Luremegpå Skrevet 4. mars 2011 #2961 Del Skrevet 4. mars 2011 Fin fødselshistorie!! Herlig å se utviklingen i boken din Vil bar si at hvis hun hadde HD så hadde dere taklet det så bra, men så bra at hun ikke har det Følger med, er bare ikke alltid jeg får skrevet, da det er heltiske dager her også :gjeiper: Ha en superduper kveld !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 5. mars 2011 #2962 Del Skrevet 5. mars 2011 God helg lille A, Cypress og Cypressmannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 5. mars 2011 Forfatter #2963 Del Skrevet 5. mars 2011 Vesla sover alene på rommet mens vi sitter i stua!! Bør vel legge meg snart selv og, med tanke på at hun tradisjonen tro sikkert skal spise og være masse våken i natt.... Har gått litt bananas med nettshopping i det siste.. I går bestilte jeg flere wall stickers til lille As rom på ebay (MYE billigere og helt like dem jeg fant på norske nettsider), Stonz (brune med rosa blomst) og en del stash fra lookfantastic. De leverer fraktfritt hvis man bestiller innen mandag, så nå må jeg hamstre litt! Det har vært en veldig fin dag i dag! Vi har vært ute og ordnet litt greier, sett Johaug rule i løypa ( ) og spist deilig mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #2964 Del Skrevet 6. mars 2011 For en fin dag!!! Vi skal snart ut og gå tur. Mannen må bare henge opp noen hyller på badet først. Han har vært til småforkjøla (det vi si; døden nær etter hans målestokk) de siste dagene, så han sa at han må utnytte hjernekapasiteten nå på formiddagen, ellers kan det hende han borer feil i veggen eller noe, hvis han ikke er opplagt. Så da gjør vi det først. Jeg har så lyst til å fremkalle noen bilder av LilleA og henge på veggen! Vi har noen fine av henne, men samtidig er det bare to uker til vi skal ta fotografbilder, som sikkert blir enda mye finere, så da er det kanskje lurt å vente. Vi skal bruke samme fotografen som vi brukte i bryllupet vårt, for hun var vi kjempefornøyde med!! (ref bilder på facebook) Hun kommer hjem til oss og tar bilder en time eller to, og vi får etterpå en cd med alle bildene så vi kan bestille fra hvor vi vil selv. Hun sa det pleier å bli ca 150 bilder. For det skal hun ha 2500 kr. Det syns jeg er en veldig bra pris!! Jeg gleder meg skikkelig!! Vi skal ta noen av hele familien sammen, men flest av A alene tenker jeg. Håper hun får til noen fine av hender og føtter også, det syns jeg er så søtt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 6. mars 2011 #2965 Del Skrevet 6. mars 2011 Oj, det er jo en kjempebra pris Har sett fb-bildene ja, og de er virkelig flotte!! Har lyst til å ta fotografbilder jeg også, men det er altfor dyrt Hun du bruker, er det noen du kjenner, eller bare en vanlig fotograf? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #2966 Del Skrevet 6. mars 2011 Jeg kjenner henne ikke nei, jeg ble tipset om henne av Miso (som har byttet nick, men kommer ikke på hva det er i farten), som også brukte henne i bryllupet sitt. Hun har webside og blogg med mange flere bilder og kontaktinfo, så det er bare å sende henne en mail/ringe hvis du og vil booke henne. Husker ikke adressen, men det er bare å Google Irene Yrstad, så finner du det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 6. mars 2011 #2967 Del Skrevet 6. mars 2011 Da skal jeg sjekke det ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 6. mars 2011 #2968 Del Skrevet 6. mars 2011 Hun skal jeg også sjekke ut! Bryllupsbildene deres er jo superfine! Så utrolig bra pris.. Og at man kan gjøre som man vil med dem etterpå er jo det aller beste. Jeg har lyst til å lage wallstickers av et bilde jeg. Hvor var det du bestilte dine wallstickers forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 6. mars 2011 #2969 Del Skrevet 6. mars 2011 Så flink hun var! Jeg tror jeg skal kontakte henne jeg og Men hva tenker du om location for babybilder..? Ute er jo kjempefint, tenker Bygdøy eller noe sånt , men det er jo vinter og sånn så og litt kaldt.. Burde kanskje vente til sommeren, men jeg er så utålmodig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 6. mars 2011 #2970 Del Skrevet 6. mars 2011 Det var slettes ingen dårlig pris, også så kjekt å kunne ha bildene etterpå. Det blir sikkert masse kjempebra bilder Vi får vel vurdere et besøk hos fotografen med tulla snart, selvom vi tar mye bra bilder med eget kamera, så blir det jo ikke det samme. Ha en strålende søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #2971 Del Skrevet 6. mars 2011 Wallstickers: Jeg bestilte denne fra denne selgeren på ebay. Han var villig til å skrive litt lavere pris på pakken så jeg skal slippe toll. Som du ser er det akkurat den samme som denne, som koster en hel haug mer. I tillegg bestilte jeg disse skyene, som er helt like disse. Syns jeg var flink som ikke bare bestilte fra den norske butikken med en gang, men heller brukte litt tid på å lete på ebay! *klappe meg selv på skulderen* Fotograf location: Vi har så store vinduer i stua at den blir lys nok til å ta dem inne på dagtid, så vi skal ta dem hjemme bare. Fotografen skulle ta med noen kurver og sånt som A kan ligge i, så jeg tror det kan bli koselig. Ute hadde selvfølgelig vært kjempefint, men det er jo så lenge til det går an.... Dessuten kan jo ikke A sitte en gang, så det spiller ikke så stor rolle i denne omgang. Hvis hun hadde vært eldre hadde det vært fint å ha bilder der hun sitter i gresset eller svalberg eller noe kanskje. Kanskje vi booker henne en gang til neste sommer! Hvis jeg får timet det bra, så er jeg gravid igjen da, og får gravidebilder også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 6. mars 2011 #2972 Del Skrevet 6. mars 2011 Oi, så flink! Jeg klapper deg litt på skuldra jeg og! Jeg tenkte lete litt på eBay etter trykk på alukinium jeg og. Meeen jeg bruker så lang tid på alt Supersøte stickers! Jeg skal sjekke ut den selgeren. TakK! I forhold til location. Det var smart! Vi flytter jo snart og får store vinduer og masse lys, så kanskje vi kan få det til hjemme vi og Litt for lenge til sommeren for min del og kjenner jeg.. De strandbildene hun hadde var jo veldig fine. Gravidbilder ja.. Du er sprek som tenker på det alledere synes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #2973 Del Skrevet 6. mars 2011 Jeg skal si fra hvis ebayselgeren viser seg å være for god til å være sann! Aluminium ja, det er kult! Har sett man kan bestille det hos Japan photo, ser veldig profft ut! Sikkert mulig å få det billigere andre steder da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #2974 Del Skrevet 6. mars 2011 Jeg skal forresten til legen på torsdag og skal høre med han hva han tenker om en ny graviditet relativt raskt. Litt usikker på hva vi skal gjøre med prevensjon i mellomtiden, jeg vil ikke ha noe hormoner i hvert fall. Hvis han ikke anbefaler meg å begynne med Diane igjen da. Men det tviler jeg på, siden jeg ammer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 6. mars 2011 #2975 Del Skrevet 6. mars 2011 Så fine de skyene var.. kunne tenkt meg noen slike Gi en lyd når du har fått de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 6. mars 2011 #2976 Del Skrevet 6. mars 2011 Takk for svar på alle spm mine Gøy å lese her, for det virker som A og M litt like Også ligger du foran meg i løypa, så gøy å se hva som venter. Vi må ha M i senga vår for en periode nå. Hun skal i perioder ha mat hele tiden. Jeg klarer ikke å reise meg opp mange ganger i løpet av natten pga bekkenet mitt. Hun ligger i en sånn ammemadrass. Funker bra. Vet du, i natt sov hun 12 timer! Kun avbrutt av et par amminger, bleieskift og litt kos. Dette kan jeg bli vandt til . Men så har hun vært mer krevende på dagen i dag. Hurra for friske hofter Kan du ikke legge fødselshistorien i signaturen din? Rekker ikke lese nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 6. mars 2011 #2977 Del Skrevet 6. mars 2011 Så fint at du delte fødselshistorien din med oss. Og så utrolig bra at A ikke har HD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #2978 Del Skrevet 8. mars 2011 Dagene går!! Har vært litt hektisk her denne uken, og bedre blir det ikke. 6 ukerskontroll for vesla i morgen, og deretter besøk av to venninner. I tillegg reiser mannen bort med jobb i morgen og kommer ikke hjem før lørdag. Torsdag skal jeg til legen på kontroll. Har ordnet med en venninne som også har perm, som kan passe A mens jeg er hos legen. Så blir det vel litt shopping etterpå tenker jeg. Fredag er det overtagelse på gamle leiligheten, og deretter barselgruppe. Hehe, når jeg ser det skrevet ned, er det egentlig ikke såå mye jeg skal, men det føles som masse. *** Jeg kom til å tenke på en ting som jeg glemte i fødehistorien min. Jeg kastet faktisk opp av smertene to ganger. Det viser hvor mye man glemmer av smertene, når jeg i fortellingen min beskrev smertene som overkommelige.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 9. mars 2011 #2979 Del Skrevet 9. mars 2011 Lykke til på 6-ukerskontrollen Hørtes ganske hektisk ut ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 9. mars 2011 #2980 Del Skrevet 9. mars 2011 Man venner seg jo fort til litt roligere tempo enn når man jobber, så jeg synes også jeg har full uke når jeg egentlig ikke skal så mye. Litt hver dag holder lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg