Muffin! Skrevet 3. mars 2011 #2941 Del Skrevet 3. mars 2011 Fin fødselshistorie. Og lille A høres (litt slitsom, men) herlig ut. Flott at hun ikke hadde hd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 3. mars 2011 #2942 Del Skrevet 3. mars 2011 Så fint skrevet! Jeg leste også selvfølgelig hele, kan jo ikke gi seg midt i, før ungen har kommet ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 3. mars 2011 #2943 Del Skrevet 3. mars 2011 Så fin historie om da lille A, kom til verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 3. mars 2011 #2944 Del Skrevet 3. mars 2011 utrolig rørt Over fødselshistorien da jeg ammer i skrivendes stund hormonbombe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #2945 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Jeg har lyst til å bestille en sånn til A sitt rom: Wallsticker Altså en det står Sov godt på. Fikk ikke linket riktig. Endret 3. mars 2011 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #2946 Del Skrevet 3. mars 2011 Tusen takk for alle koselige kommentarer om fødehistorien!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vingle Skrevet 3. mars 2011 #2947 Del Skrevet 3. mars 2011 Så flott å lese fødselshistorien din - flink du har vært Og hurra for null HD! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 3. mars 2011 #2948 Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg har lyst til å bestille en sånn til A sitt rom: Wallsticker Altså en det står Sov godt på. Fikk ikke linket riktig. For en kul side!! Lurer på om ikke min kjære skal få et trofe på veggen.. Mydeer under Rooms. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. mars 2011 #2949 Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg for alt jeg har lest og jeg har lest alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 4. mars 2011 #2950 Del Skrevet 4. mars 2011 Så hyggelig å lese fødselshistorien cypress! Ikke altfor avskrekkende Og så må jeg litt for at lille A ikke har hoftedysplasi, datteren til ei venninne av meg hadde det, og det gikk helt fint med putebehandling. Jo eldre den lille jenta ble, jo mer irritert ble hun når puta kom fram, så tror både mor og datter var fornøyde da behandlingen var ferdig! Fint wallsticker, men jeg synes heller du bør gå for Invasion 1!! Håper dere får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #2951 Del Skrevet 4. mars 2011 For en kul side!! Lurer på om ikke min kjære skal få et trofe på veggen.. Mydeer under Rooms. Hehe, kul ja!! Jakter han? Jeg likte også Yoda under Words! Den hadde faktisk passet bra på badet vårt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. mars 2011 #2952 Del Skrevet 4. mars 2011 Ny avatar jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #2953 Del Skrevet 4. mars 2011 Så hyggelig å lese fødselshistorien cypress! Ikke altfor avskrekkende Og så må jeg litt for at lille A ikke har hoftedysplasi, datteren til ei venninne av meg hadde det, og det gikk helt fint med putebehandling. Jo eldre den lille jenta ble, jo mer irritert ble hun når puta kom fram, så tror både mor og datter var fornøyde da behandlingen var ferdig! Fint wallsticker, men jeg synes heller du bør gå for Invasion 1!! Håper dere får en fin dag! Invasjon 1 var heller ikke dum! *** I dag skal A og jeg ut og spiselinsj med mormor (altså min mamma). Det blir koselig tenker jeg! først må vi hente noen hyller vi har bestilt hos glassmesteren, så her er det bare å komme i gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #2954 Del Skrevet 4. mars 2011 Ny avatar jo Jepp, er ikke preggers lenger vet du!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 4. mars 2011 #2955 Del Skrevet 4. mars 2011 Hehe, kul ja!! Jakter han? Jeg likte også Yoda under Words! Den hadde faktisk passet bra på badet vårt. den var driiitkul!! jepp, han jakter Men noe ordentlig trofe blir det aldri noe av her klistremerke går bra da I dag skal A og jeg ut og spiselinsj med mormor (altså min mamma). Det blir koselig tenker jeg! først må vi hente noen hyller vi har bestilt hos glassmesteren, så her er det bare å komme i gang... Kos dere på linsj!! si innskjill!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 4. mars 2011 #2956 Del Skrevet 4. mars 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 4. mars 2011 #2957 Del Skrevet 4. mars 2011 Takk for at du delte fødehistorien Cypress Veldig rørende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. mars 2011 #2958 Del Skrevet 4. mars 2011 Iiiiiiinsjill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 4. mars 2011 #2959 Del Skrevet 4. mars 2011 Hm, jeg ser fortsatt den gamle avataren din jeg Håper linsjen var fin i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #2960 Del Skrevet 4. mars 2011 Hihi, dere er gøyale! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg