Småkjekset Skrevet 10. februar 2011 #2681 Del Skrevet 10. februar 2011 Fantastisk bilde av faren din (?) og A på facebook Kjempeflott bilde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 11. februar 2011 #2682 Del Skrevet 11. februar 2011 Jeg er også veldig positiv til treff igjen snart Men nå er det så håpløst føre ute at jeg ikke engang kommer meg til banen med vognen! Gleder meg masse til å hilse på deg igjen og lille A Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #2683 Del Skrevet 11. februar 2011 Det var ikke Pascal der lenger. Vi gikk ikke inn og så etter, men det sto et annet navn på utsiden. Og Oreokaken på Peppes er ikke et dårlig alternativ heller! Ganske kjekt med den gode plassen de har der og, og ikke så mye folk. Men vi kan godt prøve noe annet neste gang for min del. Black swan har jeg hørt er kjempebra!! Den vil jeg gjerne se! Nå har de forsåvidt måkt her, så jeg skulle vel klart å komme meg ut.. Eller har du bestemt deg for å vente Siebaeo? Det er pappa og A på bildet på Face ja. Enig i at det er et veldig kult bilde. Hun har så mange rare ansiktsuttrykk! Jeg kan sitte og se på henne en evighet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 11. februar 2011 #2684 Del Skrevet 11. februar 2011 Jeg har også veldig lyst til å se black swan Og skravle litt da Men håper litt av snøen forsvinner før jeg beveger meg utendørs Nå må jeg gå inn på facebook å titte på bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 11. februar 2011 #2685 Del Skrevet 11. februar 2011 Åååå, for et søtt og morsomt bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 11. februar 2011 #2686 Del Skrevet 11. februar 2011 Utrolig bra bilde!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 11. februar 2011 #2687 Del Skrevet 11. februar 2011 Vi kan godt vente til neste uke så alle får vært med! Jeg kan tirsdag og onsdag Hva tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 11. februar 2011 #2688 Del Skrevet 11. februar 2011 Skal egentlig på babysang tirsdag og besøk av mamma og tante onsdag. Men MÅ ikke på babysangen, og mamma og tante kan sikkert komme på kvelden Så jeg er med en av dagene hvis vi blir flere På tirsdager kan man gå to for prisen av en, hvis man har netcom Link Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #2689 Del Skrevet 11. februar 2011 Jeg kan ikke onsdag, men tirsdag passer fint!! Har ikke Netcom dessverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 11. februar 2011 #2690 Del Skrevet 11. februar 2011 hehe, typisk - jeg kan onsdag, men ikke tirsdag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #2691 Del Skrevet 11. februar 2011 Dere som har vært på babykino før, hvor setter man vognene? Ser det bare står at "vognene skal vi finne en plass til"? *** Her startet vi dagen med å tisse gjennom bleia... Jeg tror ikke A syns det var særlig behagelig, for hun begynte å sutre så jeg våknet - så jeg innbiller meg i hvert fall at jeg oppdaget det ganske tidlig. Det var akkurat da mannen sto opp for å gå på jobb, så da fikk vi litt tid sammen på morgenkvisten. Vanligvis ligger vi og sover når han drar. Etter å ha skiftet gikk A og jeg og satte oss i sofaen for å amme litt. En liten stund etter vi var ferdige, begynte A å vri veldig på seg, og så plutselig kom det en kjempestråle med gulp/oppkast. Hun er så rar når det skjer, for det virker bare som hun blir litt overrasket, ikke at det er noe ubehagelig egentlig. Så da skiftet vi til dagens tredje antrekk... Nå ligger hun i vognbagen og sover. Innimellom lager hun noen voldsomme knirkelyder og sutrer litt i søvne. Og så kommer det gjerne en liten promp etter hvert. Syns litt synd på henne, for det er jo åpenbart ubehagelig for henne, men jeg vet ikke hva jeg kan gjøre med det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #2692 Del Skrevet 11. februar 2011 hehe, typisk - jeg kan onsdag, men ikke tirsdag.. Neimen, søren og da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 11. februar 2011 #2693 Del Skrevet 11. februar 2011 Det er nok luft det som knirker, du kan prøve å ta henne opp å dunke henne lett på rompa for å få ut luften Sprutgulp vil du nok se mer av fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 11. februar 2011 #2694 Del Skrevet 11. februar 2011 Ja, det er jo typisk.. Men kan prøve å flytte avtalen kanskje..? Hvis alle stemmer for tirs mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 11. februar 2011 #2695 Del Skrevet 11. februar 2011 Drikker du ammete? Det kan være lurt. Og så er det godt synes jeg Så dumt at du ikke kan på tirsdag Dine! Jeg kan begge så jeg avventer hva dere finner ut På Ringen kino er det god plass til å parkere vognene utenfor salen i alle fall. hvilken kino tenkte dere på? Om vi hadde dratt dit er det en kafe tvers over krysset som har ganske god plass. Da jeg og kjære var der var vi mer enn velkomne til å ta med vogna inn. I tillegg er det en kafé inne på "kjøpesenteret" hvor det alltid er masse barnevogner. Så der er det nok en mulighet for en kaffe om vi skulle ha lyst til det. Jeg skal på en greie fram til 10.30 på tirsdag, men etter der er jeg home free. Og skulle det være sånn at vi går på tirsdag på en annen kino enn Ringen har jeg da to timer å slå ihjel før kinoen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 11. februar 2011 #2696 Del Skrevet 11. februar 2011 Jeg vet ikke om jeg får blitt med noen av dagene, ser ut til at jeg blir syk Men hvis jeg ikke blir ordentlig syk, så er tirsdag best. Mamma og tante kommer kl 14, så da rekker jeg ikke kino før det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 11. februar 2011 #2697 Del Skrevet 11. februar 2011 Jeg har veldig lyst til å se Black Swan, så mye mulig jeg slenger meg med. Jeg bare ser an hva dere blir enige om her jeg, tror jeg kan begge dager. Men hvordan kommer jeg meg til Ringen kino fra sentrum? Jeg kommer jo med buss et stykke, så håper det ikke blir for tungvint. Et annet triks for luft i magen kan være å forsiktig trykke benene hennes opp mot magen (altså bøye knærne hennes). Det fungerte kjempebra her, det knaka godt nesten med en gang jeg gjorde det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 11. februar 2011 #2698 Del Skrevet 11. februar 2011 Herlig bilde av lille A og morfaren. Jeg syns også det er så gøy å se på alle de rare uttrykkene til babyer. iPhone's autocorrect kan gi mye moro. Jeg skulle skrive "Takk for kaninpass" til mamma, og ordlista foreslo "kaninorgasme" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #2699 Del Skrevet 11. februar 2011 Herlig bilde av lille A og morfaren. Jeg syns også det er så gøy å se på alle de rare uttrykkene til babyer. iPhone's autocorrect kan gi mye moro. Jeg skulle skrive "Takk for kaninpass" til mamma, og ordlista foreslo "kaninorgasme" Kaninorgasme?!!? HAHA!! Hva skjer med det?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 11. februar 2011 #2700 Del Skrevet 11. februar 2011 Kaninorgasme?!!? HAHA!! Hva skjer med det?!? Signerer denne!! :skratte: Hvordan klarer egentlig disse iPhonene å finne ut at "dette høres ut som et nyttig ord..."??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg