Gå til innhold

Hverdagen - med en baby i hus!

cypress

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hurra for 30 uker :strix::skya::danse:

Det fine med et svangerskap er at man får tid til å bli klar på. 8-12 uker er fortsatt endel :jepp: . Du blir så klar som du kan få blitt. Ungen kommer uansett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan jeg faktisk krysse av for en ting på lista allerede!! :hoppe:

Vi har nemlig kjøpt vogn!!! :strix: :dåne: :hoppe:

Vi endte opp med å finne en nesten helt ubrukt og kjempefin Bugaboo på finn.no, som vi nå har vært og hentet! Fikk den for 6000 inkl litt ekstrautstyr (koppholder, parasoll etc), mot nypris over 9000. Så den var vi heldige med syns vi!!! :strix: (Det finnes mange enda billigere på finn også, men de er gjerne litt eldre, og brukt en god del mer. Så da valgte jeg heller å kjøpe en som for alle praktiske formål er ny, sånn at vi kanskje kan ha den til 2 barn.)

Rart hvor mye det betød å få det ute av verden. Nå føler jeg at flytting skal gå helt fint og at jula bare kan komme! :fnise: Kjeeeempegod tid plutselig gitt!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vogna er i hus går alt annet av seg selv ,med andre ord? :ler:

edit: forbanna l og m på tastaturet mitt vil ikke virke så lenge jeg ikke slår dem ned... :glare:

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har nemlig kjøpt vogn!!! :strix: :dåne: :hoppe:

Halleluja :ler:

Kjenner meg veldig igjen i det du sier. Har fått en ting ute av verden, virker alt oppnåelig. Deilig følelse :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vogna er i hus går alt annet av seg selv ,med andre ord? :ler:

edit: forbanna l og m på tastaturet mitt vil ikke virke så lenge jeg ikke slår dem ned... :glare:

:ler: Det føles i hvert fall sånn nå! Vi får snakkes igjen når vi står midt i flyttingen om et par uker! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med vogn! :goodbye: Hvilke farger ble det?

Den har brun base og et litt spesielt grønt mønster på kalesje etc. Det var veldig kult, og mannen var fornøyd med at den ikke var så veldig utpreget jentete. Men jeg vurderer å kjøpe nytt trekk til den, til å variere med. Rosa og brunt er jo veldig fint sammen for eksempel! :nigo:

Gratulerer med vogn! :hoppe: Blir det ikke Tysklandstur nå da, eller tar dere en liten timeout dit likevel?

Vi dropper turen som en handletur i hvert fall, men jeg kunne godt tenkt meg det som en miniferie allikevel ja.. Men vi får se om vi får tid. Det må bli nå i november i så fall, det er grenser for hvor nær termin jeg tør å reise. Jeg vil ikke ha noen båt-fødsel, for å si det sånn!!

Hurra for vogn! :hoppe: Skal dere kjøpe vinterhjul til?

Ja, vinterhjul må vi ha! :jepp: De vi kjøpte av hadde bare brukt den nå i sommer/høst, så de hadde ikke kjøpt det, så vi må nok i butikken og skaffe det nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Ikke interessert i båtfødsel sier du? Også jeg som trodde det var populært å føde i vann... :fnise:

Og her er vel stikkordet i vann, ikke vann... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...