Gå til innhold

Hverdagen - med en baby i hus!

cypress

Anbefalte innlegg

Gjest ~Milla~

Så jordmor anbefalte vaksinen? Jeg er så usikker... men samtidig jeg orker ikke tanker på å være sengeliggende med en skikkelig graftig influensa og samtidig være gravid :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo! :)

Jeg må bare tipse deg om en vinterjakke jeg så i dag på bassengtreninga! Synts den var så kul at jeg nesten ble litt lei for at jeg ikke skal være gravid så mye lenger.. :fnise:

Den var faktisk mye finere på ordentlig. Ikke så blass som på bildet. Satt skikkelig fint. :)

http://nameit.bestsellershop.com/NO/jakker/mama-licious-anouka-padded-jacket/70218/70959

Endret av siebaeo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! :)

Jeg må bare tipse deg om en vinterjakke jeg så i dag på bassengtreninga! Synts den var så kul at jeg nesten ble litt lei for at jeg ikke skal være gravid så mye lenger.. :fnise:

Den var faktisk mye finere på ordentlig. Ikke så blass som på bildet. Satt skikkelig fint. :)

http://nameit.bestsellershop.com/NO/jakker/mama-licious-anouka-padded-jacket/70218/70959

Takk for tipset! Den så fin ut på bildet, den skal jeg sjekke ut! :jepp: Prøvde du den på deg selv, eller så du noen andre som hadde den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix: :strix: :hoppe: for tredje trimester!! :strix:

Jeg har ikke prøvd den selv men en jente på treninga hadde den på seg. Så jeg vet ikke noe om størrelser eller noe dessverre.. Jeg bare observerte på et par meters avstand ;)

Og hvor varm den er vet jeg heller ikke. Om jeg skal dit på torsdag igjen kan jeg spørre henne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det nå du kan kalle deg høygravid?

Hurra for tredje og SISTE etappe :skya::danse::strix::hoppe::bolledeig:

Nei, høygravid er jeg visst ikke enda. Husker ikke helt når det starter, men det er visst noen uker til.

Men tredje og SISTE etappe ja, det er det i hvert fall!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: :strix: :hoppe: for tredje trimester!! :strix:

Jeg har ikke prøvd den selv men en jente på treninga hadde den på seg. Så jeg vet ikke noe om størrelser eller noe dessverre.. Jeg bare observerte på et par meters avstand ;)

Og hvor varm den er vet jeg heller ikke. Om jeg skal dit på torsdag igjen kan jeg spørre henne :)

Tja, hvis du gidder å spørre, så kan du jo gjerne det! Men du skal jo ikke dit på torsdag! Da er du opptatt med å være mamma!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med siste etappe!!! :)

Ikke lett å finne jakke nei, det trodde jeg også at jeg skulle slite med, men jeg endte opp med en fra Kappahl til 699kr. Litt surt å bruke penger på en jakke som du vet du ikke får brukt særlig lenge, men samtidig så kan det være godt å ha den jakken etter fødsel også, det er jo ikke sikkert magen blir borte med det første og jeg har ikke lyst å fryse særlig altså... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg haaaater å fryse, så jeg blir nok bare nødt til å bite i det sure eplet og kjøpe en jakke. Jeg har såpass mange foreløpig barnløse venninner at jeg får bare tenke at jeg nok kan gi den videre en dag, slik at den får gjort mer nytte for seg enn én sesong. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, man må jo nesten ha på seg klær under svangerskapet, så det er bare å gå til innkjøp :fnise:

Skjønner godt hva du mener om at det er vanskelig å bruke penger på noe du vet du bare bruker nå, det er jeg helt enig i, men samtidig er det viktig at man er komfertabel og at man har litt å gå i under denne tiden også. Og magen er nok der en stund etterpå også og jeg akter ikke å gå ut med baby, babymage og en jakke som ikke går igjen! :kjefte:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo være smart med en jakke man får plass til baby i bæretøy under også! Bare for å komme med enda flere gode argumenter.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok! I går tilbød mannen meg å låne en skikkelig fæl gammel parkas som han brukte før. Den er GIGANTISK på meg, og jeg følte meg bare så ufiks i den. Og da var plutselig argumentet mitt at hvis jeg først skal føle meg diger og tung, skal jeg i hvert fall ha klær som ikke gjør meg enda mer ufresh!! Men jeg vil ikke bruke penger på det... Så logikken min er det ikke noe å si på! :sjenert: hehe.. Må nok ut på shopping ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lånt skijakken til min kjære i det siste når vi har vært ute og gått tur. Du kan tenkte deg et er lekkert når den sprenger rundt magen og er svææær i armene og rundt skuldrene. Og knall rød.. Ser ut som et gigantisk tyttebær!

Stemmer for at man skal ha lov til å føle seg fix selv om man er litt kuleformet! :opplyser: Det er tross alt litt å venne seg til det å bli bulkete og uelegant.. Sånn føler man det gjerne selv i alle fall selv om det kanksje ikke er så ille. Jeg klarer ikke tunikaer nå for da føler jeg meg ekstra svær! Så det blir kroppsnære tøyelige klær om dagen. Kondomdress på en måte.. :skratte:

God shopping med GOD samvittighet! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA! God idé - kan bruke jakken med Lilletassen under kanskje... SMART!! Godt argument, jeg liker når jeg har enda en grunn for hvorfor det ikke var et "unødvendig kjøp" :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...