Gå til innhold

Hverdagen - med en baby i hus!

cypress

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har jeg vært på UL! Det var fantastisk gøy!!! Lille bolla lå i seteleie med beina nøyaktig der jeg trodde :rolleyes: , og det første vi så var at hun tok en megagjesp! Jeg visste ikke at de gjespet i magen!! Jeg trodde gjesping var for å få i seg ekstra oksygen, og det makes no sense i magen, for der puster hun jo ikke! :vetikke: Men men, det var gøy å se i hvert fall. Ellers var alt på plass, 10 fingre og 10 tær, 4 hjertekammere og jentetiss! 100 % sikkert sa damen! Hun brente til og med et bilde av underlivet hennes til oss, så vi kunne ha som dokumentasjon. :fnise: Jeg skjønte ikke så mye av akkurat det bildet, men... Jeg tror på at det er en jente nå! Ellers hadde hun hendene en del foran ansiktet, men vi fikk noen fine bilder uten hender også. Og et par bilder av søte små føtter. :rødme: Jeg prøver å legge ved et lite bilde, håper jeg fikk det til..

post-21586-1287749256,1136_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hun ligger forresten midt på streken for normalen når det gjelder størrelse. Hun er visst ca 33 cm og rett over 1000 gram. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy med 3D. Man kan jo virkelig se hvordan hun ser ut :jepp: . Ser for eksempel stor forskjell på hennes og Goffel sitt 3D-bilde. Synes du hun likner på noen av dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med 3D. Man kan jo virkelig se hvordan hun ser ut :jepp: . Ser for eksempel stor forskjell på hennes og Goffel sitt 3D-bilde. Synes du hun likner på noen av dere?

:fnise: Ja, jeg tror det! Enten så rynker hun pannen, eller så har hun arvet mannens litt markerte urmenneske-panne! :ler: Men ellers er det ikke så lett å si.. Jeg gleder meg veldig til å se henne i virkeligheten!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, så fin liten dronning! :rødme: DEN søte lille nesen! :strix: Blir nok en fin liten frøken det der! Beste med den kontrollen er jo egentlig å vite at alt står bra til inni der. :jepp:

Jeg tror de gjesper av samme grunn som de hikker jeg. Pustetrening! Men nå går jeg rundt og spekulerer på hvorfor voksne egentlig hikker..? :klø: Er det bare en rest fra treningen i magen kanskje..? Kjærsten hikket i hele går, samtidig som det hikket noe veldig i magen. Da ble jeg litt lei av hikking egentlig.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, kanskje det er pustetrening?? :klø: Hmm.. rare greier..

Jeg blir aldri lei av å se på bildet jeg!!! :yvonne: Nå har jeg det som bakgrunnsbilde på dataen på jobben også! :fnise: Den litt "krøllete" dingsen som går skrått over haken og det ene kinnet er forresten navlestrengen, men det skjønte dere kanskje.

Lurer litt i bakhodet på navn om dagen... Har et par forslag som liksom ikke slipper taket. Mannen er ikke avvisende til noen av dem heller, så kanskje vi slipper å lete videre. Må bare bestemme oss for hvilket som er best...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempe søt liten jente dere får Cypress :) Moro at det gikk bra på UL og at dere var fornøyde - det er viktig.

Jeg gleder meg også til å se likheter/ulikheter på Lilletassen vår når han kommer ut - se om han ligner på 3D bildene sånn som Goffel feks. Blir spennende!!! Vi kan jo risikere å føde ganske så likt, eller så kanskje du får før meg til og med... Er terminen din 19.januar? Da håper jeg virkelig at jeg har fått før deg, siden jeg har termin 19 dager før deg :fnise: (Hvis jeg husker riktig da..)

Ha en flott helg med en flott liten jente!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på den perfekte lille jenta da :rødme:

Deler du navne forslag? :lur:

Hmm.... hadde egentlig tenkt å vente med å si noe til noen til vi har bestemt oss... Men jeg lurer på om den regelen bare gjelder folk i "virkeligheten"... :fnise: Som om dere ikke er ekte liksom.. :ler:

Edit: de som ikke fikk med seg navneforslagene sm sto her, får evt sende meg en PM.. ;)

Kjempe søt liten jente dere får Cypress :) Moro at det gikk bra på UL og at dere var fornøyde - det er viktig.

Jeg gleder meg også til å se likheter/ulikheter på Lilletassen vår når han kommer ut - se om han ligner på 3D bildene sånn som Goffel feks. Blir spennende!!! Vi kan jo risikere å føde ganske så likt, eller så kanskje du får før meg til og med... Er terminen din 19.januar? Da håper jeg virkelig at jeg har fått før deg, siden jeg har termin 19 dager før deg :fnise: (Hvis jeg husker riktig da..)

Ha en flott helg med en flott liten jente!! :)

19. januar ja! Vi kan jo faktisk bytte plass i rekka ja! :jepp: Du er sikkert så lei når den tiden kommer at du ville syns det var ganske urettferdig om jeg sniker i køen, så jeg skal prøve å la være.. ;)

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...