Gå til innhold

Hverdagen - med en baby i hus!

cypress

Anbefalte innlegg

Syns det er superskummelt! Men er nok lurest ja :jepp: Hvis stoppet før eller etter ikke er langt unna, kan vi jo kanskje å av der? Sender deg pm om bane jeg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har forresten glemt å fortelle at vi har hatt visning på gamle leiligheten i går og i dag! Det er 13 stk som har satt seg opp på lista, så morgendagen blir veldig spennende!!! Antagelig kommer jeg til å være lettere distrahert på kinoen i morgen, for da kan i teorien budrunden være i sluttfasen eller akkurat være ferdig. Håper i hvert fall det blir en budrunde!!!! Spennende altså!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så spennende! :hoppe: Til info hadde vi også 13 på liste. Og dagen etterpå i halv-ett tia var leiligheten solgt godt over takst! Det er BRA tider å selge på og leilgheten deres så FRESH ut! :jepp: Tror det kommer til å bli 1 stk hyper Cypress på kino i morra! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer nok til å være ganske på tuppa ja!! Eller alternativt veldig skuffa.. Alle sier jo at det er så bra marked nå. Taksten er ganske høy, men det er nesten ikke tilsvarende leiligheter i markedet, så hvis noen vil ha en toroms i det området, har de ikke mange å velge mellom. Håper det går bra, for vi trenger penger for å kjøpe stasjonsvogn.. Vi kjører jo cabriolet fortsatt! Ikke det mest barnesete-vennlige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn tenkte jeg og.. :) Vi hadde fått en høy takst mente megler og tidene er så bra og bladi-bladi. Det skjer sikkert ikke oss osv. Men man trenger bare to som er veldig interresserte og så er man i gang! Krysser fingrene! :jepp:

Cabriolet ja :fnise: Det er vel ikke akkurat familiebil nei. Kan ikke tenke meg det er så mye plass til bagasje heller.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat familiebil nei... :gjeiper: Vi begynte å tenke på å selge den så fort jeg fant ut at jeg var gravid i mai, men så ville vi så gjerne bruke den på sommerferien (kjørte til Italia), og da vi kom tilbake var vi treige med å legge den ut på finn, og så var det plutselig høst, og ingen kjøper jo cabriolet på høsten... Så nå venter vi med å selge til våren! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert lurt. Vi må ha ny bil snart vi og fant vi ut da vi skulle til svigers og skiene måtte utgå.. :roll:

Hvilken bilhar dere lyst på da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vi enten skal ha en Skoda Oktavia eller Superb, eller en BMW 5-serie hvis vi får råd.

Jeg gir meg ende over!! For en natt!! Jeg fryktet denne natten, for A var veldig utilpass og grinete i går kveld. Jeg så for meg timer med byssing og lalling, men neida!! Hun sovnet ved puppen i halv 1-tiden. Så hadde vi en ørkort seanse i 4-tiden der hun drakk ca 4 dråper, og deretter har hun sovet nå til kl 7!! Nå har hun fått mat, og er rett tilbake til å sove!! Hurra!! Må forte meg og sove litt mer selv... :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Vi har kjøpt Skoda Superb og jeg syns den er riktg så lekker (selvom jeg foreløpig kun har sett den på bilde), den er ikke så tung og deisete i hekken som jeg syns mange store stasjonsvogner er. Gleder meg til å få den. Vi importerer, så jeg håper den kommer til landet innen veldig kort tid. Mannen må nemlig noen timer avsted for å hente, og jo nærmere termin jo mer utilpass er jeg med den tanken :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leiligheten er solgt med en pen fortjeneste, så nå kom mannen hjem her med en miniflaske champagne så vi får feiret litt!! :strix:

Nå blir det bil!!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...