cypress Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #1941 Skrevet 2. desember 2010 Oi, så mye hopping og spretting det har vært her! Så koselig!! Alt gikk bra på overtakelsen. Det er rart hvordan hukommelsen spiller en puss innimellom, jeg har jo bare sett leiligheten på bilder de siste månedene, og var blitt litt lurt av vidvinkelbruk i prospektet. Jeg ble derfor litt overrasket over å komme dit og se at det ene rommet ikke var så langt som jeg trodde... Men til gjengjeld var et annet rom større enn jeg husket, så det gikk forsåvidt opp i opp.. Vi kjørte opp en del esker allerede i går, men de store tingene tar flyttebyrået i dag. Det ble litt ekstra stress i dag tidlig da vi oppdaget at vi ikke fikk stoppet vannet da vi forsøkte å koble fra vaskemaskinen.. Jeg gikk innom en lokal rørlegger på vei til jobb og hørte om de hadde tid til å stikke innom i løpet av dagen, og det skulle de prøve på. Så da håper jeg de rekker det før flyttefolka er ferdige, for den er såpass tung at vi ikke er særlig interessert i å bære den ned 4 etasjer selv... Mannen er hjemme og er flink og hjelper til å flytte i dag, så har jeg tatt meg fri i morgen og skal være i nye leiligheten og pakke ut da. Mamma kommer og skal hjelpe meg, det kan bli koselig!
Mazilla Skrevet 2. desember 2010 #1942 Skrevet 2. desember 2010 Så bra at alt har gått fint hittil! Blir sikkert koselig med en mor&datter-flyttedag Har du planer mandag 13.? Da skal jeg nemlig til Oslo, og får noen ledige timer på ettermiddagen/kvelden. Tenkte kanskje jeg skulle forsøke å sparke i gang et aldri så lite førjuls-KG-treff!
Dine Skrevet 2. desember 2010 #1943 Skrevet 2. desember 2010 Høres koselig ut med hjelp fra mamman din da. Veldig snilt å hjelpe til! Krysser fingrene for at dere rekker å få flyttefolkene til å flytte vaskemaskinen...
cypress Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #1944 Skrevet 2. desember 2010 Så bra at alt har gått fint hittil! Blir sikkert koselig med en mor&datter-flyttedag Har du planer mandag 13.? Da skal jeg nemlig til Oslo, og får noen ledige timer på ettermiddagen/kvelden. Tenkte kanskje jeg skulle forsøke å sparke i gang et aldri så lite førjuls-KG-treff! Å så koselig!! Jeg har ingen planer mellom kl 14 (slutter på jobb) og 18.30 (skal på yoga). Hvis det blir da en gang, er jeg med!
cypress Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #1945 Skrevet 2. desember 2010 Høres koselig ut med hjelp fra mamman din da. Veldig snilt å hjelpe til! Krysser fingrene for at dere rekker å få flyttefolkene til å flytte vaskemaskinen... Ja, mamma er veldig snill! Hun og pappa var jo hos oss i mange timer på søndag og hjalp til å pakke også, så dette er virkelig gull verdt!! :rødme:
Minttu Skrevet 2. desember 2010 #1948 Skrevet 2. desember 2010 Så moro å endelig kunne komme igang, få pakket ut og ordna alt Så koselig med jul i nytt hjem dette året :happy:
Mazilla Skrevet 2. desember 2010 #1949 Skrevet 2. desember 2010 Å så koselig!! Jeg har ingen planer mellom kl 14 (slutter på jobb) og 18.30 (skal på yoga). Hvis det blir da en gang, er jeg med! Jeg har ikke avtalt eksakte tidspunkter for intervjuene jeg skal gjøre enda, men regner med at jeg er ferdig innen normalarbeidsdagens slutt ihvertfall, og forhåpentligvis tidligere. Vet mer om et par dager!
mocci Skrevet 3. desember 2010 #1950 Skrevet 3. desember 2010 Så stas med flytting til ny bopel! Jeg elsker å pakke ut og komme i orden på et nytt sted, kosemoser meg glugg i hel! Så snill mamma du har , det blir sikkert kjempekoselig å pakke ut sammen.
Gjest Ruccola Skrevet 3. desember 2010 #1951 Skrevet 3. desember 2010 Så godt dere får god hjelp så dere kommer godt i hus før jul og før lillegull melder sin ankomst Snill familie er gull verdt
cypress Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #1952 Skrevet 3. desember 2010 Puh, i dag har vi vært flinke!! I hvert fall 20 esker er tømt, og vi tar en velfortjent pause i sofaen. Jeg har fått skikkelig hovne føtter, og da gjør det vondt å gå og stå.. Enda en grunn til å slappe av resten av kvelden.
Mazilla Skrevet 3. desember 2010 #1953 Skrevet 3. desember 2010 Wow, imponerende! Pass på deg selv nå da, så ikke du overanstrenger deg.. Høres fint ut med sofa resten av kvelden. Jeg har allerede tilbragt flere timer i joggebukse på sofaen, og det kan anbefales! God helg
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. desember 2010 #1954 Skrevet 3. desember 2010 Skal si dere står på! Så herlig med flytting og bedre plass
Muffin! Skrevet 4. desember 2010 #1955 Skrevet 4. desember 2010 Så deilig å komme på plass i ny leilighet.
cypress Skrevet 4. desember 2010 Forfatter #1956 Skrevet 4. desember 2010 I dag har venninnene mine holdt babyshower for meg!! Jeg ante ingenting, og trodde jeg skulle på julelunsj med jobben til mannen, men den gang ei!! I stedet kjørte vi til en venninne av meg der det var lunsj og gaver og bleiekake og stor stas!! Super overraskende og veldig hyggelig!!
Gjest ~Milla~ Skrevet 4. desember 2010 #1959 Skrevet 4. desember 2010 Så artig med babyshower. Fikk dere mye fint til den lille?
Småkjekset Skrevet 5. desember 2010 #1960 Skrevet 5. desember 2010 (endret) Så snille venninner du har da Kan tenke meg det var artig Endret 5. desember 2010 av Småkjekset
Fremhevede innlegg