cypress Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #1601 Del Skrevet 29. oktober 2010 Huff, dumme hjernen min tenker jo nå selvfølgelig at jeg tror de har lagt det da med vilje, fordi de ikke vil ha meg med… Det går jo veldig fort mot jul nå, så jeg tipper de vurderer det slik at det er enklere å få flest til å bli med dersom det legges i januar i stedet for før jul. Så jeg tviler egentlig på at jeg klarer å få dem til å flytte det langt nok frem til tid til at jeg får blitt med uansett.. Jeg skulle ønske de bare kunne hatt et normalt julebord her i byen!! Sånn som de alltid har hatt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #1602 Del Skrevet 29. oktober 2010 Think like a man.. Og kom raskt tilbake igjen! Det er sant det altså, mannfolk tenker helt annerledes... De ville aldri funnet på å tenke at "dette har de gjort med vilje, for at jeg ikke skal være med, for jeg er så kjip..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 29. oktober 2010 #1603 Del Skrevet 29. oktober 2010 Det er sant det altså, mannfolk tenker helt annerledes... De ville aldri funnet på å tenke at "dette har de gjort med vilje, for at jeg ikke skal være med, for jeg er så kjip..." Nettopp! Jeg prøver å tenke litt sånn spesielt på jobb.. HVORFOR skulle de være så utspekulerte at de gjorde dette for at DU ikke skulle kunne komme? Du slår meg ikke som kontorets kjipeste Legg fra deg de tankene og bare vær rasjonell. Si at det passer ikke for du skal muligens føde akkurat da. Men at du skjønner at det kan skje en glipp innimellom! Ingen fare.. Så foreslår du en annen helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 29. oktober 2010 #1604 Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg hadde reagert på samme måte som deg, spesielt nå som jeg er superhormonell og alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #1605 Del Skrevet 29. oktober 2010 Ja, disse hormonene hjelper ikke til akkurat... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #1606 Del Skrevet 29. oktober 2010 Plutselig har jeg fått kjempehovne ankler!!! Jeg kan trykke inn på dem så det blir værene en skikkelig grop der!! Er det normalt???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 29. oktober 2010 #1607 Del Skrevet 29. oktober 2010 Både ja og ja. Det er veldig vanlig med vann i kroppen når du er gravid (hilsen pølsefingrefjes). Men blir du plutselig veldig hoven i hender, føtter OG ansikt kan det være greit å sjekke blodtrykket (for å utelukke SF). Men ellers er det lurt å drikke mye vann, bevege seg, sitte med beina høyt og unngå salt. Jeg fikk det ganske tidlig og det har liksom aldri gått helt over.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #1608 Del Skrevet 29. oktober 2010 Ja ok.. Jeg sjekket jo blodtrykk jos JM på mandag, og det var helt normalt. Og både hender og ansikt ser normale ut, så da er det sikkert bare vann i kroppen som har begynt å samle seg. Jeg får følge alle dine gode triks og se om det hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #1609 Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg fant forresten ut nå at turen i januar er ment å være med partner, så da kan jeg KANSKJE være med allikevel, hvis jeg ikke har født enda... Og de har visst lagt det da, fordi de ikke finner en passende helg før jul. Litt dårlig planlegging kan du si, tiden går og plutselig var det ikke noen dager som passet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 29. oktober 2010 #1610 Del Skrevet 29. oktober 2010 Må bare føye meg i rekken som sier: HALLO, de er MENN! Hensyn til termin tror jeg er det siste de tenker på . Du må nok finne frem mammaen i deg og forklare det rolig og pedagogisk hvis de skal skjønne det . Huff, dumme hjernen min tenker jo nå selvfølgelig at jeg tror de har lagt det da med vilje, fordi de ikke vil ha meg med… Og her tenker du som en dame Men så koselig om du får hatt med parteneren din . Hvis ikke byr det seg mange jobbturer senere. Vi har turer i det offentlige og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 29. oktober 2010 #1611 Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg hadde reagert som deg, hormoner kan spille solide puss altså Men samtidig er jeg enig med flere her; det er mannfolk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #1612 Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg tror kanskje vi nærmer oss enighet om boktittelnavnet... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 30. oktober 2010 #1613 Del Skrevet 30. oktober 2010 Det er jo så fiint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 30. oktober 2010 #1614 Del Skrevet 30. oktober 2010 Det er jo så fiint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter #1615 Del Skrevet 30. oktober 2010 Hva sier man om noen man kjenner har fått en unge som VIRKELIG ikke er pen?!!? Jeg så det ble lagt ut et bilde på FB-profilen til en jeg studerte med, og jeg håper inderlig at det var et dårlig foto, for å si det sånn!! Kanskje det tryggeste er å ikke kommentere det... Men før eller siden må vi dra på besøk og hilse på ungen. Forhåpentligvis ser den bedre ut i virkeligheten... (Ikke at utseende betyr sååå mye altså, men jeg må innrømme at jeg blir litt skuffa om ungen min kommer ut og er skikkelig SCHTØGG! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 30. oktober 2010 #1616 Del Skrevet 30. oktober 2010 Alle babyer er så klart ikke pene, men ja, det er vel best å ikke si noe! Har vært borti det selv, og ble litt sånn "Oi, så søt du er..!" Jeg er sikker på at babyen din er supersøt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter #1617 Del Skrevet 30. oktober 2010 Hehe, takk! Og som mor syns man kanskje det uansett!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 31. oktober 2010 #1618 Del Skrevet 31. oktober 2010 Hehe, takk! Og som mor syns man kanskje det uansett!! Jeg tror det er sant, alle foreldre synes vel sin egen er verdens vakreste nesten uansett tror du ikke? I forhold til venninnen din er det kanskje best å unngå direkte løgn, men heller omgå temaet litt? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 31. oktober 2010 #1619 Del Skrevet 31. oktober 2010 Når det gjelder folks babyer er det greit å lyve synes jeg. Jeg sier alltid at de er supersøte, uansett om jeg mener det eller ikke. Den løgnen skader ingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 31. oktober 2010 #1620 Del Skrevet 31. oktober 2010 Huff da.. Jeg har vært borti den der noen ganger. Si: "nei så god du er da" eller noe i den duren. Da kan det jo godt hende du ikke lyver heller De kan være veldig gode selv om de ikke er så pene. Og ofte blir de søterenår man blir kjent med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg