Neytiri Skrevet 23. desember 2010 #2101 Skrevet 23. desember 2010 Ja, det er viktig! Min stelleveske har en liten lomme til drikkeflaske på siden, og jeg er avhengig av å ha vann der. Blir akutt tørst hver gang jeg setter meg ned for å amme. På sykehuset fikk vi utdelt camelbackflaske, og den er fin. Kan signere denne, har jeg glemt flaska mi blir jeg nesten sint!!! MEN jeg har da tupperware sin sportsflaske, skulle gjerne hatt camelback flaske altså! Håper du får en fin siste jul sammen med mannen din
Gjest Neferet Skrevet 23. desember 2010 #2103 Skrevet 23. desember 2010 Kos deg masse i den siste jula som barn! GOD JUL!!!
Devilina Skrevet 23. desember 2010 #2106 Skrevet 23. desember 2010 Innom for å ønske en riktig god jul
Becky1 Skrevet 23. desember 2010 #2108 Skrevet 23. desember 2010 Hadde jeg gitt mannen min gaven du har tenkt å gi mannen din tror jeg han hadde blitt fra seg av begeistring. Han er så fornærmet og snurt over at jeg ikke har tatt navnet hans, men det føles på en måte feil for meg. Blir som å velge mellom min og hans pappa, og det valget er jo ikke så vanskelig. Vil egentlig ha et familienavn, bare ikke det... Kunne tatt moren hans sitt navn og kombinert det med et av mine, men det vil ikke mannen. Skulle vi ha gjort det måtte vi i så fall ha fortet oss for minien kommer. Foreløpig tenker vi at hun får mitt navn som mellomnavn og hans som etternavn. Håper du får en fin og barnslig jul
Minttu Skrevet 23. desember 2010 #2109 Skrevet 23. desember 2010 Ønsker deg og dine en riktig god jul!
cypress Skrevet 24. desember 2010 Forfatter #2113 Skrevet 24. desember 2010 Takk for alle hyggelige julehilsner, mine søte og alltid tilstedeværende nettvenner!!! Jeg er så glad for at jeg har dere alle sammen!! Jeg har vært dårlig på å kommentere de siste dagene, men har lest alt, og grunner på det i mitt hjerte (som Maria gjorde i juleevangeliet ). Nå begynner snart julemaset, men jeg våknet tidlig og syns det er deilig med litt tid for meg selv før den intense sosialiseringen begynner. Etter kl 11 blir det fullt kjør med lunsj det ene stedet og henting og bringing før middagen hos min tante kl 17. Det blir koselig altså, for all del!! Jul er superstas! Ønsker alle som titter innom en riktig god jul!
Disco Biscuit Skrevet 24. desember 2010 #2114 Skrevet 24. desember 2010 Ønsker deg en riktig god jul Cypress!
Dine Skrevet 24. desember 2010 #2116 Skrevet 24. desember 2010 Ønsker deg en riktig god jul til deg, lille minien og resten av familien!
Lilywhite Skrevet 25. desember 2010 #2118 Skrevet 25. desember 2010 Søtt gaveforslag til mannen forresten Men jeg trodde du allerede hadde tatt navnet hans? :klø: Det står jo på FB i allefall? Håper dere hadde en kjempefin julaften og du koste deg siste år som "barnet" i familien i allefall
cypress Skrevet 26. desember 2010 Forfatter #2119 Skrevet 26. desember 2010 (endret) Jeg vet, mange som tror jeg har gjort det for lenge siden pga Facebook, men det har bare vært et testløp. Trengte litt tid til å venne meg til tanken. Han ble veldig glad for å få beskjeden i alle fall! Så det var en suksess! Og jula så langt ellers har vært veldig hyggelig og fin! Endret 26. desember 2010 av cypress
cypress Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #2120 Skrevet 27. desember 2010 37 uker! :rødme: Tenk at bebissen snart kommer!! Nå vil hun ikke være prematur lenger, om hun fødes nå! Skummel og fin tanke! Jeg er på plass på jobb, og skal være her i dag og i morgen. Så er det permisjon for alle penga. Det skal bli deilig!!!! Jeg hadde store problemer med å komme meg ut av senga i dag, utrolig vondt i viljen i dag!! Jeg har nesten ingenting igjen å gjøre heller, mest rydding og småfiksing. Hvis jeg er litt smart, så forter jeg meg og bare får det unna, så kan jeg heller gå tidlig i morgen... Men det er sååå vanskelig å forte seg å gjøre noe når man har god tid!!
Fremhevede innlegg