cypress Skrevet 19. april 2011 Forfatter #3161 Del Skrevet 19. april 2011 Gratulerer med 3-månedersdagen til A! Så fort tida har gått..! Takk!!! Ja, det er helt rått!! Jeg husker ikke akkurat når det var jeg nå, men det føles ikke lenge siden vi møttes på Paleet! Og nå skal du snart føde også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 19. april 2011 Forfatter #3162 Del Skrevet 19. april 2011 Ja, tenkt det, nå er A allerede 3 måneder gammel. Det føles som hun har vært her mye lenger, for jeg syns jeg kjenner henne så godt. Jeg er så takknemlig for at jeg har fått et så "snilt" barn!! Hun er virkelig helt topp! Hun er frisk og rask, stort sett alltid blid og hun er grei å legge om kvelden. Vi koser oss så utrolig masse om dagen!! Jeg blir helt rørt av å tenke på hvor heldig jeg er!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. april 2011 #3163 Del Skrevet 19. april 2011 Det var 13. desember Det betyr forresten at du fikk mye større mage enn meg. Du hadde jo over en måned igjen, men kunne likevel sette kakaokoppen på magen husker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 19. april 2011 Forfatter #3164 Del Skrevet 19. april 2011 Det var 13. desember Det betyr forresten at du fikk mye større mage enn meg. Du hadde jo over en måned igjen, men kunne likevel sette kakaokoppen på magen husker jeg.. Hehe, ja det kunne jeg! Kan ikke du det?? Det er vel det eneste gravidetrikset jeg savner littegrann. Ellers er det bare deilig at magen er borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 20. april 2011 #3165 Del Skrevet 20. april 2011 Tenk at lille A er blitt så stor allerede Gratulerer så masse med 3 måneders dagen! Håper jeg er like heldig som dere, og får et like snilt barn som hun virker å være Riktig god påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 20. april 2011 #3166 Del Skrevet 20. april 2011 Hei Cypress - gratulerer med 3 mnd bursdag for lille "snille" snuppa! Kos dere i påsken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 21. april 2011 #3167 Del Skrevet 21. april 2011 Riktig god påske til dere alle tre Cypress Håper dere koser dere masse med påskegodt, påskesol og påskefri Gleder meg til bryllupsbesøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 21. april 2011 #3168 Del Skrevet 21. april 2011 God påske Cypress!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 21. april 2011 Forfatter #3169 Del Skrevet 21. april 2011 Takk alle sammen! Vi har en veldig koselig påske så langt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 22. april 2011 #3170 Del Skrevet 22. april 2011 Tenk at A er 3 måneder allerede! Tiden går jammen fort. Godt å lese at dere har det fint. God påske videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 22. april 2011 #3171 Del Skrevet 22. april 2011 Vi koser oss så utrolig masse om dagen!! Jeg blir helt rørt av å tenke på hvor heldig jeg er!! Så herlig lesing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 22. april 2011 Forfatter #3172 Del Skrevet 22. april 2011 I kveld tok plutselig A smokken da vi skulle legge henne, og hun suttet på den i tre kvarter. Deretter ble den helt uaktuell igjen, og det var bare fingeren som telte. Hun er definitivt blitt en totter de siste dagene. Særlig når hun er trøtt sutter hun voldsomt på hendene sine. Hun er veldig søt mens hun holder på da, så jeg har ikke hjerte til å ta bort hånda hennes. Ikke at jeg tror det vil hjelpe heller. Jeg får jo ikke overvåket det hele døgnet uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 23. april 2011 #3173 Del Skrevet 23. april 2011 Håper dere koser dere i påsken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 24. april 2011 Forfatter #3174 Del Skrevet 24. april 2011 Heia Mazilla som er på vei til å bli, eller kanskje akkurat har blitt mamma!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. april 2011 #3175 Del Skrevet 24. april 2011 Det er så spennende at jeg blir helt skjelven!! Det kan også være de glassene med vin jeg drakk i går kveld som gjør meg skejlven i dag, men jeg skylder på mazzilusken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 24. april 2011 #3176 Del Skrevet 24. april 2011 Håper dere har hatt en koselig påske Så noen fine bilder på FB i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 24. april 2011 #3177 Del Skrevet 24. april 2011 Ja, tenkt det, nå er A allerede 3 måneder gammel. Det føles som hun har vært her mye lenger, for jeg syns jeg kjenner henne så godt. Jeg er så takknemlig for at jeg har fått et så "snilt" barn!! Hun er virkelig helt topp! Hun er frisk og rask, stort sett alltid blid og hun er grei å legge om kvelden. Vi koser oss så utrolig masse om dagen!! Jeg blir helt rørt av å tenke på hvor heldig jeg er!! :rodmer: Herlig å lese at det er flere som er superforelsket i babyen sin! A høres helt fantastisk ut Du, jeg tenkte jeg skulle spørre om en ting. Her kommer litt detaljer altså Jeg vet du satte inn hormonspiral (tror jeg? Eller var det kobberspiral du tok?) omtrent samtidig med meg. Blødde du lenge i ettertid? Jeg blør ganske mye nå, skjønner du, og jeg vet ikke om det er vanlig eller ikke Og så lurte jeg på om du hadde lyst å bli venner på facebook? Har veldig gjerne lyst å snike litt på bilder av A Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 24. april 2011 Forfatter #3178 Del Skrevet 24. april 2011 Guns: jeg satte inn kobberspiral, så da blir det sikkert annerledes. Jeg blødde bare litt samme dag som jeg satte den inn nemlig. Kjedelig at du blør fortsatt da!! Det er jo ganske lenge siden nå!! Blir gjerne Facebook-venn, send meg en om med navnet ditt, så kan jeg legge deg til! jeg vil gjerne snoke på dine bilder og!! Forelsket i babyen ja, det er jeg definitivt!! Selv mannen min kommenterte at jeg var litt ekstra tussete her om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 24. april 2011 Forfatter #3179 Del Skrevet 24. april 2011 Håper dere har hatt en koselig påske Så noen fine bilder på FB i allefall Ja, veldig koselig!! Det er jo så herlig vær!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 26. april 2011 Forfatter #3180 Del Skrevet 26. april 2011 I dag skal A og jeg på 3-månederskontroll. Jeg er så spent på lengde og vekt nå! Jeg håper hun følger kurven sin bare, og ikke er for tynn. Jeg har nemlig ikke lyst til å begynne å styre med tillegg til pupp enda, jeg syns pupp er strålende praktisk. Jeg skal spørre om litt tips til aktiviteter jeg kan gjøre med babyen hjemme. Jeg syns nemlig fortsatt det er littegrann kjedelig å leke med henne... Jeg er bare ikke typen til å sitte foran henne i timesvis og si masse rare lyder. Jeg gjør det allikevel altså, men jeg syns ærlig talt fort det blir kjedelig. Hun ligger en del på babygymmen alene. Hun har begynt å ta tak i ting nå og putte dem i munnen, det er litt gøy da. Men ellers er det jo fint lite som skjer... Jeg burde sikkert syns det var kjempestas å bare sitte og se på henne i timesvis, men jeg er ikke helt sånn skrudd sammen jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg