Gå til innhold

Hverdagen - med en baby i hus!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fine navn! :jepp: Jeg personlig liker bedre det første enn det andre alternativet. Jeg har aldri hørt om noen i Norge som heter det første navnet med a-endelse, og det minner meg veldig om en viss boktittel (som jeg nettopp skulle til å nevne.. :klaske: ), men jeg likte det veldig godt likevel! :jepp: Like fint med E og A, i grunnen! :Nikke:

Jeg synes at det første navnet med -a på slutten er kjempe flott, men jeg likte også svært godt det siste navnet :jepp:

Det er jammen meg ikke enkelt med navn, men den lille tulla deres kommer nok til å få et fantastisk flott navn som passer henne helt fantastisk! :jepp:

Annonse

Gjest Neferet

Så utrolig stas å se 3D-bilde av den lille snuppa! :rødme: Jeg liker også første navnet med a veldig godt, særlig hvis det skal være lett på engelsk, men det andre navnet er også fint! :jepp: Kan tenke meg at det ikke er lett å velge!

Ha en fin helg cypress! :klemmer:

Annonse

Annonse

Jeg liker best nr to, med E, siden poppelen heter det ;)

Så nydelig lillejenta er :rødme:

:klemmer:

Å, gjør hun?? Det har jeg ikke fått med meg.. Eller, jeg har sikkert sett det på facebook, men man kan jo ikke huske på alt.. :ler: Ja, det er veldig fint!! :rødme:

Så utrolig gøy å se bilde! Fantastisk skjønn :rødme:

Jeg liker best første alternativ, synes det er nydelig navn med både a og e ;)

Vi har laaange lister med navneforslag for begge kjønn, en favoritt blant guttenavnene, men ingen på jentenavnene. Vanskelig synes vi!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...