cypress Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #2141 Skrevet 29. desember 2010 Stemmer, det er det navnet på A jeg nevnte i PMen! Våknet tidlig i dag på tross av at jeg har fri. Håper ikke dette skal bli normen. Jeg eelsker jo å sove lenge!! Kanskje det er kroppen som forberedere seg på å ikke få sove så mye? :klø: Mannen har også fri i dag, så vi skal ut og prøve å få handlet en del av det siste nødvendige. Badebalje, ny vaskemaskin og noe sånt blant annet. Håper alle får en fin dag!!
Mazilla Skrevet 29. desember 2010 #2142 Skrevet 29. desember 2010 Typisk at man våkner tidlig den første dagen man kan sove så lenge man vil! Lykke til med dagens innkjøp
Neytiri Skrevet 29. desember 2010 #2143 Skrevet 29. desember 2010 Stemmer, det er det navnet på A jeg nevnte i PMen! Våknet tidlig i dag på tross av at jeg har fri. Håper ikke dette skal bli normen. Jeg eelsker jo å sove lenge!! Kanskje det er kroppen som forberedere seg på å ikke få sove så mye? :klø: Mannen har også fri i dag, så vi skal ut og prøve å få handlet en del av det siste nødvendige. Badebalje, ny vaskemaskin og noe sånt blant annet. Håper alle får en fin dag!! Måtte bare flire litt jeg for DET må du få til nå, blir vel kanskje ikke mye av det etter snuppa melder sin ankomst....man vet aldri! Koselig å få siste tinga i hus da......man får slappet av tenker jeg......*ikke at jeg vet det selv da mye ble kjøpt etter fødsel *
TuttaV Skrevet 29. desember 2010 #2144 Skrevet 29. desember 2010 Bare fordi du ikke ser sprekkferdig ut så er magen din liten?!? :klø: Jeg så noen flotte bilder av deg på fb nettopp, og da så magen fantastisk ut synes jeg! :rødme: Likte spesielt godt ribbekommentaren Jeg tror ikke jeg har fått med meg A-navnet jeg... Bare M-navnet. Vil du sende meg en pm? Og gratulerer så mye med perm og å være inne i de siste 3 uker!
DDuck Skrevet 29. desember 2010 #2145 Skrevet 29. desember 2010 eg er også litt usikker på om jeg tror det er rett navn på A? :klø: Så send gjerne OM til meg også Jeg så også bildene av deg på FB... du er jo bare så flott :dåne: Skikkelig vakker gravid dame
cypress Skrevet 30. desember 2010 Forfatter #2147 Skrevet 30. desember 2010 Måtte bare flire litt jeg for DET må du få til nå, blir vel kanskje ikke mye av det etter snuppa melder sin ankomst....man vet aldri! Koselig å få siste tinga i hus da......man får slappet av tenker jeg......*ikke at jeg vet det selv da mye ble kjøpt etter fødsel * Litt naiv der kanskje ja... Jeg må vel bare nyte de late morgenene mens jeg kan nå tenker jeg! Bare fordi du ikke ser sprekkferdig ut så er magen din liten?!? :klø: Jeg så noen flotte bilder av deg på fb nettopp, og da så magen fantastisk ut synes jeg! :rødme: Likte spesielt godt ribbekommentaren Jeg tror ikke jeg har fått med meg A-navnet jeg... Bare M-navnet. Vil du sende meg en pm? Og gratulerer så mye med perm og å være inne i de siste 3 uker! Takk! Jeg føler meg jo egentlig fin med magen, så jeg syns det er rart at jeg liksom må "forsvare" at jeg ikke har lagt på meg så mye (eller noe... ) på kroppen ellers enn på magen. Men jeg har funnet ut at de sikkert bare er misunnelige! Jeg måtte også flire av den ribbekommentaren. Hun som kom med den er veldig langt fra å få barn selv, for å si det sånn, singel og bekymringsløs. Så jeg tar meg IKKE nær av at hun skrev det! PM kommer! eg er også litt usikker på om jeg tror det er rett navn på A? :klø: Så send gjerne OM til meg også Jeg så også bildene av deg på FB... du er jo bare så flott :dåne: Skikkelig vakker gravid dame Takk for koselig kompliment! :rødme: Du skal få PM vet du! Jeg vil også se bilde.. Er du på Face da Iril? Send meg i så fall en PM, så kan jeg legge deg til!
Spatula Skrevet 30. desember 2010 #2148 Skrevet 30. desember 2010 Får satse på at lille A. blir som min lille A. og sover til 1030-1100 om morgenen også legger hun seg mellom 19-20 00 om kveldene :rødme:
cypress Skrevet 30. desember 2010 Forfatter #2149 Skrevet 30. desember 2010 Får satse på at lille A. blir som min lille A. og sover til 1030-1100 om morgenen også legger hun seg mellom 19-20 00 om kveldene :rødme: Høres perfekt ut!!
DDuck Skrevet 30. desember 2010 #2150 Skrevet 30. desember 2010 Snuppa vår har plutselig begynt å sove sammenhengende fra 21-10 Det gjør en sliten mor godt Har ikke sovet en hel natt sammenhengende på langt over ett år jeg nemlig Takk for PM Jeg trodde det var et helt annet navn jeg
siebaeo Skrevet 30. desember 2010 #2151 Skrevet 30. desember 2010 Hallo! Her nærmer det seg med stormskritt jo!! Så spennende! Og du, bare vær glad for at du ser så flott ut og ikke har lagt på deg mer enn nødvendig! Det er jo det de fleste drømmer som så de er sikkert bare misunnelige ja Vil ønske deg en flott nyttårsfeiring i morra!
mocci Skrevet 31. desember 2010 #2152 Skrevet 31. desember 2010 Nydelige bilder av deg på FB. Du så helt fantastisk ut i den kjolen!
Spatula Skrevet 31. desember 2010 #2153 Skrevet 31. desember 2010 Mine beste ønsker for deg for det nye året! If your heart is in your dream No request is too extreme When you wish upon a star :klemmer:
Gjest ~Milla~ Skrevet 31. desember 2010 #2155 Skrevet 31. desember 2010 Nydelige bilder av deg på FB. Du så helt fantastisk ut i den kjolen! Signerer den, nydelig Godt nytt år !!!
Mazilla Skrevet 1. januar 2011 #2156 Skrevet 1. januar 2011 Godt nytt år! Tenk at du kanskje blir mamma i løpet av måneden.. :dåne:
TuttaV Skrevet 1. januar 2011 #2157 Skrevet 1. januar 2011 Takk! Jeg føler meg jo egentlig fin med magen, så jeg syns det er rart at jeg liksom må "forsvare" at jeg ikke har lagt på meg så mye (eller noe... ) på kroppen ellers enn på magen. Men jeg har funnet ut at de sikkert bare er misunnelige! Jeg måtte også flire av den ribbekommentaren. Hun som kom med den er veldig langt fra å få barn selv, for å si det sånn, singel og bekymringsløs. Så jeg tar meg IKKE nær av at hun skrev det! PM kommer! Det har du nok helt rett i! Jeg lo ekstra godt av at hun følte selv at kommentaren ble malplassert i forhold til alle de andre Vakkert navn :rødme: Håper du hadde en flott nyttårsfeiring i går, Cypress!
Lilywhite Skrevet 2. januar 2011 #2159 Skrevet 2. januar 2011 Godt nyttår! Høres ut som du har hatt en fin jul og fin nyttårsfeiring Nydelige bilder på FB Kommentarer om magestørrelse skal du bare drite i, det er sånt folk slenger kommentarer om i hytt og vær uten å ha så veldig peiling, og de tenker sikkert ikke over at det kan være sårende i blant... Kunne jeg også fått navne-PM? (har forresten skiftet nick, men regner med du kjenner meg igjen Hadde tenkt å sende PM til folk, men ser ut til at de fleste som fulgte med på meg har skjønt det :gjeiper: )
cypress Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #2160 Skrevet 2. januar 2011 Godt nyttår alle sammen!! Nyttårsaften i år ble tilbragt på fest, der jeg holdt ut til 2.30, og danset og koste meg. Jeg merker nesten ikke forskjell på kroppen min nå og da jeg ikke var gravid jeg. Ikke føler jeg meg tung, og ikke blir jeg spesielt mye trøttere enn ellers. Litt hoven i bena bare, det er alt. Jeg innser at jeg er utrolig heldig som har så lite plager! Her går alt atlså veldig bra! Masse liv i magen, og snuppa har begynt å hikke en del de siste dagene, regner med det er bra for lungene. Jeg skal til jordmor igjen i morgen, og er spent på om hun har festet seg, for det var hun ikke sist (to uker siden). Jeg mistenker egentlig at hun ikke har det, for noe ganger når jeg setter meg (typisk på do), kjenner jeg et lite rart dunk nede i magen, som om noe detter ned mot bekkenbunnen. Veldig merkelig følelse. Og så får jeg nesten ikke til å tisse mer, selv om jeg egentlig må. Jeg vet egentlig ikke om dette har noen sammenheng med om hun er festet eller ikke da, men jeg tenker at siden jeg kjenner bevegelse så langt nede, så er hun ikke festet. Pluss at jeg føler ikke noe nedpress som jeg har hørt at mange føler etter festingen. En venninne fortalte at det kjentes som om hun satt på hodet til babyen sin. Noe sånt kjenner ikke jeg. Men men, dette får jeg svar på i morgen. Det er ganske sprøtt å tenke på at det bare er et par uker igjen til termin. Jeg sa til mannen i sted, at tenk når vi leser i Svangerskapsboken i kveld, så skal vi lese for uke 39. Og da er det bare 40 igjen, så er det sørenmeg slutt. :dåne: Jeg begynner å glede meg veldig til å se henne. Jeg lurer sånn på hvordan hun ser ut!! Jeg hadde helt svart hår da jeg ble født, mens mannen var helt lys, så jeg er spent på hvem hun tar etter der. Fødselen tneker jeg nesten ikke på, den får bare gå som den går. Jeg gruer meg ikke i det hele tatt faktisk. Jeg prøver å lese litt fødselshistorier, for å se hvor store forskjeller det er. Tenker det kan være greit å ha litt kunnskap om det, så jeg vet at det aller meste i grunn er normalt. Vi har kjøpt oss en sånn liten babyseng til å feste ved siden av vår seng. Jeg tror det blir enklere for meg enn å at jeg skal måtte gå inn på naborommet hver gang hun vil ha mat på natten. Og sprinkelsengen får vi ikke plass til på vårt soverom. Den lille sengen er så søt!!! :rødme: Bare 80 cm lang, så vi får ikke brukt den så lenge, men det gjør ingenting. Jeg vil uansett ha henne inn på sitt eget rom så snart som mulig. Men i starten tenker jeg at det kan være enklere å ha henne nærme. Jeg har prøvd lenge å finne en brukt på finn.no, men de blir solgt med én gang de legges ut, så det er åpenbart ikke noe problem å få solgt dem igjen etter bruk. Jeg måtte kjøpe sånt stativ til sengehimmel da, det så så koslig ut i butikken, selv om det sikkert er helt unødvendig... Mannen skjønte IKKE greia med det, så det var godt han ikke var med da jeg kjøpte det.. Det de solgte på Barnas Hus som sengehimler var rådyrt, så det droppet jeg. Nå har jeg i stedet bestilt noen helt vanlige gardiner på Ellos, mye billigere, og regner med det må fungere like bra. Ellers har vi kjøpt ny vaskemaskin og tørketrommel på romjulssalget . Vaskemaskinen vi hadde fra før var over 10 år gammel, så den var moden for utskiftning. Den fungerte forsåvidt helt greit, men som mannen sa, han ville heller bytte den nå som vi hadde tid til å lete litt etter en god pris på en ny, enn at den plutselig skulle ryke etter at vi har fått barn, og vi ble nødt til å kjøpe en i hui og hast på fullpris. Trommel hadde vi ikke fra før, så det er en ny verden å kunne slenge ting inni der og slippe å sette opp stativ som må stå i veien for alt. DEILIG! I dag fant forresten mannen FRIVILLIG frem Mamma for første gang boken (Nylander) og leste kapitlene om amming. Jeg har bedt han om å gjøre det for lenge siden, fordi jeg så et sted at det kunne være lurt at begge har gjort det, siden det kan hende det blir litt mye for mor å huske på alt når babyen først er ute. Pappaens jobb da ble derfor foreslått å være ammeeksperten. Jeg hadde virkelig trodd at jeg skulle måtte mase på han for å få han til å gjøre det, men dét slapp jeg gitt!! Flinke mannen!!
Fremhevede innlegg