Mazilla Skrevet 24. mai 2011 #3361 Del Skrevet 24. mai 2011 Så fantastiske nyheter! Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 24. mai 2011 #3362 Del Skrevet 24. mai 2011 Gratulerer så mye med ny jobb!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 24. mai 2011 Forfatter #3363 Del Skrevet 24. mai 2011 Må bare juble enda litt til for det med jobben altså!! Det betyr bedre lønn, veldig god pensjonsordning, sommertid, fleksitid, avspasering og i det hele tatt alt en småbarnsmor kan ønske seg. Og ifølge hun jeg kjenner som har jobbet der før, et veldig godt arbeidsmiljø. Jeg har så langt i karrieren kun jobbet med menn, så det skal bli spennende å få noen kvinnelige kolleger også. Gleder meg til det!! Gruer meg litt til å si opp på min nåværende jobb men... Det er alltid litt kjipt. Men de har jo en som er vikar for meg nå, så hvis de er fornøyd med han, kan de jo bare ansette han uten å måtte lyse ut stillingen og sånt. Men, strengt tatt - ikke mitt problem. Litt rart å tenke på at jeg bare har tre måneder igjen av permisjonen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 24. mai 2011 #3364 Del Skrevet 24. mai 2011 Gratulerer med jobben! Det blir nok spennende å begynne der når permisjonen er over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 24. mai 2011 #3365 Del Skrevet 24. mai 2011 Det høres helt fantastisk ut Du har vel ikke vært så lenge i jobben du har nå? Mener å huske at du fikk den. Du har kort permisjon du også ja. Må si jeg angrer litt på at jeg ikke tok 80 % lønn. Det føles tidlig å begynne å jobbe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 24. mai 2011 #3366 Del Skrevet 24. mai 2011 Så spennende med ny jobb!! Gratulerer så mye! Blir litt nysgjerrig på hva slags jobb det er, og innenfor hvilket felt... Har du virkelig bare 3 mnd igjen av permisjonen? Synes nettopp lille A ble født jeg - som tiden går altså. En god grunn til to tette, så kan man være lenger hjemme med nr 1 (Bare at da oppstår jo samme problem med nr 2, og så blir det tre tette, osv... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kardinal Skrevet 24. mai 2011 #3367 Del Skrevet 24. mai 2011 Gratulerer så mye med jobben Hørrtes ut som en drømme jobb da!!! Nesten så jeg får lyst å skifte jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 25. mai 2011 #3368 Del Skrevet 25. mai 2011 Grattis med ny jobb!! og hjertelig velkommen til en offentlig etat jf velferdsgoder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 25. mai 2011 #3369 Del Skrevet 25. mai 2011 Jippi jippi jippi!! Gratulerer så mye med jobbtilbud cypress!! Det var jo det vi sa!! Det må være utrolig deilig å vite at arbeidstid og ordninger blir mye bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 25. mai 2011 #3370 Del Skrevet 25. mai 2011 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 25. mai 2011 #3371 Del Skrevet 25. mai 2011 Gratulerer så mye med drømmejobben!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 25. mai 2011 #3372 Del Skrevet 25. mai 2011 Woohooo grattis!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 26. mai 2011 #3373 Del Skrevet 26. mai 2011 Høres ut som noen skikkelig bra arbeidsbetingelser du har fått med på kjøpet Jeg kjenner flere som jobber der og de trives veldig godt - så tror du kommer til det også Hvordan gjør du det med oppsigelse i permisjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #3374 Del Skrevet 26. mai 2011 Tja, jeg tenkte vel egentlig å bare ringe og forsikre meg om at sjefen er til stede (han har vært borte alle 3 gangene jeg har vært innom til nå), og så gå innom og levere den. Jeg syns det kan være ok å levere personlig, vi er jo ikke uvenner. Så får vi pratet om litt praktiske ting i tillegg. Jeg skulle egentlig få det skriftlige tilbudet i går, men det kom aldri.. Håper ikke det betyr noe annet enn at de ikke rakk sende det! Jeg har jo fått det muntlig bare, og skulle gjerne lest resten av betingelsene før jeg aksepterer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 26. mai 2011 #3375 Del Skrevet 26. mai 2011 GRATULERER MED NY JOBB!! Det er helt fantastisk, og betingelsene høres bra ut :)Spent på hvordan jobb det er: PM? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #3376 Del Skrevet 26. mai 2011 Jeg tror kanskje jeg har glemt å skrive her at vi skal ha dåp for Lille A neste helg! (Altså om halvannen uke.) Det ble litt brått bestemt, for det begynte å bli fullt i kirken, så vi måtte bare hive oss rundt. Vi skal ha det i kirken der jeg er vokst opp, og selskapet hos foreldrene mine som fortsatt bor på den kanten. Deilig å slippe å ha det hos oss selv - de har så mye bedre plass enn oss, og det skal jo ikke legges skjul på at jeg får utrolig mye hjelp av å ha det der... Vi bestiller all mat til de voksne bortsett fra kaker, så vi må vel egentlig bare sørge for å kjøpe pølser til barna, farris/brus og kaffe samt litt snacks. Håper det blir greit. Vi har fått låne dåpskjolen min tante brukte til sine barn. Jeg er ikke døpt selv, og til mannens dåp hadde de visst leid kjole, så kjolen til tante er det nærmeste vi har. Jeg syns jo det er litt hyggelig å lage en tradisjon på at familien bruker den samme kjolen også! Ellers holder jeg litt på med å planlegge sommerferien. I går booket vi billetter med hurtigtoget i Spania. Vi skal være to uker nede på solkysten først, og deretter ta et par dager i Barcelona. Vi vurderte først å fly, men så kom jeg over en artikkel om hurtigtoget som går i opptil 300 km/t, og fant ut at det kunne jo egentlig være litt kult! Det tar ca 5-6 timer mener jeg å huske, så med tanke på oppmøtetid, venting og reising til og fra flyplassen, tror jeg ikke det er så mye lenger enn med fly. Bare flytiden er 1,5 timer fra Malaga til Barcelona uansett. Så får vi jo sett mye mer også, samt at det kan være greit når vi har med en baby. På toget kan vi jo bevege oss mer rundt, og har større plass enn på flyet. Og vi slipper dotter i ørene. Så det var jeg i grunn ganske fornøyd med at vi fant på! Nå leter jeg etter hotell i Barcelona. Skrik ut om noen har noe tips. Helst ikke for dyrt, men heller ikke for crappy... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 26. mai 2011 #3377 Del Skrevet 26. mai 2011 Høres ut som en fin plan for sommerferien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 26. mai 2011 #3378 Del Skrevet 26. mai 2011 Høres ut som det blir koslig dåp og deilig småbarnsfamilieferie (blir ikke det rart å dra for første gang?!). Synes det hørtes veldig lurt ut med tog jeg Da jeg var i Barcelona noen år tilbake bodde vi på et veldig fint hotell. Jeg husker definitivt ikke navnet, men jeg kan se i albumet derfra om jeg har klart å skrive ned navnet... i såfall skal jeg dele det her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 26. mai 2011 #3379 Del Skrevet 26. mai 2011 Høres ut som en fin plan for dåpen Greit å slippe altfor mye jobb. Og fint med en kjole som går i familien da,er koselig med sånne tradisjoner Blir dere mange da? Tog i Spania hørtes jo kjempelurt ut, tog er jo flott når man har med baby. Litt mindre stress enn fly, ser jeg for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 26. mai 2011 #3380 Del Skrevet 26. mai 2011 Ahh Barcelona... jeg har alltid hatt lyst å reise dit. Men kjenner det blir ikke i sommer. Mathilde er litt for liten enda til langturer, synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg