Gå til innhold

Hverdagen - med en baby i hus!

cypress

Anbefalte innlegg

Ja, ble det en vellykket kveld, eller ble det vannavgang og slimpropp og mere til?! ;)

:popcorn:

Det med ikke-hyling går bare på effektiviteten på pressene :jepp: (når man først vil ha ungen ut mener jeg ;) ) Det går jo an å mixe også! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei damer!

Joda, det ble veldig hygglig i går, ingen slimpropper, vannavgang eller andre dramatiske hendelser. :ler: Jeg fikk en ganske tydelig kynner mens de var der, og viste dem hvor deformert og rar magen ser ut da, og det skapte litt skrik og skrål, men det var bare moro. En av de andre som kom er også gravid og hadde vært på ultralyd dagen før, så det ble en del babyprat uten at jeg mente at det skulle bli sånn. Det virket som de fleste syns det var interessant (bare ei som måtte ta opp et blad og lese litt da det ble for mye for henne... :fnise: )

Tenk i dag er det nøyaktig én uke igjen til termin. Nå kan hun virkelig komme akkurat når som helst. Det er utrolig spennende!!! :strix: Jeg kjenner at hun romsterer veldig inni der nå, og jeg har hatt tre kynnere nå på under en halvtime, det er mer enn jeg pleier, så det er åpenbart noe trening på gang. Men det er vel bare å vente å se videre... :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper ikke hun kommer i helga, for da er jeg bortreist... :sukk: Men bortsett fra det kan hun få lov til å komme akkurat når som helst altså.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal føde på Ullevål. :opplyser:

Det hadde vært veldig moro om du har rett DDuck, men på en måte håper jeg litt at du tar feil og... Jeg syns det er litt skummelt... :redd: Men nå er det jo ingen vei utenom, så om fødselen skal skje denne uka eller neste, spiller jo strengt tatt ingen rolle.. :ler:

Dette er litt uinteressant, men jeg må bare få det ut: :sinna:

Nå har jeg akkurat hatt en samtale med banksjefen i banken vi bruker. Det har vært SÅ mye tull med banken etter at vi tok opp lån ved kjøpet av leiligheten, til den grad at vi i helgen fikk brev om at vi skal ha misligholdt et mellomfinansieringslån på over halvannen million, som var forfalt i sin helhet i desember uten at vi fikk beskjed om det. Bare tull fra ende til annen. Så nå ville de gjerne ha innbetalt hele beløpet, samt forsinkelsesrenter og gebyrer på over 13.000 kr. Da ble det god stemning i heimen... :ironi: Så i går sendte jeg verdens krasseste mail og lekset opp om hvor udugelige de er, og hvor mange feil de har gjort. Jeg sendte egentlig mailen til "min personlige rådgiver" (høres jo så flott ut, men hun er ikke verdt en dritt), men hun skjønte åpenbart alvoret og hadde tatt det videre til sjefen. Vi skal tross alt betale på et enda større lån i 25 år fremover, og kommer vel til å betale renter totalt på et par millioner tenker jeg, og da koster det meg ikke en kalori å bytte bank når det er så mye tull i starten altså... Mulig trusselen om nettopp dette hadde en effekt... Banksjefen bukket og skrapte, og lovet bedring, men jeg er litt fristet til å bytte bank uansett jeg. :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det litt skummelt :jepp: Men det er det uansett om du går på overtid eller ikke :ler:

Det beste man kan gjøre er å gå inn med et åpent sinn og ikke ha for mange forventninger :Nikke: Jeg tror skjelden det blir som man forventer nemlig :)

Jeg hadde bytta bank tvert jeg.. finner meg ikke i tull og fanteri :slåss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De bør i alle fall komme med noen gode grunner til at dere skal beholde dem som bank! Ikke godkjent, altså.

Nå kommer hun snart :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Vi bytta bank! :opplyser: Makan til grusom dame i den forrige banken, at til og med foreldrene til kjære byttet bank i protest. Og nå er vi blide og fornøyde alle sammen! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dårlig kundebehandling :nei: Enkelte skjønner ikke at vi bor i et markeds- og servicestyrt samfunn :dry:

Jeg tippet jo at ikke A kommer før mot slutten av januar, og det håper jeg fortsatt, slik at jeg har kommet hjem fra Berlin... For da kan jeg få med meg hele spenningen! :jepp: Typisk hvis noe skjer mens jeg er på ferie og ikke får vært på dataen... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterende bank! :kjefte:

Ja tenk nå kan hun komme når som helst.. Jeg kan skrive under på at det er helt fantastisk, men veeeeldig slitsomt (noe jeg hadde lagt litt til side tror jeg.. :sjenert:

Gleder meg til å følge videre!! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponert over at du orker å ha jentekveld så tett opp til termin! :) Bra det ble vellykket :)

Jeg hadde også blitt litt forbannet over den kundebehandlingen dere fikk i banken... Hvis dere kommer over noen med bedre betingelser får dere bytte :)

Spennende dager fremover :hoppe: Blir spennende å om det skjer noe snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobba :5: . Dårlige saksbehandlere finnes overalt. Mannen jobber som det i en annen bransje og han sier at han har flere udugelige kolleger. Mange som rett og slett ikke har peiling og det er skummelt når det er snakk om så store summer.

Hurra :strix: Nå er snart dagen her :bolledeig: . Husker ikke om jeg har spurt om det før, men føler du deg klar? :jepp: Er du stressa eller avslappet til det hele? Synes i grunn du virker veldig avslappet :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...