Store My Skrevet 20. november 2010 #1861 Skrevet 20. november 2010 (endret) Nå er det superlenge siden jeg har vært her altså Hadde tenkt å lese meg opp, men så ble det bare til at jeg leste de siste 3 sidene. Hva har skjedd siden sist? Kan jeg få PM med begge navneforslagene? *nysgjerrig* Og måtte le av crocks som finsko Endret 20. november 2010 av Store My
Pupsilure Skrevet 20. november 2010 #1862 Skrevet 20. november 2010 Jeg har litt pupp å dele ut om noen trenger! VELDIG spent på om jeg må sy bikini av store bukselommer til sommeren. Fra C til H og ned til ... P for pannekaker..? :dåne: Ja, takk, jeg tar gjerne imot litt pupp! :jepp: Jeg har ikke kommet lenger i alfabetet enn til B jeg P :lol:
Dine Skrevet 21. november 2010 #1863 Skrevet 21. november 2010 Dine, tror du det er riktig at du skal ha 90 i omkrets..? :klø: Jeg har ca 10 kilo mer enn normalt i øyeblikket men bruker fortsatt samme omkrets. Pass på at du har riktig bhstr! Om du ikke øker cupen tilstrekkelig kan du komme i fare for å ha noe av puppen utenfor spilen. Og det er ikke så bra.. Mulig jeg tar veldig feil der altså, men jeg synes det strammer så veldig når jeg ikke har 90 rundt.. Dette gjelder denne bestemte bhen da, for jeg kan forsåvidt fortsatt bruke noen av mine gamle bher, men jeg ser at spilene bør bli større.. Og denne bestemte bhen i 90C brukes kun til å sove i fremover har jeg planlagt, men jeg bør kanskje sjekke litt mer rundt det å gå med en behagelig bh til hverdags.. Hvertfall når jeg får melk, for da kan de jo bli litt større.. Men det er det som er problemet, å vite hvilken str man går opp til på forhånd. Det blir vel til at jeg må ut og handle og prøve når Lilletassen har kommet, for jeg må nok ha noen ordentlig gode fremover når han har kommet ut. Herlighet, så mye å sette seg inn i bare ang pupper - er det ikke det ene så er det det andre.. Hjelp!!!!
Muffin! Skrevet 21. november 2010 #1864 Skrevet 21. november 2010 Det andre navnet dere tenker på er jo også veldig fint! (Hvis jeg har gjettet riktig.) Også liker jeg at dere finner boktittelnavn. Håper dere har en fin søndagskveld.
cypress Skrevet 22. november 2010 Forfatter #1866 Skrevet 22. november 2010 Jeg har hatt en kjempefin helg! Fredag var jeg bare hjemme og så på gullrekke. (Hjemme-pcen vår tok forresten kvelden den dagen, så det er derfor jeg ikke har vært her i helgen.) Lørdag var jeg i bursdag til en venninne. Den som sier det ikke går an å ha det gøy på fest uten alkohol er en tulling altså, for det går virkelig helt fint!! Jeg ble ikke med de andre på byen da, der syns jeg ikke jeg har noe å gjøre om dagen med den store magen. Så jeg kjørte hjem i 24-tiden. På vei hjem knakk plutselig en del av eksosanlegget på bilen, så det BRÅKTE som bare f..!!!!! Jeg er ikke så bilkyndig, så jeg ble litt stressa kan du si, men var heldigvis ikke langt hjemmefra. Og mannen så på det dagen etter og sa at det antagelig bare kunne sveises sammen igjen, og ikke ville koste mer enn en tusenlapp. Søndag var jeg på cafe med en venninne og på bursdag til tanten min på kvelden. En sosial og fin helg med andre ord! Og formen min har vært topp hele helgen. Jeg har forresten utrolig mye sex-drømmer nettene nå!! Nesten plagsomt mye!! Hva skal jeg gjøre med det a?? :klø: I dag skal jeg til jordmor igjen. Regner med alt er normalt. Og senere i kveld skal mannen og jeg på yoga-kurs der "fødekvinnnen" (jeg) skal ha med sin "fødselshjelper" (mannen)(jeg ler litt av de begrepene). Han skal altså lære litt om hva han kan gjøre for meg under fødselen, massasje og sånt tipper/håper jeg. Det blir spennende!!
Mazilla Skrevet 22. november 2010 #1867 Skrevet 22. november 2010 Jeg har forresten utrolig mye sex-drømmer nettene nå!! Nesten plagsomt mye!! Hva skal jeg gjøre med det a?? :klø: rett før leggetid, kanskje? Lykke til hos jordmor Du får spørre henne om noen gode sexdrømtips!
Mokkon83 Skrevet 22. november 2010 #1868 Skrevet 22. november 2010 Enig med Mazilla Hørtes ut som ei flott helg!!
Dine Skrevet 22. november 2010 #1869 Skrevet 22. november 2010 Jeg har forresten utrolig mye sex-drømmer nettene nå!! Nesten plagsomt mye!! Hva skal jeg gjøre med det a?? :klø: Hadde en periode hvor jeg hadde det sånn jeg også, men tror det har gått over nå.. (Eller så husker jeg det bare ikke eller at det kommer tilbake). Blir litt tussete av sånne drømmer, men det er vel ikke særlig annet å gjøre med det enn evt å forsøke med litt før sengetid.. Hadde noen netter på rad hvor jeg drømte mye om eksene mine også.. At jeg ble sammen med de igjen, at vi kysser ganske så heftig og sånn også... Det vil jeg si er et lite problem gitt Forteller så klart ikke mannen om dette her, men blir litt satt ut av det hele ja...
Tusle Skrevet 22. november 2010 #1870 Skrevet 22. november 2010 Sexdrømmer ja, jeg har mange, mange av dem. Jeg skylder på tørketid
cypress Skrevet 22. november 2010 Forfatter #1872 Skrevet 22. november 2010 Forsåvidt et luksusproblem ja, men mine er så livlige at jeg våkner av dem midt på natten! Natt til søndag våknet jeg til og med to ganger! Og da var ikke mannen hjemme en gang, så han fikk ingen glede av det.. Jeg får heldigvis sove igjen altså, men det hadde ikke gjort noe om jeg kunne sovet en natt igjennom heller..
Becky1 Skrevet 22. november 2010 #1873 Skrevet 22. november 2010 Blir spennende å høre hvordan det går på yogaen. Vi skal og ha et sånt opplegg neste gang. Vi slipper heldigvis de begrepene. Hørtes fryktelig kunstig ut. De skal og snakke om kommunikasjon og forventninger til hverandre. Veldig bra at de tar opp slik Jeg tror jeg pleier å ha sexdrømmer når jeg har sextørke, så for meg hjelper det å ha mer sex
O'hara Skrevet 22. november 2010 #1874 Skrevet 22. november 2010 Og senere i kveld skal mannen og jeg på yoga-kurs der "fødekvinnnen" (jeg) skal ha med sin "fødselshjelper" (mannen)(jeg ler litt av de begrepene). Han skal altså lære litt om hva han kan gjøre for meg under fødselen, massasje og sånt tipper/håper jeg. Det blir spennende!! ..jeg takler ikke slikt jeg... Det blir alt for "høytflyvende" for meg, og jeg får bare latterkramper av slikt.. Men jeg håper virkelig at dere får noe ut av det, og synes det er godt gjort av mannen din å bli med på noe slikt, samtidig er jeg glad for at det er du, og ikke han, som er "fødekvinnen" Ellers, godt å høre at du har hatt en flott helg! Og sex-drømmer tror jeg er helt normalt, men ikke så mange som snakker om...
Gjest Iril Skrevet 22. november 2010 #1875 Skrevet 22. november 2010 Fødekvinnen!? Går det an å være fødemannen? Har masse sexdrømmer jeg også. Og mange av dem handler om eksen min. Men det er heldigvis helt uproblematisk her i huset, vi vet jo begge to at det ikke betyr noe. En natt drømte jeg at jeg ble sammen med eksen min igjen og var sååå forelska, også våknet jeg sånn halvveis og så mannen min ved siden av meg, og tenkte: "Nei, faen, jeg er jo gift med han der.."
cypress Skrevet 23. november 2010 Forfatter #1876 Skrevet 23. november 2010 Yogakurset var veldig fint syns jeg! De brukte ikke begrepene jeg nevnte over, de sa rett og slett kvinnen og mannen. Jeg vet ikke jeg om det kanskje er for å være veldig politisk korrekte at de kaller mannen "fødselshjelperen", for det kan jo strengt tatt dukke opp et par der begge er kvinner, eller der damen har vært i Danmark og satt inn spire uten å ha noen mann, og derfor har med en venninne eller noe. Vi lærte hvordan vi skal puste oss gjennom en rie, og å være bevisste på å slappe av mellom riene. Og så viste hun oss forskjellige fødestillinger og sånt. Syns det var kjempeålreit jeg, sånne ting kunne jeg jo ingenting om fra før. Vi skal på kurs på sukehuset om et par uker også, det blir sikkert mye av det samme, men det kan umulig skade med litt repitisjon. Jeg har jo lest litt om fødsel fra før, men mannen har IKKE det. Så han har godt av å lære hva som skal skje.
cypress Skrevet 23. november 2010 Forfatter #1877 Skrevet 23. november 2010 Jeg var forresten hos jordmor i går også. Hun kunne kjenne hodet nede i bekkenet, så hvis hun bare kan holde seg der nå, så er i hvert fall den delen i boks! Urin, blodtrykk, hjertelyd og vektoppgang var bra. Det eneste var at hun fikk en liten nedgang på kurven for vekstmålet, så hun ville at jeg skulle komme innom om to uker bare for å måle på nytt. Hun sa at det antagelig var helt overkill og ikke var noe å bekymre seg for, men det var nå greit å sjekke allikevel. Jeg tror hun bare ikke fikk målt ordentlig, siden hodet delvis var nede i bekkenet og rompa omtrent lå under ribbena mine. Da er det jo ikke så lett å kjenne hvor ting starter og stopper! Så dette bekymrer jeg meg absolutt ikke for. Så det er bare å glede seg til termin om 2 måneder - og overtakelse av ny leilighet neste uke... Satser på at det skal gå opp tidsmessig...
Dine Skrevet 23. november 2010 #1878 Skrevet 23. november 2010 Jaja, drømmer er jo bare drømmer.. Men jeg forteller ikke om sex med eksene mine til mannen for det - for hvorfor skape unødvendig "diskusjon" omkring temaet, når man selv blir litt satt ut av disse type drømmene... Så bra alt stod bra til da du var hos jordmor Ingenting er bedre enn det. Og du har nok rett i at hun trolig ikke fikk målt riktig pga snuppas posisjon. Det blir spennende å se om to uker da, så sant hun ikke koser seg med rumpa oppi ribbena enda en gang på kontroll (det digger Lilletassen nemlig - å dytte alt han har av rumpa oppi ribbena på høyre side)
Devilina Skrevet 23. november 2010 #1879 Skrevet 23. november 2010 Jeg har sokkepupper.. Men jeg gikk opp fra 80C til 80FF over natta da... Men skinnet har trekt seg littegrann sammen nå, så det er ikke så ille som det var ei stund Kan melde meg på her.... hadde nok av pupp fra før av, men faen.. det ble ikke noe bedre etterpå.... da melka var på det verste og sprengte som fy.. (fikk ikke til og amme og hadde ikke skaffet meg pumpe) så var jeg oppe i 90H!!!!! :dåne: Og resultatet i dag ser mindre pent ut Og når det gjelder sko... jeg nekta og måtte bruke Crocks!!! Styggeste fotplagget ever!!! Kjøpte meg noen fine ballerina sko jeg eller hva de nå heter Og jeg hadde vann i beina ja.... :gjeiper: Å har du funnet navn? Nysgjerrig
O'hara Skrevet 23. november 2010 #1880 Skrevet 23. november 2010 Så bra at alt ser bra ut Her lå tøtta med hodet nede rundt uke 30, mener jeg å huske, og siden har hun ligget der. Ligger med ryggen til venstre, og sparker stort sett bare bort i høyresiden min. Jeg har også hatt avvik i SF-målet, men det er helt normalt, etter hva jeg har skjønt Men greit at de sjekker opp i det en gang for mye enn for lite. Hørtes jo bra ut det yogakursgreiene dere var på. Kommer sikkert til nytte under fødselen Min JM er hvertfall veldig nøye på dette med pust, og sier at det er det aller viktigste vi trenger å lære oss til fødselen. Så, får se hvordan det går her når jeg er totalt uforberedt på det meste.. Ha en super dag!!!
Fremhevede innlegg