Becky1 Skrevet 19. mars 2011 #3041 Del Skrevet 19. mars 2011 Leste fødselhistorien din her om dagen. Takk for at du delte den Selv var pressinga mi og litt problematisk. Fikk ikke kontakt med pressemusklene og holdt litt igjen. Men jeg fikk fart på sakene da jordmora begynte å snakke om sugekopp Så dere andre skriver samtidig som dere steller med babayen? Er det det som er hemmeligheten altså? Husker Pupsilure sa hun gjorde det da vi var på treff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 19. mars 2011 #3042 Del Skrevet 19. mars 2011 Hvordan klarer man det? Hadde aldri klart å skrive noe på pc eller telefon mens jeg ammet. Hadde vel neppe giddet å prøve heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 20. mars 2011 #3043 Del Skrevet 20. mars 2011 Jeg skriver/leser mens jeg ammer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 20. mars 2011 #3044 Del Skrevet 20. mars 2011 Med mobil altså, ikke pc! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 20. mars 2011 Forfatter #3045 Del Skrevet 20. mars 2011 Jeg og skriver mens jeg ammer. Det er litt pes, for iphonen er så stor at den er vanskelig å holde med én hånd, men jeg har nå utviklet en slags teknikk. Det blir mye feilskriving da men.. Jeg kjeder jeg meg så lett hvis jeg ikke gjør noe mens jeg ammer... I det siste har jeg begynt å lese bok litt i stedet, jeg innbiller meg at det er mindre forstyrrende for babyen. Becky: Hyggelig at du orket lese fødehistorien! Jeg glemte helt å legge link i signaturen som du ba om, så det var fint du fant tilbake til den selv. Sugekopp ja, da tror jeg kanskje jeg og ville klart å overvinne frykten for å revne. **** Nå har jeg fått klistret opp wallstickersene mine. Det ble SÅ FINT!!!! Jeg er superfornøyd!! Plutselig ser det skikkelig ut som et barnerom - og et ganske hyggelig et også! Jeg hadde egentlig tenkt å bare ha skyene over sengen, men fant ut at det kunne være fint å ha rundt i hele rommet, så nå har jeg bestilt en pakke til med skyer. De var kjempefine! Og det er ikke papirklistremerker som blir et helvete å få av, men mer plastik, sånn at de henger sammen i ett stykke. De var enkel å flytte på hvis jeg klistret litt feil på første forsøk. Genialt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 20. mars 2011 #3046 Del Skrevet 20. mars 2011 Så bra det fungerte med wallstickersene En venninne av meg kjøpte noen ligndene bare med sommerfugler, men de var noe hærk sa hun. Ikke alle som er i like god kvalitet, så du har vært heldig der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 20. mars 2011 #3047 Del Skrevet 20. mars 2011 (endret) Sniktitt skal det bli selvfølgelig!!! Kommer om en uke eller to. Yay! Gleder meg Endret 20. mars 2011 av TuttaV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 21. mars 2011 #3048 Del Skrevet 21. mars 2011 Så koselig at det ble så fint på barnerommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 21. mars 2011 #3049 Del Skrevet 21. mars 2011 Så bra stickersene ble vellykket! Vi har også noen her på soverommet, men de er ikke så store da.. Smart løsning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #3050 Del Skrevet 21. mars 2011 Dine: jeg så bilde av din wallsticker på face, den var kjempesøt!! Jeg har også lyst på sånn skrift, men lurer på om det kan bli for mye av det gode. Hadde egentlig tenkt å kjøpe en det står "sov søtt" eller noe på, men det er foreløpig droppet. **** Fy søren, nå koser jeg meg!! Sitter på balkongen med en bok og soler meg. Det er ganske varmt når jeg sitter i le, tror jeg må gå og smøre meg med faktor!! Babyen sover inne, hun har sovet i 2,5 timer, så hun våkner nok hvert øyeblikk. Skal prøve å amme henne (inne da), og legge henne i vogna og fortsette å sitte ute. Dette må bare nytes!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. mars 2011 #3051 Del Skrevet 21. mars 2011 Ikke det minste misunnelig, her jeg sitter og ser ut på 6 grader, vind og pøsregn.. Kos deg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 21. mars 2011 #3052 Del Skrevet 21. mars 2011 Ahh hørtes herlig ut Nyt solen og den deilige dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #3053 Del Skrevet 21. mars 2011 Ahh hørtes herlig ut Nyt solen og den deilige dagen! Takk!! Dette er en flott dag å føde på også, så det er bare å sette i gang!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #3054 Del Skrevet 21. mars 2011 Ikke det minste misunnelig, her jeg sitter og ser ut på 6 grader, vind og pøsregn.. Kos deg masse! Æsj da, er det så kjipt vær der oppe?? Dere får kjappe dere og flytte sørover!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 21. mars 2011 #3055 Del Skrevet 21. mars 2011 Endelig litt vårfølelse Jeg burde satt meg ut jeg og, men da må jeg skuffe bort tre tonn snø fra verandaen først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. mars 2011 #3056 Del Skrevet 21. mars 2011 Kjipt vær her også med pøsregn, 6 grader og blank is overalt.. Ikke noooooe missunnelig på sola jeg nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 21. mars 2011 #3057 Del Skrevet 21. mars 2011 Fy søren, nå koser jeg meg!! Sitter på balkongen med en bok og soler meg. Det er ganske varmt når jeg sitter i le, tror jeg må gå og smøre meg med faktor!! Babyen sover inne, hun har sovet i 2,5 timer, så hun våkner nok hvert øyeblikk. Skal prøve å amme henne (inne da), og legge henne i vogna og fortsette å sitte ute. Dette må bare nytes!! Dette høres ut som den optimale måten å nyte en skikkelig vårdag på! Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 22. mars 2011 #3058 Del Skrevet 22. mars 2011 Så nydelig barnerom dere har ordnet! De wallstickerene var utrolig skjønne! Kan du gi meg lenke til selger på ebay eller norsk nettbutikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #3059 Del Skrevet 22. mars 2011 Så nydelig barnerom dere har ordnet! De wallstickerene var utrolig skjønne! Kan du gi meg lenke til selger på ebay eller norsk nettbutikk? Så klart! Her er selgeren jeg kjøpte fra: Min lenke Jeg sendte mail på forhånd og spurte om de kunne skrive lavere verdi på pakken, og det var ikke noe problem. Null moms&toll med andre ord! Den koster 700 kr (mener jeg å huske) i norsk nettbutikk, så det er kanskje ikke så interesant eller? Kan finne den også hvis du vil altså, husker bare ikke i farten hvor jeg fant den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 22. mars 2011 #3060 Del Skrevet 22. mars 2011 Dine: jeg så bilde av din wallsticker på face, den var kjempesøt!! Jeg har også lyst på sånn skrift, men lurer på om det kan bli for mye av det gode. Hadde egentlig tenkt å kjøpe en det står "sov søtt" eller noe på, men det er foreløpig droppet. Veldig fornøyd med den stickeren, men så har jeg ikke så mange på soverommet, så da synes jeg det ikke blir for mye. Gleder meg til han får sitt eget rom som han kan få flere stickers til pynt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg