Gå til innhold

Hverdagen - med en baby i hus!

cypress

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer igjen!! :bolledeig: Tipper dere koser dere i kveld! :jepp:

Og takk for i dag, det var hyggelig! Selv om Bolla viste seg fra sin mest umulige side.. :roll: Tror jeg må gå på filmen en gang til :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for salg av leilighet til knallpris! Den sjampanjen er dere vel unt altså!

Og takk for i dag, det var hyggelig :) Jenta di er så nydelig :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med salg :hoppe: . Virker virkelig å være selgers marked om dagen :jepp: . Ble det en nervepirrende budrunde?

Jeg satt på kino uten mobildekning da budrunden sto på som verst, og visste bare at vi var litt over takst før filmen begynte. Det var spennende å ringe mannen etterpå og høre hva det hadde endt med til slutt ja!! Det hadde vært med 3 stk i budrunden og to av dem presset prisen ganske mye oppover. Gøy å vite at man har solgt noe som noen tydeligvis var SÅ interessert i å kjøpe. De som til slutt fikk høyeste budet hadde visstnok til og med planer om å bygge leiligheten helt om, og gjøre den om til en treroms. Det er jo ikke akkurat billig heller, så de har virkelig lagt mye penger i dette! Fint for oss da. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med salg av leilighet!

Under at du klarte å kose deg på kino, mens budrunden pågikk! Tror ikke jeg hadde klart det... Hadde vært for spent på budene som kom inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje like greit å få resultatet etter runden er ferdig, men sånn er det kanskje alltid? Eller, skjønner at man må akseptere budet, men budrunden skjer vel mellom megler og potensielle kjøpere. Fikk dere mye over? Nok til å kjøpe en fin bil ihvertfall :jepp: Må være en herlig følelse. Småbarnsperioden er visst den tøffeste økonomisk, så deilig å få litt ekstra mellom hendene da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er klar for sladring når det kommer til den tid, sant?

Du har mobilnummeret mitt fortsatt!? ;)

Ja, så klabert!!! Det er bare å føde i vei, det skal ikke stå på meg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje like greit å få resultatet etter runden er ferdig, men sånn er det kanskje alltid? Eller, skjønner at man må akseptere budet, men budrunden skjer vel mellom megler og potensielle kjøpere. Fikk dere mye over? Nok til å kjøpe en fin bil ihvertfall :jepp: Må være en herlig følelse. Småbarnsperioden er visst den tøffeste økonomisk, så deilig å få litt ekstra mellom hendene da :jepp:

Mye av korrespondansen skjedde bare mellom megler og interessentene ja, megler ringte ikke oss mellom hvert bud som kom inn. Totalt kom det 13 bud, og det gikk ganske fort på slutten, så jeg skjønner at megler bare må kjøre på. Han fikk fullmakt av mannen min til å akseptere på et tidspunkt da vi var (veldig!) fornøyde, men selv da klarte han å få prisen enda 80 000 opp. Totalt fikk vi 300 000 mer enn takst!! Så vi er strålende fornøyde!!! Trodde aldri jeg skulle si det om noen meglere, men han vi brukte var veldig flink!!

Det er nok å bruke pengene på i småbarnsperioden ja!!

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for salg!!! :danse:

Var inne å sniktittet på linken du hadde lagt på FB... ja det var der? :klo:

Knall fin leilighet da, men skjønner at den er ugunstig med barn og barnevogn, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å ja, vi trives kjempegodt i den nye leiligheten!! Det er fortsatt en del som gjenstår å kjøpe og fikse før vi anser oss som ferdige, men ikke noe vi ikke kan leve med. Det gjør selvfølgelig at det også tar lang tid å få ordnet det... :rolleyes:

Helt fantastisk å få så godt betalt for leiligheten ja. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er jeg bare blind, eller har det ikke kommet noen fødselshistorie enda? :sjenert:

Gratulerer med salg :hoppe: og for kommende familiebil :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg bare blind, eller har det ikke kommet noen fødselshistorie enda? :sjenert:

Gratulerer med salg :hoppe: og for kommende familiebil :hoppendeglad:

Øhh... Nei, du er nok ikke blind.. Det er jeg som er treig... Men jeg burde vel skrive den snart, før jeg glemmer den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...