Gå til innhold

Hverdagen - med en baby i hus!

cypress

Anbefalte innlegg

Godt å høre at det er flere som ikke får fødselsgave her :ler:

Jeg jobber derimot hardt med å bearbeide mannen og forklare han at det er helt normalt med enten lap top eller diamanter :fnise::nigo:

Grattis med Iphone da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Måtte ha ny tittel ja, jeg hadde jo ikke bolle i ovnen lenger. :)

I går var jeg på første bytur alene og møtte Pusla og Pupsilure. Jeg stresset litt med å skulle ta trikken alene, men det gikk helt fint. Jeg fikk hjelp både til å komme på og av. :) Det var et veldig koselig treff, og jeg er glad vi gjorde det i går og ikke i dag, for nå SNØR det!! Jeg gullfisk fra byen i går, det tok rundt en time (gikk ikke korteste vei) og det var deilig! Hadde ikke orket det i dag gitt!

A var skikkelig slitsom i går kveld, hylte mye mer enn hun pleier. Jeg ble så sliten av det, det eneste som virket som hjalp var pupp. Følte meg som et meieri... Vi testet smokk for første gang i går, og det var suksess en liten stund, men så var det bare pupp som gjaldt igjen. Det ble nok litt mye pupp til slutt, for etter vi hadde fått henne i seng kom en kjempegulp, som gjorde at jeg måtte skifte på henne og ta av lakenet hennes. Så da fikk hun sove resten av natten i sengen med meg...

Må man venne barna til å ta smokk? Hun vil bare sutte på den en lite stund før den spyttes ut. Betyr det at hun ikke vel ha den, eller at hun bare vil ha en pause? Jeg er usikker på hvor mye jeg skal presse den på henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg ler av autokorrekturen til iPhone. Hva søren er "jeg gullfisk hjem"?!!? Mente å skrive jeg GIKK hjem...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke å venne henne på smokken nei, ingen regler som sier at de skal ha den ;)

Det kan også hende at hun blir sliten av å suge på den og at det er derfor hun spytter den ut etter en liten stund, alt må trenes på :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Haha, du har vel sett denne siden?

http://damnyouautocorrect.com/category/best-of-dyac/

Det beste vi har fått retta i heimen var da kjære skulle invitere til fest, og skulle skrive vi har kaker og godteri, mens iPhonen rettet det til "vi har kaker og horer" :skratte: Det ble heldigvis oppdaget før den ble sendt ut til alle, men moro var det likevel! Sender kanskje ikke ut de beste signalene for festen.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som lille A har økt melka di og da har overskuddet kommet ut igjen! :)

haha jeg må passe på når jeg skriver fra iphonen før jeg sender at alt er skrevd riktig, noen ganger ler jeg høyt for setningen betyr plutselig noe helt annet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som lille A har økt melka di og da har overskuddet kommet ut igjen! :)

haha jeg må passe på når jeg skriver fra iphonen før jeg sender at alt er skrevd riktig, noen ganger ler jeg høyt for setningen betyr plutselig noe helt annet :ler:

Noe øking er på gang her ja tror jeg, for i dag har hun ikke villet gjøre annet enn å henge i puppen de siste 4 timene... Jeg har ikke fått gjort noe av det jeg hadde tenkt til i dag. Nå har hun endelig sovnet, men da selvfølgelig på brystet mitt. Vedder på at hun våkner hvis jeg legger henne fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg ler av autokorrekturen til iPhone. Hva søren er "jeg gullfisk hjem"?!!? Mente å skrive jeg GIKK hjem...

:ler: Jeg måtte lese et par ganger ja :fnise: Synes du var tøff som kom i går, jeg var ikke ute på trikken når tulla var tre uker altså. Det var koselig å møte deg da :) Og godt det var i går vi møttes og ikke i dag. Fysjom for et vær!

høres ut som økedøgn dere har, ja. Det er slitsomt, men det er bare å senke skuldrene, sette seg ned og slappe av :)

Endret av pusla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Tok noen sekunder før jeg innså hva som sannsynligvis hadde skjedd. :fisk:

En telefon jeg hadde tidligere insisterte på å skrive Øl hver eneste gang jeg skulle skrive OK. :ol: Jeg trodde jo ordlista ville velge det ordet man brukte mest så det er mulig jeg drakk mye øl på den tiden :ler: (eller så registrerte den alle gangene den selv valgte øl før ok ;) )

Håper det blir nytt treff om ikke så lenge! :hoppe: Ryktene sier at lille A er kjempeskjønn! :rodmer: Jeg var forresten i sentrum i dag jeg. Og FYTTI KATTA for et føre! :daane: Så du gjør rett i å være glad det var treff i går. Synes også du er kjempetøff som våget deg ut på trikketur så tidlig! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jasså, går det sånne rykter altså? ;) De er selvfølgelig helt sanne!! :jepp:

Ja, kan vi ikke treffes snart igjen da? Jeg har stort sett ikke så mye på programmet, så det er bare hyggelig å komme seg ut litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det blir nytt treff om ikke så lenge! :hoppe: Ryktene sier at lille A er kjempeskjønn! :rodmer:

Jeg kan bekrefte de ryktene :jepp: Nesten like søt som tulla mi :fnise:

Jeg synes det er helt fantastisk at jeg har blitt kjent med flere koselige mammaer :) Og det går jo så fint å farte litt rundt med buss og sånt, så vi er iallefall positive til å møtes.

Forresten, angående det med smokk, så tar det litt tid for noen å ta den. Hvis du virkelig vil at hun skal ta smokk, så kan det nok hende du må prøve flere ganger. Men man skal aldri presse den på dem da, selvfølgelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså, går det sånne rykter altså? ;) De er selvfølgelig helt sanne!! :jepp:

Ja, kan vi ikke treffes snart igjen da? Jeg har stort sett ikke så mye på programmet, så det er bare hyggelig å komme seg ut litt!

Jo, gjerne det! :jepp:

Jeg lurer på å gå på babykino i morra.. Men det er kanksje litt kort frist. Det er samme filmen som går neste uke så mulig jeg tar det da i stede. Black Swan. Men jeg har hørt at den er ganske skummel så jeg har ikke helt bestemt meg.. :sjenert:

Men kafebesøk snart igjen er også hyggelig! :) hvorfor gikk dere ikke på Pascal? Var det ikke ok med barnevogner der?

Enig meg Becky ang bildet på FB! :ler: Utrolig kult!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...