Gå til innhold

Hverdagen - med en baby i hus!

cypress

Anbefalte innlegg

Forstår deg godt, jeg. Her skriker tulla så lite at når hun først gjør det, blir jeg litt stressa og lei ganske fort. Men som du sier, de gjør det jo ikke for å være slemme med oss!

Enig med Neytiri, bæretøy er lurt når de er urolige :jepp: Tulla mi veier jo over 9 kg nå, så jeg bruker Ergo-babyen når hun er urolig også vugge-går jeg rundt i huset og synger. Eller jeg tar knebøy. Dette fungerer kjempefint, hun bruker å sovne.

Aker Brygge i sola er ikke dumt, nei. Koselig å bli kjent med andre mammaer da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for i dag Cypress og søte A :)

Håper dere fikk tatt turen på IKEA og handlet det dere skulle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for i dag, lille A er jo så søøøt :rodmer:

Håper du rakk alt etterpå og hun ikke ble kald av våte dressen, typisk at sånt skjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for i dag begge to - og Pupsilure selvfølgelig!

Vi fant frem til IKEA uten problemer. Det var jo omtrent bare rett frem hele veien!

Jeg kjøpte trådhyller til skapet vi har i gangen og på soverommet. Kvelden har jeg brukt på å pakke ut av noen pappesker med hansker, skjerf og annet stash. Det er sååå deilig å få litt mer system på ting!! Jeg har tidligere vært en ganske rotete person, men jeg lurer på om jeg har forandret meg litt på det, for nå syns jeg det var gøy å organisere og systematisere. Sitter her nå og lurer på om det er noe mer jeg kan rydde. Tror jeg skal rydde i klesskapet mitt i morgen når A sover. Jeg har noe sommertøy og klær jeg ikke har brukt siden før graviditeten i noen esker i boden. De kan få komme ut i skapet, og så kan kjipe vinterklær og gravideklær gå i boden. Nesten så jeg gleder meg litt!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at IKEA turen ga det organiseringslyst :jepp: Kanskje det er en effekt av at du har blitt mor? At du ønsker ryddige forhold for lille A?

Håper duh ar det fint og at du koser deg masse med lille A! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke dumt med litt opprydding, spesielt når det handler om å finne frem sommertøy! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt for tidlig å pakke bort vinterklærne dessverre.. I dag har det snødd hele dagen. Jeg hadde en venninne med baby på besøk i dag, og vi gikk tur i noen timer. Jeg var våt gjennom boblejakken da jeg kom hjem. Det var deilig med en tur da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt fast med de små hjulene i går.. :kjefte:

Det snødde så mye at det samlet seg snø inni der hjulet spinner rundt, så det ble til en isklump som måtte fjernes ved hjelp av husnøklene.

Og vi som hadde byttet til sommerdekk nå.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal fotografen komme innom med bildene hun tok av oss. Gleder meg masse til å se dem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det snødde så mye at det samlet seg snø inni der hjulet spinner rundt, så det ble til en isklump som måtte fjernes ved hjelp av husnøklene.

Oi, snødde det så mye oppe hos deg? Her regnet det mesteparten av dagen, først på kvelden det gikk over til å bli snø. Så sommerhjulene funker fortsatt her heldigvis.

Sommerdekk på bilen er det kanskje værre med! :ler: Neida, det har vel ikke lagt seg snø på bilveiene, så det går sikkert bra. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke byttet dekk på bilen enda, siktet i grunn til sommerdekkene på vogna :gjeiper:

Å ja... :sjenert: Det var bra, syns i grunn det var litt tidlig (og optimistisk) å bytte bildekk i slutten av mars!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy å se bildene da :jepp: Det ble sikkert kjempebra, lille A er jo så nydelig :rodmer: Vi venter nok med fotografering til tulla er rundt året, vi har tatt veldig mye bra selv da.

Håper fredagen er fin :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja. Nei, vi har beholdt vinterdekkene på heldigvis. Litt lettere å skifte ut sommerhjulene i såfall ;) Selv om jeg holder optimismen oppe og beholder de på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det Bugaboo dere har eller? Vi har Brio Go, og den har heldigvis litt større hjul foran enn Buggisen, men jeg merker det er slit når det er sånn våt, ekkel snø som nå. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest ~Milla~

Tusen takk for flott sladrejobb inne hos meg :klemmer:

Jeg kommer tilbake litt etter litt, akkurat nå er det Mathilde som får all min oppmerksomhet :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du virker så flink til å få kommet deg ut. Du virker jo ikke så få så mye mer søvn enn meg, men likevel er du så mye flinkere. Husker du skrev at du og hadde problemer med å få i deg nok mat (går det forresten bedre?), så jeg har ingen unnskyldning. Bør bli flinkere til det. Hvordan får du det til forresten? Du har kanskje ikke en liten en som helst skal ligge oppå deg hele tiden? Bruker den lille fritiden jeg har til å rydde, stelle meg osv. Men nå står vi opp ganske seint her i huset (12-13-tiden).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det Bugaboo dere har eller? Vi har Brio Go, og den har heldigvis litt større hjul foran enn Buggisen, men jeg merker det er slit når det er sånn våt, ekkel snø som nå. :kjefte:

Bugaboo ja! :jepp: Flott vogn, bare man bruker riktige hjul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for flott sladrejobb inne hos meg :klemmer:

Jeg kommer tilbake litt etter litt, akkurat nå er det Mathilde som får all min oppmerksomhet :rodmer:

Åh, bare hyggelig søta!! Skjønner godt at du har fokus på den vakre lille jenta deres. Kos dere masse!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...