Gå til innhold

Hverdagen - med en baby i hus!

cypress

Anbefalte innlegg

Så bra at alt står bra til med dere alle sammen :rødme:

Gleder meg til å høre mer fra dere når dere er kommet dere hjem og kommet i orden :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så koselig med oppdatering :rødme: veldig koselig å høre fra dem, å høre at de koser segmed lille A :rødme:

gleder meg til å høre mer når du er tilbake, snuppa!! kos dere med den lille og hverandre!! masse masse :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det nesten bare koselig lesning, med unntak av den siste kommentaren til DDuck... :roll:

Kos dere videre, gleder meg til å høre mer om deres nye hverdag! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppdatering :)

Alt er bra med oss! Legesjekken idag sa at alt så fint ut med helsen til lille A. Hun sover mye og gråter lite. Drømmebaby :)

Vi blir på sykehuset i hvertfall til imorgen, kanskje søndag.

Hils til alle jentene og si at jeg så vidt har vært innom og lest litt, og er overveldet over alle de hyggelige kommentarene.

Jeg oppdaterer så snart jeg får litt mer tid :)

Hilsen en lykkelig mamma.

*smelt* :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye nok en gang! :strix: Kjempefint å høre at alt står bra til, gleder meg til flere oppdateringer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er vi kommet hjem!! Ligger i sengen og ammer nå. Jeg har fått så mye melk!!!! Det RENNER av den puppen jeg ikke ammer fra, og av begge hvis jeg hører hun gråter. Ganske upraktisk i grunn! Hehe..

Vi har det fortsatt veldig bra, sånn sett i det hele. Ammingen var litt strevsom i starten, men er kommet seg. Skal på time på ammepoliklinikken på onsdag for å være sikre på at alt er bra.

Slitsomt å skrive på tlf.. Skriver mer etterpå!

Stoor klem til alle som har vært innom!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...