ikke jeg det i det hele tatt! Lurer på hvorfor jeg kjenner så få symptomer? :klø:

:ler:

Det har ikke vært behovet for å kvitte seg med toer´n her! ;)

Dine symptomer er sikkert helt normale for deg! Vi opplever jo det hele annerledes alle mann. Ingen fasit! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg lå på sykehuset og ble satt i gang, spurte den franske jordmoren om jeg kjentes ut som jeg måtte på do - altså om jeg hadde nedpress når hode skulle feste seg. Så det kan jo godt hende at det er det som skjer, at hun er på vei lengre ned i bekkenet og snart finner veien ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å ha så lite symptomer :jepp: . Skjønner at man nesten kan lure på om man er unormal. Spesielt hvis folk kommenterer det mye. Satser på at du er like heldig med fødsel og :jepp:

Innom og sjekker her hver dag nå :popcorn: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan si at jeg ikke hadde noen symptomer over hodet jeg heller... W satt godt fast lang toppi bekkenet og hadde ikke tenkt til å feste seg med det første. Men det er det jo ikke alle som gjøre heller, så ta det med ro ;)

Ut kommer A uansett om hun vil eller ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ruccola

Hmm.. jeg har trodd et par ganger at jeg har hatt mensmurringer, men så har det liksom gått over i at jeg må på do i stedet (nr. 2 :flau: ), så jeg vet da søren hva det har vært for noe.. :ler:

Bare for å ha sagt det så har søsteren min fått skikkelig tømt tarmen før begge sine barn kom til verden :jepp:

Ble bare helt plutselig veldig intenst sa hun, og så var det "bare" på do hun måtte :fnise:

Men begge gangene har fødselen startet ganske rett etterpå! :jepp:

Er visst mange kropper som har denne naturlige klyster-effekten som forberedelse til fødsel så der skal vere ekstra god plass!

(OG at man da slipper klyster på sykehuset, eller at man faktisk ikke rekker å få det og det kommer ut sammen med ungen ;/ )

Så la oss håpe det er det du har!!! :nigo:

Ønsker ihvertfall for sikkerhets skyld MASSE LYKKE TIL!!!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada, bare opptatt med andre ting, ikke fødsel dessverre.

I går ringte jeg faktisk til føden, for jeg var usikker på om jeg lakk litt fostervann eller om det bare var litt ekstra mye utflod. Jordmor ba meg ta på et bind og se an konsistensen, men da kom det ikke noe mer, så det var nok bare utflod. :sukk:

Var på en middag i går der ei dame som har tre unger mente at jeg ikke så fødeklar ut. Jeg skulle angivelig bli mye mer sliten, og få et slags drag rundt munnen og hovne lepper. Folk sier så mye rart altså..

Men jeg fant ut at mamma gikk 8 dager over termin med sin første, og da startet fødselen med vannavgang midt på natten. Så basert på likheten mellom svangerskapene sålangt, har jeg ingen tro på at noe skal skje på mange dager enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Står både i Cypress og min signatur Neytiri ;)

ahhh jeg var på telefonen og da kommer ikke signaturene opp vettu ;)

Blir spennt nå hver gang du kommenterer her :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette draget hadde jeg i laaang tid uten at det skjedde noe. Det kalles VANN ;) Og ikke alle får det.. Så ikke hør på den dama :)

Men du, dersom du fortsatt er ute og spaserer neste uke og har lyst på treff selv om det ikke ble noe er det mulig å ta en kino altså :) Det er en litt slapp film denne gangen også, så spasering er også mulig. (og bra for snart fødeklare damer ;) ) Men jeg har klart å lage en annen avtale på torsdag så jeg har bare onsdag tilgjengelig.. Kanskje noen fler som har lyst? :) Fikk aldi fulgt opp i boka mi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst, men har en annen avtale onsdag. Men den må jeg kanskje avlyse fordi jeg muligens ikke har bil :jepp: Men hvis jeg skal møte dere tar jeg jo bare t-banen :nigo: Kunne godt tenkt meg kakao jeg :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, der var du, Cypress! :goodbye:

Folk sier jammen mye rart! :ler: Nei, du får klype deg litt i leppene så du ser fødeklar ut! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...