Gå til innhold

Hverdagen - med en baby i hus!

cypress

Anbefalte innlegg

Fin fødselshistorie. :) Og lille A høres (litt slitsom, men) herlig ut. :rodmer: Flott at hun ikke hadde hd. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fint skrevet! :hjerte:

Jeg leste også selvfølgelig hele, kan jo ikke gi seg midt i, før ungen har kommet ut! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst til å bestille en sånn til A sitt rom: Wallsticker

Altså en det står Sov godt på. Fikk ikke linket riktig.

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lyst til å bestille en sånn til A sitt rom: Wallsticker

Altså en det står Sov godt på. Fikk ikke linket riktig.

For en kul side!! :hoppe: Lurer på om ikke min kjære skal få et trofe på veggen.. Mydeer under Rooms. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Så hyggelig å lese fødselshistorien cypress! Ikke altfor avskrekkende :ler: Og så må jeg :hoppe: litt for at lille A ikke har hoftedysplasi, datteren til ei venninne av meg hadde det, og det gikk helt fint med putebehandling. Jo eldre den lille jenta ble, jo mer irritert ble hun når puta kom fram, så tror både mor og datter var fornøyde da behandlingen var ferdig!

Fint wallsticker, men jeg synes heller du bør gå for Invasion 1!! :lur:

Håper dere får en fin dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en kul side!! :hoppe: Lurer på om ikke min kjære skal få et trofe på veggen.. Mydeer under Rooms. :fnise:

Hehe, kul ja!! Jakter han? Jeg likte også Yoda under Words! Den hadde faktisk passet bra på badet vårt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig å lese fødselshistorien cypress! Ikke altfor avskrekkende :ler: Og så må jeg :hoppe: litt for at lille A ikke har hoftedysplasi, datteren til ei venninne av meg hadde det, og det gikk helt fint med putebehandling. Jo eldre den lille jenta ble, jo mer irritert ble hun når puta kom fram, så tror både mor og datter var fornøyde da behandlingen var ferdig!

Fint wallsticker, men jeg synes heller du bør gå for Invasion 1!! :lur:

Håper dere får en fin dag! :klemmer:

Invasjon 1 var heller ikke dum! ;)

I dag skal A og jeg ut og spiselinsj med mormor (altså min mamma). Det blir koselig tenker jeg! :) først må vi hente noen hyller vi har bestilt hos glassmesteren, så her er det bare å komme i gang... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, kul ja!! Jakter han? Jeg likte også Yoda under Words! Den hadde faktisk passet bra på badet vårt. :)

:ler: den var driiitkul!!

jepp, han jakter :jepp: Men noe ordentlig trofe blir det aldri noe av her :nei: klistremerke går bra da ;)

I dag skal A og jeg ut og spiselinsj med mormor (altså min mamma). Det blir koselig tenker jeg! :) først må vi hente noen hyller vi har bestilt hos glassmesteren, så her er det bare å komme i gang... :)

Kos dere på linsj!! :klem::fnise:

si innskjill!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...