Gå til innhold

Hverdagen - med en baby i hus!

cypress

Anbefalte innlegg

Så herlig med smil :rodmer: Og det blir nok mange av dem framover, de er jo ikke gjerrige på det etterhvert, like herlig hver gang :hjerte:

Lamaze-matta er kjempefin, så med en sånn løs lekebøyle over kan det jo funke ja :jepp: Nå har tulla endelig skjønt at den plata hun ligger på snurre rundt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så herlig med smil :rodmer: Og det blir nok mange av dem framover, de er jo ikke gjerrige på det etterhvert, like herlig hver gang :hjerte:

Lamaze-matta er kjempefin, så med en sånn løs lekebøyle over kan det jo funke ja :jepp: Nå har tulla endelig skjønt at den plata hun ligger på snurre rundt :fnise:

Å ja, du har jo den ja! Hvor kjøpte du den? Jeg finner den i noen nettbutikker, men lurer på om jeg like gjerne skal handle i en normal butikk. Men jeg vet ikke hvor den selges? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte den i vanlig lekebutikk, på Aker Brygge. Der var den endel billigere enn på Riktige Leker. Jeg betalte 499,- for den. Så kanskje litt større, vanlige lekebutikker er stedet å lete?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte den i vanlig lekebutikk, på Aker Brygge. Der var den endel billigere enn på Riktige Leker. Jeg betalte 499,- for den. Så kanskje litt større, vanlige lekebutikker er stedet å lete?

Aha! Jeg skal uansett til Nationalteateret i morgen, så da skal jeg gå ned på Aker Brygge og se etter den der. Riktige Leker er vel neppe billigst på noe som helst...

I morgen skal vi på kontaktsmøte med kjøperne av leiligheten vår. Det skal bli deilig å bli ferdig med den. Vi trivdes veldig godt da vi bodde der, men nå er jeg liksom ferdig med den, og har lyst til å bli ordentlig kvitt den. (og få pengene på konto... :sjenert: )

Når jeg først er i byen, skal jeg altså kjøpe babygym, og på lunsj med noen venninner som jobber i byen. Det blir koselig.

Neste uke er første treff med barselgruppen jeg er plassert i. Det blir spennende!! Jeg håper det er noen ålreite jenter der. Vi er visst 10 stk, så det øker jo sjansen for å treffe noen hyggelige at vi er såpass mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Lykke til på kontraktsmøte i dag! :) Jeg vet hvor deilig det er å få sånt ut av verden! Når skal dere gi fra dere leiligheta?

Og ha en fin dag med en smilende A! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Overtakelse er 1. april, så det er ikke lenge til! Det er rart med det - både å ta over nytt og å gi fra seg gammelt er utrolig tilfredsstillende!! :jepp:

Ha en fin dag du også!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kjøpte jeg en sånn sak som jeg hang i vognen som underholdning for A, og den er tydeligvis skikkelig poppis!! Det er en snor (strikk) med tre elefanter i stoff og trekuler tredd på, alt i forskjellige brun og grønnfarger. Hun ligger nå og stirrer på den, og strekker armene etter den. :hoppe:

(Den var skikkelig unødvendig dyr, så det er jammen bra hun liker den... :sjenert: Dumme meg som kjøper sånt i en liten fancy barneklærbutikk. :klaske: Må lære meg å ikke en gang gå inn i sånne butikker!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi vært og handlet leker!! Det ble både matten fra Lamaze som hun kan ligge på og diverse Lamaze-figurer som var på salg. De kostet egentlig 200, men var satt ned til 50 kr, så da kjøpte jeg likegreit 4 stykker. Kan jo gi bort i gaver også! Hvis noen vil gjøre noen kupp, anbefaler jeg lekebutikken på Aker Brygge! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skal vi snart ut og teste trening og barnepass for første gang! Jeg kom på nå at jeg spurte alt for lite om hvordan barnepassen fungerer, om jeg må ha med noe til henne (skifter de bleie f.eks eller henter de meg da?). Dette er på er nytt treningssenter som jeg vurderer å bytte til. Jeg har vært medlem hos Sats i årevis, så det er kanskje på tide å prøve noe nytt. Særlig siden dette nye er billigere og nærmere hjemme. :)

De passer egentlig ikke barn yngre enn 6 uker, men vi er så nære at det gikk greit sa de. Jeg skal på en styrketime, og kommer sikkert til å være kjempestøl i morgen!!

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi vært og handlet leker!! Det ble både matten fra Lamaze som hun kan ligge på og diverse Lamaze-figurer som var på salg. De kostet egentlig 200, men var satt ned til 50 kr, så da kjøpte jeg likegreit 4 stykker. Kan jo gi bort i gaver også! Hvis noen vil gjøre noen kupp, anbefaler jeg lekebutikken på Aker Brygge! :)

Flott! *noterer ivrig*

Så kos at hun liker både leker og smiler :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med barnepass for første gang! Tror ikke de skifter bleie nei. De ville ikke ha stellevesken til Goffel på Elixia. Så hvis det blir behov for å bytte, vil jeg tro de henter deg. :jepp: Kos deg i dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Barnepass for første gang er ikke verst altså ;) Deilig med et sted som har barnepass, men jeg synes steder som Elixia er så dyrt! Vet ikke om det er der du har tenkt deg, men man må jo bare finne ut om det er verdt pengene :) Har et annet sted nærmere meg jeg da, Actic, og det er mye billigere (men uten barnepass). Da får jeg heller vente til mannen kommer hjem eller noen andre kan passe i løpet av dagen :) Håper det går fint på trening!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er sporty som trener skikkelig allerede!! :hoppe: Imponert! Håper det blir en bra opplevelse. Husk å knip bekkenbunn! ;) Tøft at du tør prøve barnepassen så tidlig. Jeg hadde gjort det selv om det ikke hadde vært for at det var jul og vi reiste bort. Jeg tror faktisk de har det helt fint der, ellers hadde jeg jo aldri latt Bolla være der. De blir sosialisert og mor får litt fri. Og det skal man IKKE kimse av.. På Elixia skifter de ikke bleie eller mater barna, de bare passer dem. Det synes jeg er ganske greit jeg.. Det blir jo mindre fare for smitte osv. De henter bare foreldrene om det må skiftes på eller det er noe annet ugreit.

Lykke til på trening! :hoppe:

Edit: enig i at Elixia er litt dyrt, men det kommer jo helt an på hvor mye man bruker det og hva man har slags behov. :jepp: Jeg trener ofte og liker å gå på timer da er det helt perfekt og i grunn ikke så dyrt fordelt på den tiden jeg er der. Med barnepass i tillegg er det jo BILLIG! :ler:

Endret av siebaeo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg har ikke vært inne i dagbøkene til folk på utrolig lenge. Har ikke vært her inne siden fødselen :sjenert: Men har tenkt å følge deg fra nå av igjen. Håper dere har det bra. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...