Sort Pastill Skrevet 14. desember 2010 #2021 Skrevet 14. desember 2010 Hei Cypress! Må bare legge igjen et lite spor - jeg har fulgt deg siden bryllupsdagboka di, og gjennom hele denne, men det blir liksom aldri til at jeg skriver noe (kanskje det er kikker-genet som slår inn ). Men NÅ altså, nå skal jeg gjøre det. HURRA for høygravid! Tenker denne jula blir spesiell for dere - siste jul bare dere to, og samtidig er hun såå veldig der!
cypress Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #2022 Skrevet 15. desember 2010 Så mye spennende som har skjedd her i det siste a! Går glipp av alt i min traveluke jeg! Gratulerer så mye hvertfall med innflytting i leiligheten og inntreden i de høygravides rekker!! Ble det førjuls-kg treff i dag eller? Kunne egentlig tenkt meg å være med... Takk takk! Det er spennende saker som skjer ja! Vi skal helt sikkert treffes igjen senere en gang, så du får bli med da!! Det hadde vært hygglig å treffe deg og!! Det ble i går, minitreff! Cypress og Mazilla i hovedsak, så kikket jeg innom i en liten halvtime. --------------------------------------------------------------------------- Skulle innom for å si at det var hyggelig å se deg i går cypress, du ser uforskammet bra ut!! Takk, det var hyggelig å høre! Hei Cypress! Må bare legge igjen et lite spor - jeg har fulgt deg siden bryllupsdagboka di, og gjennom hele denne, men det blir liksom aldri til at jeg skriver noe (kanskje det er kikker-genet som slår inn ). Men NÅ altså, nå skal jeg gjøre det. HURRA for høygravid! Tenker denne jula blir spesiell for dere - siste jul bare dere to, og samtidig er hun såå veldig der! Hei! Jeg husker deg fra bryllupstiden! Hyggelig at du legger igjen et spor! Det er jammen sant at dette blir en spesiell jul - vi får prøve å nyte alene-tiden så godt som mulig før den ugjenkallelig er forbi. Jeg gleder meg veldig til neste jul også jeg da, som vi kan feire med lille bolla vår. :rødme:
cypress Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #2023 Skrevet 15. desember 2010 I dag er det akkurat 2 uker til permisjonen starter og 5 uker til termin! Jeg har utrolig mye å bli ferdig med på jobb før perm begynner, så jeg rekker nesten ikke innom her.. Og kveldene går med til å pakke ut av esker og reise på Ikea etc. Det er jo forsåvidt litt hyggelig, men jeg skulle gjerne slappet litt mer av. Men den tid kommer!! Akkurat nå håper jeg Bolla ikke kommer før termin, slik at jeg får 3 uker bare til å kose meg på! Vi får se om jeg fortsatt føler det sånn litt uti januar, eller om jeg bare vil ha henne ut..
Gjest ~Milla~ Skrevet 15. desember 2010 #2024 Skrevet 15. desember 2010 Passe på deg selv i travle tider som dette Forresten.. tok du influensavaksinen iår?
cypress Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #2025 Skrevet 15. desember 2010 Passe på deg selv i travle tider som dette Forresten.. tok du influensavaksinen iår? Ja, jeg har tatt den. Jeg ble sterkt anbefalt det av tanten min som jobber i folkehelsa. Hun ringte meg bekymret i forrige uke for å dobbeltsjekke at jeg hadde tatt den, for nå kommer den visst rett rundt hjørnet, og den ser visstnok ikke snill ut... Så mitt innsidetips er å ta den!
Mazilla Skrevet 15. desember 2010 #2027 Skrevet 15. desember 2010 Jeg har også tatt den! Typisk at influensaen er rett rundt hjørnet nå som det er jul forresten. Håper ikke folk blir slått ut og mister julekosen!
TuttaV Skrevet 15. desember 2010 #2028 Skrevet 15. desember 2010 Takk takk! Det er spennende saker som skjer ja! Vi skal helt sikkert treffes igjen senere en gang, så du får bli med da!! Det hadde vært hygglig å treffe deg og!! Det vil jeg veldig gjerne! Kanskje ved neste treff at du har med deg Bolla?! Tenk å stas det blir! Håper du har en fin onsdag
DDuck Skrevet 15. desember 2010 #2030 Skrevet 15. desember 2010 Tenk at snuppemor er faktisk fullgått før nyttår Så for alt du vet kan du bli mamma allerede i 2010
cypress Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #2031 Skrevet 15. desember 2010 Jeg håper i grunn hun venter til 2011... Jeg vil ha permisjonen min i fred!
cypress Skrevet 16. desember 2010 Forfatter #2032 Skrevet 16. desember 2010 Jeg får bare mer og mer vann i beina. De siste dagene har det ikke begrenset seg til føttene som det gjorde tidligere. Nå begynner jeg å få tjukke knær også. Jeg ser det kjempegodt på oversiden av støttestrømpene, det går en stoor kul ut.. Mamma sa at da hun gikk gravid, fikk hun vanndrivende av legen. Men jeg googlet litt, og fant ut at det nok ikke er så vanlig å gi det lenger. Hehe, måtte google litt til nå, og fant et bilde av en fot. HERLDIGVIS er jeg ikke så ille som hun her!! Bigfoot
cypress Skrevet 16. desember 2010 Forfatter #2033 Skrevet 16. desember 2010 Men jeg glemte jo å skrive at jeg vurderer å gå til akupunkur? Noen som har prøvd det? :klø: Jeg hadde ikke brydd meg så mye om det ikke hadde vært for at det kommer så mange selskaper fremover der det er upraktisk å måtte gå i sokkelesten fordi jeg ikke får på meg noen sko...
siebaeo Skrevet 16. desember 2010 #2034 Skrevet 16. desember 2010 Det finnes støttestrømpebukser også.. Lykke til å slippe en fis sier jeg bare.. :fnis: Jeg prøvde jo akupunktur uten alt for stor virkning. Husk å drikke rikelig med vann og unngå alt av salt. Det finnes ekstra vanndrivende te. Den smaker dessverre høy.. Bevegelse er også gunstig. Kjedelig å ha det sånn.. Men det er noe som forsvinner ganske raskt etter fødsel!
cypress Skrevet 16. desember 2010 Forfatter #2035 Skrevet 16. desember 2010 Hehe, jeg som syns det er slitsomt å ta på støttestrømpene, kan tenke meg hvor lang tid jeg hadde brukt på en strømpebukse!!! :dåne: Jeg prøver å være flink til å drikke vann, har en flaske ved siden av meg på pulten hele dagen, og fyller den opp så snart den er tom. Men det er så upraktisk å fly på do hele tiden... Salt har jeg ikke vært så bevisst på, men det skal jeg begynne med!
Gjest Iril Skrevet 16. desember 2010 #2036 Skrevet 16. desember 2010 Jeg skjønner at jeg er heldig som i hvert fall slapp unna noe særlig med vann i kroppen.
cypress Skrevet 16. desember 2010 Forfatter #2037 Skrevet 16. desember 2010 Jeg skjønner at jeg er heldig som i hvert fall slapp unna noe særlig med vann i kroppen. Men det var kanskje det eneste du slapp også da... Jeg følger meg litt teit når jeg klager over sånne ting, når jeg egentlig er i super form. Jeg har ikke hatt noe bekkenløsning, føler meg fortsatt ganske bevegelig, lett og fin, har omtrent ikke gått opp i egenvekt, sover godt, og bare vært normalt plaget av kvalme og halsbrann. Så det er nok jeg som er heldig...
Dine Skrevet 16. desember 2010 #2038 Skrevet 16. desember 2010 Jeg har også fått endel vann i kroppen. Salt er så vanskelig å tenke på synes jeg - for det er salt i bortimot alt.. Men jeg dropper stort sett salt i maten.. Og drikker mye vann. Fy stakkars bigfoot - såpass ille er det heldigvis ikke her enda. Synes du gjør alt riktig egentlig, og du har vært heldig som ikke har gått særlig opp i vekt. Håper du får en flott torsdag på jobb!!
siebaeo Skrevet 16. desember 2010 #2039 Skrevet 16. desember 2010 Salt er nesten det viktigste du kan tenke på! Det er skikkelig vannsamler og binder vannet i kroppen. Jeg hadde ikke noe salt i maten til slutt jeg. Litt vanskelig å unngå i juletider kanskje.. Tips, det er masse ssalt i farris.. Jeg hadde masse vann i kroppen og var liksom ekstra tjukk over det hele, jaiks.. Ikke noe kult. Men enig i at det ikke er det verste man kan oppleve..
Devilina Skrevet 16. desember 2010 #2040 Skrevet 16. desember 2010 Jeg prøvde akupunktur... gikk til mange behandlinger og det hjalp ikke en dritt.. i alle fall ikke for noen modning, men kan jo hende det hjalp på fødselen.. :klø: vet egentlig ikke noe om det, hadde jo intense ryggsmerter all the way. Men det er jo bare å prøve, ingenting bør være uprøvd mener nå jeg. Det er mange som har hatt positiv virkning også
Fremhevede innlegg