Gå til innhold

Hverdagen - med en baby i hus!

cypress

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har blitt voksen... :fnise: Jeg er nemlig normalt veldig glad i min egen bursdag (jaja, barnslig... I know... :flau: ), men i år ble jeg overrasket over at en venninne tidligere i uka sa at jeg snart har bursdag. "Hæ, bursdag, JEG? Det er ikke før neste uke, vel?" "Ehh, nei, det er nå på søndag..." Oi!! Det hadde ikke jeg tenkt på! Så min konklusjon er at å få barn gjør at man bli mindre fokusert på seg selv og blir moden! :jepp::ler:

Nå er vi hjemme og koser oss med potetgull og tv. Babyen er lagt i sengen sin og ligger og sover som et lite englebarn. Vi oppdaget at vi er nødt til å kjøpe oss en babycall, for vi hører jo ikke om hun gråter dersom hun våkner hvis vi skrur opp volumet på tven. Så i morgen skal vi ut på tur og handle! :)

I dag tok vi trikken til byen for første gang. Vi måtte inn og levere noen papirer til eiendomsmegleren, så da dro vi hele familien. :rodmer: Det var kaldt, men jeg tror vi traff ganske bra med påkledningen til A, for hun kjentes verken klam eller kald ut. Vi var ikke lenge ute heller da. Vi var innom mannens jobb for å printe ut noe, og det tok ca hundre ganger lengre tid enn beregnet, for alle skulle kikke og skryte av hvor søt A er.. :rodmer:

Jeg lurer på hvordan jeg skal få til å reise med trikken alene uten mannen... Det er kanskje ikke vanskelig å få hjelp av folk til å løfte vogna eller?? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok litt ekkelt å ta trikken alene etterhvert ja. Er litt redd for det selv. Har opplevd at folk hjelper til ganske raskt, men man risikerer jo at ingen hjelper også. :sjenert: Holder meg til t-banen jeg.

Kos dere på shopping i dag :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trikk og barnevogn høres skummelt ut synes jeg.. Ser alltid så utrolig kronglete å komme seg opp og ned (på de gamle trikkene). Så tøff dere er! ;)

Kos dere på lørdagsshopping :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De gamle trikkene ser litt skumle ut ja! De nyere er greiere... Men jeg tror nok folk stiller opp hvis de ser det trengs. Har også sett folk bli spurt og blitt spurt selv litt før stoppet om jeg kan hjelpe til. Så slipper man å stresse sånn plutselig!

Hørtes ut som skikkelig kosekveld og en hyggelig dagstur til jobben :rodmer:

Tenk at du har blitt skikkelig mamma nå! :hjerte: Livet snus virkelig opp ned eller hva?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...