Gå til innhold

Hverdagen - med en baby i hus!

cypress

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, vi var på Babyshop og fikk god innføring av ei dame som jobbet der. Tror det blir enten Mountain Buggy eller Bugaboo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra dere fikk bra hjelp ;)

Hvilken avdeling var dere på forresten...?

Det er gode vogner det altså, Bugaboo og Mountain Buggy - god kvalitet og små, nette vogner som fungerer godt til det jeg har fått inntrykk av hva dere ønsker å bruke den til :)

Riktig god søndag Cypress!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på Ryen. :)

Jeg likte begge to godt, men heller kanskje litt til Bugabooen fordi den kan snus begge veier når man bruker sportsdelen. Pluss at den ble veldig liten når man klappet den sammen. Det så litt ut som mannen var ute og trillet en dukkevogn da han testen den, siden den er så lav, men han også tente veldig på at den vil ta liten plass i bilen. Nå har vi kikket litt på finn faktisk, og det er jo kjempemange som selger de brukt, så vi vurderer faktisk å gå for den løsningen nå.. Det kommer jo an på hvor pent brukt de er selvfølgelig, men det skader jo ikke å titte. :)

Broren til mannen sa forresten at han har en gammel vogn fra 60-tallet (?) som vi kunne få låne. Den vil jeg gjerne se på, for det kan jo være kjempekult!!! Noen av de vognene er jo superpopulære i dag! Har ikke akkurat mange ekstra "greier" ved seg, men til å trille tur med tror jeg det kan være stilig. (og å være stilig er som kjent det aller viktigste... :sjenert::fnise: )

Ha en herlig dag alle sammen!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, jeg kjøpte meg Dunstan Baby language-DVDen i går, den var på salg på Babyshop til 299. Gleder meg til å se!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Har sett flere steder at de selger slike gamle vogner. Så flere i utstilling på BarnasHus på Alnabru. Utrolig flotte vogner. Også så store de er, baglengde og bredde er noe helt annet enn de vognene som finnes idag.

Spennende å se hvilken vogn dere velger :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finn kan jo absolutt være en god løsning! Ei venninne av meg kjøpte Emmaljungavogn der, mens naboen som hadde termin omtrent samtidig insisterte på å kjøpe ny, fordi det var "ekkelt" at noen andre hadde brukt den. Hun ble litt flau da hun ikke kunne se forskjell på de to vognene, og innså at hun hadde brukt flere tusen mer enn nødvendig.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på Ryen. :)

Jeg likte begge to godt, men heller kanskje litt til Bugabooen fordi den kan snus begge veier når man bruker sportsdelen. Pluss at den ble veldig liten når man klappet den sammen. Det så litt ut som mannen var ute og trillet en dukkevogn da han testen den, siden den er så lav, men han også tente veldig på at den vil ta liten plass i bilen. Nå har vi kikket litt på finn faktisk, og det er jo kjempemange som selger de brukt, så vi vurderer faktisk å gå for den løsningen nå.. Det kommer jo an på hvor pent brukt de er selvfølgelig, men det skader jo ikke å titte. :)

Broren til mannen sa forresten at han har en gammel vogn fra 60-tallet (?) som vi kunne få låne. Den vil jeg gjerne se på, for det kan jo være kjempekult!!! Noen av de vognene er jo superpopulære i dag! Har ikke akkurat mange ekstra "greier" ved seg, men til å trille tur med tror jeg det kan være stilig. (og å være stilig er som kjent det aller viktigste... :sjenert::fnise: )

Ha en herlig dag alle sammen!! :klemmer:

Juhuu:)

Vi kjøpte vår på Finn, og den ser helt ny ut, og er faktisk fra 2007 :) Vi betalte vel 4000 for den, så røverkjøp kan gjøres på Finn.no :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det ligger jo en hel haug der, så noe må jo være bra! Akkurat nå var det i alle fall 4 vogner her i området som vi sikkert kunne kjøpt, men siden det var første gang vi søkte etter det nå, og ingen av fargene var noe jeg ville valgt hvis jeg skulle kjøpt nytt, ser vi det an litt. Det legges jo nytt hele tiden. Og dersom plutselig Bolla mot formodning skulle komme før tiden, så er det fort gjort å få tak i noe som vil funke!

Jeg håper hun blir der inne 10 uker til da, det er nok best for både mor og Bolle. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi hatt en helt fantastisk dag!! Sov lenge, og spiste god frokost. Så litt :sengekos: , før vi gikk ut en lang tur i parken, og så en tur på cafe. Nå sitter vi inne i varmen og koser oss, og skal snart se en episode med Mad Men på DVD. Og så skal vi bestille pizza til middag. :sikle: Virkelig en herlig fridag der vi bare har kunnet nyte å være to! :yvonne: Jeg og mannen har det veldig bra om dagen, og jeg syns vi er flinke til å forberede oss på det nye som skal skje, samtidig som vi koser oss med bare å være oss så langt. Life is good!! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ferdig med 3/4 da! :nigo: På en måte synes jeg du har vært gravid en evighet, men på en annen måte bare fyker ukene avsted. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en herlig søndag!!! Så bra dere koste dere og nyter å være to (enn så lenge) :)

Finn er nok ikke dumt heller nei.. Ta en titt og evt dra og se på vognen dere tenker på, det er jo mange gode kupp å gjøre der :)

HippHurra for 30 uker!!!! Gratulerer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det har gått ganske fort ja, samtidig som jeg er enig med Mazilla i at det virker som jeg har vært gravid en evighet.. :ler: Rart at en periode både kan føles rask og lang på samme tid.. :klø:

Men jeg satt og skrev inn svangerskapskontrollene fremover i boken min i sted, og DA gikk det opp for meg hvor kort tid det er igjen til fødselen!!! JEG ER IKKE KLAR!!! :dåne: :sjokk: Vi skal jo flytte først og komme i orden i leiligheten og kjøpe bil og barnevogn og alt mulig rart!!!! Og feire jul! (og bli mentalt klar.... :sjenert: ) Så vi trenger virkelig all den tiden vi har!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...