cypress Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #3061 Del Skrevet 22. mars 2011 Veldig fornøyd med den stickeren, men så har jeg ikke så mange på soverommet, så da synes jeg det ikke blir for mye. Gleder meg til han får sitt eget rom som han kan få flere stickers til pynt Nei, når du ikke har mange andre blir det ikke for mye! Jeg mente at de kunne bli for mye om jeg skulle ha det også på As rom. Det er allerede fullt av skyer og det store treet med blomster og dyr.. **** Flott vær i dag og!!! Ut i solen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 22. mars 2011 #3062 Del Skrevet 22. mars 2011 Skjønte du mente det Nyyyyt solen, jeg skal ut en tur etterpå! Har en liten balkong, bare synd det ikke er sol der før på ettermiddagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #3063 Del Skrevet 22. mars 2011 For en digg dag! Vi gikk tur hjemmefra helt til sentrum. Stoppet innom jobben min på veien og viste frem babyen. Det var veldig populært! Den ene sekretæren var syk i dag, så jeg måtte love å komme innom igjen når hun var tilbake så hun også kunne hilse på. Vi fikk gave, flere veldig søte plagg til A. Hadde ikke forventet det, så det var hyggelig. Etterpå gikk vi i sentrum, fikk byttet noen greier og kjøpt meg ny foundation. Nå skal vi spise sushi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 22. mars 2011 #3064 Del Skrevet 22. mars 2011 mmm, sushi! Det er så digg det... Hva slags sushi valgte dere? Jeg elsker tunfisken, men den får jeg ikke spist nå pga ammingen visstnok.. Høres ut som du har hatt en kjempe fin dag Det er nydelig nå som vårværet tilsynelatende har kommet, får håpe det fortsetter.. Har du fortsatt de små hjulene? Jeg tør liksom ikke bytte i tilfelle det blir enda en runde med snø.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 22. mars 2011 #3065 Del Skrevet 22. mars 2011 Kan skjønne det var populært med babybesøk på jobben En kollega av meg fikk barn ca 2 uker før deg, og skal si folk flokket seg rundt henne da hun stakk innom for et par uker siden Ble litt mye for den lille til slutt da, begynte å skrike... Skjønner det egentlig godt, med så mange fremmede som vil holde og se osv Bra dere har hatt en fin dag! Håper du får en fin uke også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 22. mars 2011 #3066 Del Skrevet 22. mars 2011 Så koselig med tur innom jobben da Jeg bør vel strengt tatt vise meg fram der igjen jeg og; det er stor stas med tulla hver gang ja. Å, sushi Det er altfor lenge siden, jeg bare elsker sushi. Det var noe av det første jeg spiste etter jeg fødte, for jeg savnet det så fælt når jeg gikk gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #3067 Del Skrevet 23. mars 2011 Kan man ikke spise tunfisk når man ammer?? Jeg må innrømme at jeg ikke har reflektert så mye over at det er noe jeg bør holde meg unna nå. Jeg har vel bare anntatt at det meste er greit nå som jeg ikke er hra id lenger... Heldigvis er jeg ganske kjedelig j matveien da, for jeg spiser uansett ikke mange av fy-varene. Tunfisk spiser jeg bare når den er litt stekt, og det er sjelden jeg kommer over. Så av sushi spiste jeg laks, og diverse maki-varianter med soft shell crab og laks. Ikke så spennende, men godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #3068 Del Skrevet 23. mars 2011 Dine: nå har jeg på de små hjulene ja. Det er jo den enkleste sak i verden å bytte tilbake dersom det blir nødvendig! De store er vasket og lagt bort. Håper å slippe å se dem mer på mange måneder!! Det er litt upraktisk med de små enkelte steder på gangveiene der det er større områder med skikkelig tung og våt snø, men generelt er det så lite snø her jeg bor at det er mest praktisk med de små. Og i sentrum er det definiitivt best. Jeg gikk helt fra Skøyen til Jernbanetorget i går, og det er svært få steder det ligger snø fortsatt. Digg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 23. mars 2011 #3069 Del Skrevet 23. mars 2011 Haha, sier du som fikk mannen til å bytte fordi de var så harde :gjeiper: Mulig jeg bytter etterpå eller imorgen, for jeg skal treffe en venninne i sentrum i morgen og da hadde det vært digg å ha de små. De kan jo stilles inn så de er faste også, så det hjelper sikkert litt.. Mange bare fortau nå ja, bank i bordet. Får håpe det fortsetter sånn Jeg trodde også det var veldig fritt frem mtp mat og hva vi kan spise, men så fikk jeg høre at tunfisk var fyfy.. Utrolig kjedelig, men men. Har lyst å prøve meg på salat igjen snart (har måtte holde meg unna fordi tassen her reagerer sånn på det), men det er jo så deilig med salater så vil teste det ut snart. Ha en flotters dag i det flotte været, så håper jeg du får sladret litt snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #3070 Del Skrevet 23. mars 2011 Øhhh... Hadde glemt at jeg hadde fortalt om hvor harde de hjulene er... De er faktisk blitt litt løsere etter noen gangers bruk, men fortsatt harde.. Snart skal jeg treffe barselgruppa. Deilig dag å gå tur/sitte i solveggen på!! Eneste som er kjipt er at A er så tett i nesa. Jeg skyller med saltvann og får ut masse, men hun virker fortsatt utilpass.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #3071 Del Skrevet 23. mars 2011 Skulle forresten gjerne ha sladret litt snart ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 23. mars 2011 #3072 Del Skrevet 23. mars 2011 Det er ikke lenge før du kan begynne med det... se dagboken min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 23. mars 2011 #3073 Del Skrevet 23. mars 2011 Yessssss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #3074 Del Skrevet 23. mars 2011 Åh, snufs.. Jeg sitter med en sovende baby på armen, og tenker på Milla som er på sykehuset og er i ferd med å oppleve det største i verden. Hun skal snart få treffe vidunderet sitt, og det er jo sååå herlig!!! Nesten litt misunnelig kjenner jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 24. mars 2011 #3075 Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) Det er vel ikke så mye som er fy-fy for alle når man ammer egentlig, jeg har skjønt det sånn at det er veldig variabelt hva babyene reagerer på. Tulla mi reagerte ikke på noe jeg spiste, så da holdt jeg meg ikke unna no heller, unntatt løk. Ja, det er herlig med Milla og vesle jenta Tida har gått så fort, blir litt misunnelig jeg og Endret 24. mars 2011 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 24. mars 2011 #3076 Del Skrevet 24. mars 2011 Er vel noe med at fisk over en viss størrelse inneholder for mye kvikksølv eller var det avfallsstoffer som kan gå over i melka..... Og tunfisk er jo gaaanske stor fisk. Jeg har vært sur fordi det anbefales å ikke spise hai og hval under amming, og dette savner jeg masse! Sjømat bør man ungå hvis det finnes allergier i familien, ellers er det ikke noe farlig.... Selv har jeg ikke spist reker på lenge.... Men jeg kan spise alt untatt mye løk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 24. mars 2011 #3077 Del Skrevet 24. mars 2011 Ja, det stemmer visst: tunfisk er en av de få mat-typene man blir anbefalt å holde seg unna når man ammer. Det hadde jeg ikke fått helt med meg, men nå er ikke jeg noen stor tunfisk-spiser da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #3078 Del Skrevet 24. mars 2011 I dag var jeg og ei fra barselgruppa på babykino. Det var veldig hyggelig! Jeg kjenner henne ikke så godt, har jo bare truffet henne to ganger før, men da hun spurte i går om jeg ville være med, syns jeg det var en god idé. Det er fint å bli kjent med noen som bor i nærheten med barn. Hun virker veldig ålreit, og vi har ganske mye felles virker det som. Vi gikk i finværet langs vannet inn til Aker brygge, og da fikk jeg til og med gått innom frisøren min og bestilt time til i morgen. Det skal bli godt det!! Etterveksten min er rimelig påfallende, for å si det sånn!! Mamma har fri i morgen, så hun skal komme og passe A mens jeg er hos frisøren. Hun ble kjempeglad da jeg spurte om hun ville være barnevakt, så det kan jeg tydeligvis gjøre igjen! I går kveld var A skikkelig grinete, og nå ser jeg jammen tendenser til at hun skal sette i gang i kveld også. I går var jeg alene, og jeg ble sååå sliten av det. Ingenting hjalp bortsett fra å holde henne i oppreist tilstand i armene mine og bysse. Hun illskrek da jeg tilbød pupp og rapet litt, så jeg mistenker at det kan ha vært luft. Til slutt var jeg så sliten av å bysse henne, men da kom jeg på å prøve å sette henne i baby bjørnen. Det fungerte faktisk, og hun sovnet en liten stund. Jeg takler virkelig skriking ekstremt dårlig. Jeg kjenner at jeg blir helt tappet for krefter av det, og bare har lyst til å stappe noe i munnen hennes for å få henne til å holde kjeft.. Klarer å la det være heldigvis. Huff, jeg får jo dårlig samvittighet også for at jeg tenker sånn. Hun gråter jo ikke for å plage meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 24. mars 2011 #3079 Del Skrevet 24. mars 2011 uff skjønner det er vanskelig og da spesielt når man er alene med babyen sånn på kvelden når de gjerne kan være sånn... men du har ikke du sjal?? den kan du ha bundet på deg og ta henne ut og inne etter behov.....det som funket veldig bra her var å ha henne oppi(uansett om hun gråt), og drive med knebøy en liten stund, ninne en sang eller sette på klassisk musikk.......plutselig kom det en stor prump eller bæsj avlaster også deg å ikke måtte bysse sånn, trust me det blir bare tyngre og tyngre og da er sjalet gullverdt! håper kvelden og natta blir fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 24. mars 2011 #3080 Del Skrevet 24. mars 2011 Skjønner godt at du tenker sånn og det er absolutt ikke unormalt! Det er klart man blir helt gæren av den skrikinga, det merker jeg selv også. Heldigvis er ikke det så ofte, men når det først skjer blir man fort skikkelig lei og rådvill. Prøv sjal kanskje ja, ingen dum idé.. Og tydeligvis var Aker Brygge the place to be i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg