Lilywhite Skrevet 15. mai 2011 #3301 Del Skrevet 15. mai 2011 Krysser fingrene for deg angående jobb!! Kjempespennende Håper du har hatt en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 16. mai 2011 #3302 Del Skrevet 16. mai 2011 Har du hørt noe ang. jobb ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 16. mai 2011 #3303 Del Skrevet 16. mai 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 16. mai 2011 #3304 Del Skrevet 16. mai 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 16. mai 2011 #3305 Del Skrevet 16. mai 2011 Hvordan ser spisinga ut på 24 timer hos dere da? Lag en logg og før det opp.....så ser du hvor du evt kan forsøke å endre litt på det sånn at hun spiser mindre på natta. MEN husk, øking skjer ofte på natta da en nattamming=2 dagamminger......så om det bare er en liten periode kan man vel leve med det. Jeg skjønner deg godt at du blir sliten av for lite søvn, jeg er jo helt i koma på natta altså! ohh er spennt på om du har hørt noe ang jobben håper dere får en fin 17mai feiring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 16. mai 2011 Forfatter #3306 Del Skrevet 16. mai 2011 Ikke hørt noe fra noen potensiell ny arbeidsgiver i dag dessverre.. I morgen skjer det selvsagt ikke, så da blir det enda lenger å vente... Tar meg litt selv jeg!! Neytiri: du har nok rett i at det antagelig har noe med hyppigheten på dagammingen å gjøre. Det skjer som regel så mye på dagtid at det er lett at det kan gå 4 timer uten mat. Med tanke på at det bare går 2-3 timer på natten, betyr nok det at jeg må endre litt på dagrutinene og tilby oftere da. Høres det logisk ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 16. mai 2011 #3307 Del Skrevet 16. mai 2011 Neytiri: du har nok rett i at det antagelig har noe med hyppigheten på dagammingen å gjøre. Det skjer som regel så mye på dagtid at det er lett at det kan gå 4 timer uten mat. Med tanke på at det bare går 2-3 timer på natten, betyr nok det at jeg må endre litt på dagrutinene og tilby oftere da. Høres det logisk ut? Ja det kan lønne seg å planlegge dagen bedre sånn at hun ikke går så lenge mellom amminga på dagtid, for da er det lett for henne å ta det igjenn på natta når det er ro.... før opp på et døgn nå tidene hun spiser og hvor lenge plus om det er et eller to bryst hun får.......da får du en oversikt og kan da se hvor du kan justere litt på ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 17. mai 2011 #3308 Del Skrevet 17. mai 2011 Håper dere har en flott 17. Mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 18. mai 2011 #3309 Del Skrevet 18. mai 2011 Fine 17. mai bildet på face! Håper dere hadde en fin dag Har du kanskje hørt noe ang. jobben i dag?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #3310 Del Skrevet 18. mai 2011 Ikke hørt noe om jobben i dag heller... Så det er bare å fortsette å krysse fingrene! Vi hadde en veldig hyggelig 17. mai! Litt hektisk bare, for vi skulle innom flere forskjellige steder, og over alt ville folk holde og kose med A. Hunn ble helt utslitt stakkar. Jeg merker det til og med i dag, hun har sovet utrolig mye!! Jeg er litt småbekymret nå, for hun begynte på det jeg trodde skulle være en lur kl 16, og hun sover fortsatt!! Kan hun ha tatt kvelden så tidlig da?? Eller har jeg driti meg ut nå, som har latt henne sove så lenge?? Det blir spennende å se... Jeg ammet henne kl 18, tenkte hun ville våkne av det, men det gjorde hun ikke. Så da bare tok jeg av henne buksen og lar henne sove i bodyen hun har hatt på i dag. I morgen planlegger jeg at vi skal dra og få oss pass. Jeg har jo byttet navn, så da må jeg ha nytt, og A har naturlig nok aldri hatt, og trenger til sommerferien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 18. mai 2011 #3311 Del Skrevet 18. mai 2011 Da krysser jeg fortsatt. Fint bilde av dere på fb. Skjønner godt at det kan bli litt mye for en liten tass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 18. mai 2011 #3312 Del Skrevet 18. mai 2011 Vi hadde også et par sånne ettermiddager hvor tulla sov leeenge og da våkna hun utpå kvelden. Jeg var også spent på om hun da ikke ville sovne til natta, men det har ikkk vært noe problem her iallefall. Hun har sovna og tatt natta som normalt likevel. Så jeg hadde ikke tenkt på det, var jeg deg (men ikke skyt meg om jeg tar feil da ) . Hun er nok bare sliten etter gårsdagen Spennende å vente på beskjed om jobb da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 18. mai 2011 #3313 Del Skrevet 18. mai 2011 Ikke tenk på sovinga, det er helt normalt rundt den alderen der så kan de sove opptil 19 timer tilsammen i døgnet Og da er det ikke mye våkentid gitt. W hadde sånne lurer til tider, men da våknet hun i 23-00 tiden for mat og sov videre igjen til nattmåltidet hun hadde rundt 04. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 19. mai 2011 #3314 Del Skrevet 19. mai 2011 Gikk det bra i natt? Lykke til med passanskaffelse! Håper det ikke er eviglange køer når dere kommer dit! Jeg og kjære fant ut at vi skulle ta 18.mai fri det året vi giftet oss for å ordne alle praktiske ting, vi skiftet jo navn på forhånd. Det eneste problemet var at det var en inneklemt fredag, så hele resten av verden hadde tenkt det samme... Makan til køer overalt har jeg sjelden sett! Lurt å ta det på en vanlig hverdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 19. mai 2011 #3315 Del Skrevet 19. mai 2011 Har du hørt noe angående jobben? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 19. mai 2011 #3316 Del Skrevet 19. mai 2011 "Party på passkontoret" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 19. mai 2011 #3317 Del Skrevet 19. mai 2011 Fortsatt lykke til angående jobben! Party på passkontoret ja... Jeg også lo litt når jeg så det! Alltid like gøy å bruke tid på sånt Hvor skal dere på sommerferie hen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 20. mai 2011 Forfatter #3318 Del Skrevet 20. mai 2011 Jeg har fortsatt ikke hørt noe om den jobben!!!!! Jeg begynner å grine om jeg ikke får den altså. Helt seriøst - da blir jeg dødslei meg!! Jeg sjekker mailen min hvert 5. minutt og blir like skuffa hver gang.. Å få pass gikk derimot kjempebra!! Som jeg skrev på face så var det 67 pers foran meg i køen, men jeg hadde knapt rukket å sette meg (og oppdatere face-statusen) før en mann kom bort og gav meg sin lapp. Og det var det neste nummeret i køen!!! Så jeg ventet da i praksis ingenting! Deilig når jeg hadde med babyen altså! Søvnen dagen etter 17 mai gikk forresten veldig bra, akkurat som dere mer erfarne sa. Hun våknet og ville ha litt mat, men sovnet fint igjen etterpå. I dag har vi vært hos fysioterapeuten på helsestasjonen. Jeg syns Lille A har virket så veldig stiv i ryggen, så jeg tenkte det var greit å få det sjekket. Fysioen var helt enig med meg, så hun anbefalte oss å gå til en manuellterapeut. Hun sa hun ville bli overrasket om han ikke fant noen låsninger hos A. Så nå har jeg bestilt time til neste uke. Fysioen sa at A er så sterk i ryggen at hun anbefalte å ikke ligge på magen en stund, men heller trene på å bære henne mer som en ball for å få strukket ut ryggen. Det blir spennende å se om manuellduden finner noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 20. mai 2011 Forfatter #3319 Del Skrevet 20. mai 2011 Fortsatt lykke til angående jobben! Party på passkontoret ja... Jeg også lo litt når jeg så det! Alltid like gøy å bruke tid på sånt Hvor skal dere på sommerferie hen da? Vi skal til Spania i to uker, deretter videre til Italia i en uke eller to. Vi har leid hus med noen venner i Spania, og fortsetter videre alene etterpå. Håper A takler varmen ok, for vi reiser midt i juli. Satser på å bade masse og å være i aircondition hvis det blir for ille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 20. mai 2011 #3320 Del Skrevet 20. mai 2011 Å, så snilt at du fikk kølappen. Noen som ble irriterte på deg av de som var lengre bak i køen? Samme her når det gjelder jobb, men for meg er nok håpet ute. Sendte de mail her om dagen og fikk svar om at lederen var bortreist og skulle svare meg neste uke. Bah.. Deilig med ferietur da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg