Becky1 Skrevet 2. januar 2011 #2161 Del Skrevet 2. januar 2011 Spennende å lese om tanker og erfaringer rundt den siste tiden . Og så deilig at du er frisk og rask! . Tror du kommer til å klare det som kommer kjempefint. Du virker å ta ganske lett på ting, sånn generelt, og det mener jeg er en god egenskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 2. januar 2011 #2162 Del Skrevet 2. januar 2011 Så bra at du føler deg i så fin form! Kjempefint navn dere har valgt forresten! Og så bra at du slapp å mase på mannen om å lese, nå ble jeg imponert Jeg gleder meg til jeg og mannen kan lese sammen i graviditetsbøker også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 2. januar 2011 #2163 Del Skrevet 2. januar 2011 Høres ut som gode, sunne refleksjoner. Tror jeg hadde likt å ha deg som pasient på fødestua Denne lille sengen hørtes jo nydelig ut? Du har ikke lyst til å legge ut en link? Når var termin igjen? Jeg syntes å huske at den var 30. januar, stemmer det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. januar 2011 #2164 Del Skrevet 3. januar 2011 Holdt du ut til 2.30 på fest? Det får en si! :dåne: Hva skal du finne på i dag da? Det er vel omtrent den første ordentlige ordinære arbeidsdagen siden du gikk ut i permisjon.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. januar 2011 #2165 Del Skrevet 3. januar 2011 Godt nytt år cypress!! Og gratulerer med navnevalget! Fine, fine navnet! :rødme: Jeg tenkte faktisk på deg i går kveld, og lurte på om det var A-navnet det ble... Og nå som jeg er tilbake etter nett-eksil, så ser jeg nettopp det Håper du koser deg med permisjonsdagene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #2166 Del Skrevet 3. januar 2011 Høres ut som gode, sunne refleksjoner. Tror jeg hadde likt å ha deg som pasient på fødestua Denne lille sengen hørtes jo nydelig ut? Du har ikke lyst til å legge ut en link? Når var termin igjen? Jeg syntes å huske at den var 30. januar, stemmer det? En sånn her seng er det vi har kjøpt: Babyseng Den er kjempesøt! :rødme: Termin er 19. januar, men jeg er ganske sikker på at jeg kommer til å føde 30., for det er min egen bursdag, og jeg har ikke lyst til å dele dagen med noen egentlig. Så da må jeg sikkert det. Så hvis jeg skal lage tippeliste, tipper jeg den 30. selv! Holdt du ut til 2.30 på fest? Det får en si! :dåne: Hva skal du finne på i dag da? Det er vel omtrent den første ordentlige ordinære arbeidsdagen siden du gikk ut i permisjon.. Ja, det er jo egentlig første "ordentlige" arbeidsdagen siden jeg begynte med perm. I dag har jeg vært hos jordmor, og deretter en tur i butikker. Kjøpe meg en amme-bh og en amme-singlet. Aner ikke om de kommer til å passe, men noe må jeg jo ha, så jeg bare tok en sjanse. Jeg ble ganske sliten av å gå så mye, så nå skal jeg bare lækse'n på sofaen til jeg skal på yoga i kveld. Godt nytt år cypress!! Og gratulerer med navnevalget! Fine, fine navnet! :rødme: Jeg tenkte faktisk på deg i går kveld, og lurte på om det var A-navnet det ble... Og nå som jeg er tilbake etter nett-eksil, så ser jeg nettopp det Håper du koser deg med permisjonsdagene! Godt nyttår!! Ja, er det ikke et fiiint navn?!? :rødme: Håper bare hun passer til det når hun endelig kommer ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 3. januar 2011 #2167 Del Skrevet 3. januar 2011 Ønsker deg et godt og spennende nytt år Cypress! Kos deg med permisjonsdagene frem mot fødsel. Kult at mannen tok frem amme-boka frivillig Jeg har gitt opp håpet for at kjære skal gidde å lese i bøkene jeg har lagt frem til han, men kanskje det er litt tidlig å gi opp. Så lenge de leser før fødselen så skal vi vel være fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #2168 Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg har altså vært hos jordmor i dag. Hun mente hodet antagelig er festet, men hun var ikke helt sikker. Det var i alle fall langt nede i bekkenet, så det var ingen fare om vannet plutselig skal finne på å gå nå. Jeg fikk ikke ny time før om to uker, altså to dager før termin. Jeg trodde man gikk hver uke sånn på slutten jeg. Men det er kanskje ikke noen vits siden alt er så greit? :klø: Lille A følger fortsatt vekstkurven sin som en eksemplarisk liten nerd, og heldigvis for det.. Jeg har nemlig gått litt NED i vekt.. Ikke mer enn noen hundre gram da, og det tror jeg egentlig bare er på grunn av at jeg sist var der sent på dagen og hadde spist flere måltider, mens i dag var jeg der tidlig uten å ha spist. Så egentlig har nok vekten blitt stående der den var for to uker siden. Hadde A ikke vokst, ville jordmor blitt bekymret, men siden hun har det, var det visst ikke noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #2169 Del Skrevet 3. januar 2011 Ønsker deg et godt og spennende nytt år Cypress! Kos deg med permisjonsdagene frem mot fødsel. Kult at mannen tok frem amme-boka frivillig Jeg har gitt opp håpet for at kjære skal gidde å lese i bøkene jeg har lagt frem til han, men kanskje det er litt tidlig å gi opp. Så lenge de leser før fødselen så skal vi vel være fornøyd! Jaja, alt for tidlig å gi opp nå!! Det er flere måneder siden jeg ba min mann lese kapitlene om amming, men jeg tror egentlig det er like greit at han har ventet til nå, for ellers ville han sikkert ikke husket noe.. Jeg kjøpte en en liten bok i dag som heter "Småen blir født", og der står det faktisk "Erfaringsmessig sitter det langt inne hos mange menn å lese om temaet, uansett hvor mye de ønsker å være til støtte." Så vi er nok ikke alene... Dette blir et spennende år for oss begge!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. januar 2011 #2170 Del Skrevet 3. januar 2011 Nå hadde jeg rett tipping på Dine, så nå tipper jeg 22januar på deg Gleder meg til meldingen tikker inn om at noe har begynt å skje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 3. januar 2011 #2171 Del Skrevet 3. januar 2011 En sånn her seng er det vi har kjøpt: Babyseng Den er kjempesøt! :rødme: Termin er 19. januar, men jeg er ganske sikker på at jeg kommer til å føde 30., for det er min egen bursdag, og jeg har ikke lyst til å dele dagen med noen egentlig. Så da må jeg sikkert det. Så hvis jeg skal lage tippeliste, tipper jeg den 30. selv! Så søt den var! Skal prøve å huske på den i fremtiden! 30. januar hadde bare klistret seg i hodet mitt, men det er kanskje fordi det er min egen bursdag også hvis jeg skal tippe, så vil jeg tippe 27. januar! Jeg har altså vært hos jordmor i dag. Hun mente hodet antagelig er festet, men hun var ikke helt sikker. Det var i alle fall langt nede i bekkenet, så det var ingen fare om vannet plutselig skal finne på å gå nå. Jeg fikk ikke ny time før om to uker, altså to dager før termin. Jeg trodde man gikk hver uke sånn på slutten jeg. Men det er kanskje ikke noen vits siden alt er så greit? :klø: Lille A følger fortsatt vekstkurven sin som en eksemplarisk liten nerd, og heldigvis for det.. Jeg har nemlig gått litt NED i vekt.. Ikke mer enn noen hundre gram da, og det tror jeg egentlig bare er på grunn av at jeg sist var der sent på dagen og hadde spist flere måltider, mens i dag var jeg der tidlig uten å ha spist. Så egentlig har nok vekten blitt stående der den var for to uker siden. Hadde A ikke vokst, ville jordmor blitt bekymret, men siden hun har det, var det visst ikke noe problem. Hvis man ikke har noen spesielle sykdommer fra før og svangerskapet har gått greit, så er det helt vanlig slik jordmor har gjort . Det er vanlig med totalt 8 kontroller: uke 8-12, 18, 24, 28, 32, 36, 38, 40 (41). Skulle du derimot plutselig få noe synsforstyrrelser, sterk hodepine e.l., så bør du kontakte lege med én gang (man er redd for svangerskapsforgiftning). Utrolig det der hvor mye når på dagen man måler vekta si har å si! for at A vokser seg stor og fin og trives! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 3. januar 2011 #2172 Del Skrevet 3. januar 2011 Termin er 19. januar, men jeg er ganske sikker på at jeg kommer til å føde 30., for det er min egen bursdag, og jeg har ikke lyst til å dele dagen med noen egentlig. Så da må jeg sikkert det. Så hvis jeg skal lage tippeliste, tipper jeg den 30. selv! Det er fullmåne den 19 januar, så er jo lov å håpe den virker inn på deg da Tipper på 20 januar jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. januar 2011 #2173 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Jeg tipper noe skjer i neste uka jeg torsdag 13. eller fredag 14. Endret 3. januar 2011 av DDuck Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 3. januar 2011 #2174 Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg tipper 24. januar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 3. januar 2011 #2175 Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg tipper 16 januar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 3. januar 2011 #2176 Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg tipper 15. januar Eller, håper er vel snarere, for det er nemlig en veldig fin dag å ha bursdag på Og så er jeg også nysgjerrig på navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #2177 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Tippeliste for fødsel: Dduck: 13. eller 14. januar Andriode: 15. januar Siebaeo: 16. januar Becky1: 18. januar TERMIN: 19. januar Ruccola: 20. januar Neferet: 21. januar ~Milla~: 22. januar Azalea: 22. januar Muffin!: 22. januar Minttu: 23. januar Lilywhite: 24. januar Mokkon83: 24. januar Lille M aka Bolla: 24. januar Mazilla: 25. januar Devilina: 26. januar TuttaV: 27. januar Cypress: 30. januar Icing: 1. februar Endret 11. januar 2011 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. januar 2011 #2178 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg tipper 25.! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 4. januar 2011 #2179 Del Skrevet 4. januar 2011 Hmm, jeg sliter litt med å få den store åpenbaringen på når jeg tror hun melder sin ankomst... Så da tipper jeg 21! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 4. januar 2011 #2180 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Jeg tipper bursdagen min 26 januar, deler den gjerne Er forresten suuuuuper nysgjerrig på navnet... holder på å dø av spenning :gjeiper: Endret 4. januar 2011 av Devilina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg