Gå til innhold

Hverdagen - med en baby i hus!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja nå begynner det å bli spennende å følge med framover her altså :popcorn:

Hva skjer med dårlig service i banker? Og det er ikke bare banker... tror folk bør ha et ekstra fag i etikk, kommunikasjon og dannelse jeg altså. For det er så mange som mangler mye av dette eller ikke har snøring på hvodan de bruker det

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra jobba :5: . Dårlige saksbehandlere finnes overalt. Mannen jobber som det i en annen bransje og han sier at han har flere udugelige kolleger. Mange som rett og slett ikke har peiling og det er skummelt når det er snakk om så store summer.

Hurra :strix: Nå er snart dagen her :bolledeig: . Husker ikke om jeg har spurt om det før, men føler du deg klar? :jepp: Er du stressa eller avslappet til det hele? Synes i grunn du virker veldig avslappet :jepp:

Begynner å føle meg mer klar nå ja!

Jeg har drømt at jeg har født et par ganger i det siste, men drømmene mine skåner meg veldig for hva som nok er virkeligheten, for i den ene drømmen hadde jeg liksom født i søvne, slik at babyen bare lå ved siden av meg da jeg våknet, og i den andre hadde jeg bare vanlige kynnere, men jordmor på sykehuset sa at det nok var rier allikevel, for jeg hadde plutselig 8 cm åpning. Haha.. Dersom det er SÅ lett å føde så.. :klaske:

Alt ev praktiske ting er på plass (tror jeg..), og jeg begynner å bli mer og mer lei av magen. Og gleder meg veldig til å møte jenta vår. Selv om jeg gruer meg litt til våkenetter og ammetrøbbel og sånne ting.

Siden vi ikke vet hvor lenge vi har igjen, bare mannen og meg, skal vi gå ut og spise og på kino ikveld. Det blir sikkert hyggelig. :rødme: Det har vært så mye styr med å ordne praktiske ting i det siste, at vi knapt har fått tid til å være kjærester.

:sengekos: har vært ikke-eksisterende de siste ukene, både fordi det krever så mye kreativitet, og fordi han ikke har hatt så lyst. Det syns jeg har vært litt sårende faktisk, for jeg har følt litt at han ikke syns jeg har vært noe fin. Når jeg har spurt han om det, sier han at det ikke stemmer, men at han har vært så sliten. Skulle tro det var han som gjorde noe ekstraordinært og bar frem barnet vårt her... I går kveld da vi hadde lagt oss, kom han krypende bak meg og la seg inntil meg. Da begynte jeg å gråte, fordi jeg innså hvor lenge det var siden sist han hadde gjort det. Det har liksom bare vært jeg som har tatt initiativ til fysisk nærhet i det siste. Det føltes veldig sårt. Men vi får se om ikke kvelden i dag kan få tilbake litt av romantikken.. før babyen kommer helst... :sukk:

Skrevet

Bytt bank! Makan altså :kjefte:

Håper det skjer noe snart.... :popcorn:

Skrevet

Så bra at dere har satt av tid til å være kjærester i kveld! :rødme: Selv om dere fortsatt har forholdsvis god tid, i og med at hun ikke kommer før 25. januar. Noe som forøvrig betyr at halvparten her inne kommer til å se :gravid: ut av :popcorn: innen jenta deres kommer, i og med at de har starta inntaket allerede. :sjenert:

Håper du har og får en fin dag! Og at fødselen blir like lett som i drømme! :ler:

Skrevet

Kjenner til det med å ikke føle seg så attraktiv når man er som ei kule :Nikke:

:hug:

Skrevet

Her er det jeg som tar initiativ til :sengekos: og. Spurte mannen om grunnen i går og han sa at han visste at jeg hadde så mye vondter, så han ville ikke spørre. Så nå har vi en avtale om lørdagen ;) Jeg har og begynt å grine en gang fordi det var så lenge siden jeg hadde fått nærhet. Da unnsyldte mannen seg med at han trodde jeg ville være i fred, grunnet vondter igjen. Men jeg er heldig, jeg får når jeg ber om det. Jeg har generelt et stort nærhetsbehov og det tror jeg egentlig mannen bare synes er koselig. Har jeg ikke fått nærhet på en stund (les: 1 dag ;) ), sier jeg at nå har jeg underskudd :fnise: . Blir spennende å se om babyene erstatter mennene våre når det gjelder nærhet nå i begynnelsen. Kanskje får de underskudd? Det hadde vært fint i grunn :fnise:

Høres koselig ut med date. Viktig å gjøre sånt før det braker løs. Her føler jeg og det blir mye praktisk. Dere har jo flytta og alt, så ikke så rart.

Bare fint å tro at fødsel blir en dans på roser. Da gruer man seg ikke ihvertfall. Innerst inne så vet man jo at det kan bli tøft. Det får man ta når/om det kommer.

Ha en fin dag :klemmer:

Gjest ~Milla~
Skrevet

Hørtes koselig ut med en slik kveld, bare dere to. Tror det er viktig å ta vare på hverandre og nyte den siste tiden før den lille kommer ihus. Må nok bli flinkere til det vi også.... :sjenert:

Skrevet

Håper dere får en kjempe koselig kveld sammen :klemmer:

Skrevet

Hadde vært kjekt om du var sanndrømt :fnise: Men er vel sjelden man har så lette fødsler ja :sjenert: Hehe..

Håper dere får en koselig kveld sammen :klemmer:

Skrevet

Mannen og jeg hadde en kjempehyggelig kveld i går. Vi var først og spiste en veldig god middag på en restaurant på Tjuvholmen. Vi spiste en mix av andrebryst, fois gras, indrefilet og surret kylling. Andebryst er noe av det beste jeg vet, og sammen med de andre tingene er det vanskelig å få et dårlig måltid.

Etterpå gikk vi og så Harry Potter på kino. Jeg har hatt lyst til å se den lenge, så vi fant ut at dersom vi skulle rekke å se den på kino, måtte vi ta det nå!! Jeg er en liten Harry-fan, så det var moro å se den. :)

I dag skjer det ikke mye her gitt.. Jeg sov til 11, har snakket en time på telefonen med mamma, og ser på tøys på tv. Lurer på om jeg skal prøve å vokse leggene nå. Vet ikke om jeg orker å bøye meg lenge nok til at jeg får til begge bena, men.. Kan jo fortsette i morgen. :ler:

Skrevet

Begynner å føle meg mer klar nå ja!

Jeg har drømt at jeg har født et par ganger i det siste, men drømmene mine skåner meg veldig for hva som nok er virkeligheten, for i den ene drømmen hadde jeg liksom født i søvne, slik at babyen bare lå ved siden av meg da jeg våknet, og i den andre hadde jeg bare vanlige kynnere, men jordmor på sykehuset sa at det nok var rier allikevel, for jeg hadde plutselig 8 cm åpning. Haha.. Dersom det er SÅ lett å føde så.. :klaske:

Og jeg har de mest FREAKY drømmer....Har din baby vært 1/2 cm høy og laget av papir, enda? :sjenert:

Må jo le litt av disse snodige drømmene også,da...:ler:

Nå er det ikke lenge igjen, Cypress!!

Skrevet

Godt og høre at dere hadde det koselig i går :hjerte: Det var nok viktig for dere begge som kjærester :jepp:

:ler: litt av Mazilla's utsagn om at vi kommer til å bli ventende lenge, jeg er sikker på at din lille frøken kommer rett rundt hjørnet :jepp:

Ha en fin helg! :klem:

Skrevet

Og jeg har de mest FREAKY drømmer....Har din baby vært 1/2 cm høy og laget av papir, enda? :sjenert:

Må jo le litt av disse snodige drømmene også,da...:ler:

Nå er det ikke lenge igjen, Cypress!!

:hoho: Nei, den varianten har jeg ikke opplevd enda!

Ikke lenge igjen nei.... Spennende!!! :bond::bond:

Skrevet

:hoho: Nei, den varianten har jeg ikke opplevd enda!

Ikke lenge igjen nei.... Spennende!!! :bond::bond:

Anbefales ikke, heller! ;)

Har du hatt mensmurringer enda? Jeg har det stadig vekk, og noe jeg vil beskrive som "nedpress" også...er det det at han driver og fester seg, kanskje? :vetikke:

Skrevet

Hmm.. jeg har trodd et par ganger at jeg har hatt mensmurringer, men så har det liksom gått over i at jeg må på do i stedet (nr. 2 :flau: ), så jeg vet da søren hva det har vært for noe.. :ler:

Nedpress har jeg ikke kjent heller. :snurt: En venninne av meg sa at det kjentes som om hun omtrent satt med babyens hode mellom bena etter at han hadde festet seg. Sånn har ikke jeg det i det hele tatt! Lurer på hvorfor jeg kjenner så få symptomer? :klø:

Skrevet

Kanskje du er en av dem som ikke kjenner noe særlig før fødselen plutselig er i gang? I så fall er du jo heldig! :jepp:

Skrevet

Jo, det er jo egentlig sant det Iril. Det er jo som regel ikke deilige symptomer som kommer! :fnise: Det eneste jeg har, er en del kynnere, men de er ikke vonde, bare litt ubehagelige.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...