cypress Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #1441 Skrevet 21. oktober 2010 Litt ironisk at Becky1 kommenterte i går at jeg hadde så tett program, med jobb, rett på treff, og deretter rett på yoga. Jeg syns liksom ikke det var så voldsomt der og da, men kroppen min syns nok det allikevel... Da jeg kom hjem (etter jeg skrev her i går) gikk jeg nesten inn i koma (neida, så ille var det ikke, men jeg ble i hvert fall utrolig sliten!), og bare satt i sofaen. Jeg prøvde å kose litt med mannen, men da han trakk seg unna og forsiktig foreslo at jeg skulle ta en dusj, ble jeg så lei meg at jeg begynte å gråte (jeg hadde jo trent, men ikke akkurat så hardt at jeg trodde det luktet av meg!! )Han stakkar ble helt forvirret av reaksjonen. Jeg fikk forklart at jeg bare var veldig sliten, og hadde hatt mye vondt den dagen. Så da endte det hele opp med at han gav meg en ryggmassasje mens jeg lå og snufset i en pute. Så aldri så galt at det ikke er godt for noe! Men jeg må nok gjøre noe med jobbsituasjonen ja... Jeg kom på jobb i dag, og det første sekretæren spurte om var om det gikk bedre i dag, og om det hadde hjulpet å være på yoga. Og hun sa at hvis det ikke hjalp å bytte stol som vi prøvde i går, så skulle vi bestille ting og tang til meg. Så de vil i hvert fall hjelpe! Det er bra!!
cypress Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #1442 Skrevet 21. oktober 2010 Hei Cypress! Det var veldig koselig å treffes i går - håper det gikk bra på yogatimen Skjønner godt du blir litt engstelig av å ikke kjenne noe, men sånn var det for meg da jeg jobbet fullt også - man har liksom ikke tid til å sette seg ned og kjenne etter heller. Og såvidt jeg har forstått, så holder de seg veldig i ro også, når du er på farten. Men bra du kjente henne da du fikk slappet av litt Takk det samme, det var kjempekoselig! Yoga var helt topp, jeg liker det veldig godt!! Jeg tror jeg skal fortsette på neste trinn når dette kurset er ferdig, det er mer fødselsforberedende, og det er sikkert ikke dumt. Kanskje du vil være med??
Dine Skrevet 21. oktober 2010 #1443 Skrevet 21. oktober 2010 Man tenker liksom ikke alltid like over hvor tett program man har før andre påpeker det og / eller ting skjer, som feks igår. Det er helt vanlig å bli ekstra sliten og ikke minst ekstra horomonell, så jeg synes ikke du reagerte veldig rart.. Jeg har begynt å gråte av de rareste ting og mannen min lurer på hva det er uten at jeg kan forklare det noe nærmere.. Noen ganger må man bare få ting ut og så var du kanskje litt ekstra sliten i går og ikke minst urolig over lite bevegelser i magen.. Det er jo kjempe bra at de er interessert i å tilrettelegge litt mer på jobb, det har jo mye å si. Men som siebaeo sier, så må man ikke tenke at det er nederlag dersom man ender i sykemelding heller. Det er noe jeg har skjønt nå hvertfall.. Vi må selvfølgelig ta godt vare på babyene, men også oss selv midt oppi det hele, for personlig merket jeg at jeg ble litt borti oppi jobb, sosialisering og all fokus på babyen. Nå som jeg er sykmeldt har jeg mer tid til å ta vare på meg selv og lytte til hva kroppen sier og jeg kjenner han beveger seg MASSE i løpet av dagen (i motsetning til da jeg jobbet)
Neytiri Skrevet 21. oktober 2010 #1444 Skrevet 21. oktober 2010 Neimen så søt mannen din var da(til slutt ) Vettu er jo så normalt, og disse stakkars menna skjønner ikke at en sånn småting kan man plutselig begynne å gråte over...har hatt lignende situasjoner. Yoga var en av de tinga jeg likte veldig godt i graviditeten, og den fødselsforberedende var utrolig deilig, synd jeg fikk jo aldri brukt det under fødsel da, men kan se for meg at det hjelper Høres ut som jobben din har lyst ta vare på deg, sett utrolig stor pris på det, for du vet, er utrolig mange av oss som har opplevd stikk motsatte Håper du kjenner masse sprell i magen i dag
cypress Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #1445 Skrevet 21. oktober 2010 I dag spreller det som før i magen ja! Nå følger jeg litt ekstra med da, så da merker jeg det kanskje ekstra godt. Men det er jo så koselig!! :rødme: Jeg holder forresten på å få utovernavel!! Var ikke det litt tidlig a?? :klø:
cypress Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #1447 Skrevet 21. oktober 2010 Hehe, ja jeg tror det er vanlig! Min har vært strukket helt flat i mange uker allerede, men nå begynner antydning til at den skal poppe ut...
Mazilla Skrevet 21. oktober 2010 #1448 Skrevet 21. oktober 2010 Har du gått i flere uker uten navle du nå da? Og, spretter den plutselig ut med et merkbart plopp? Tydeligvis mye jeg ikke kan om dette her!
Gjest Iril Skrevet 21. oktober 2010 #1449 Skrevet 21. oktober 2010 Min navel forandrer seg ettersom babyen flytter seg, så noen gnger er den utover og andre ganger helt normal. Veldig sære greier.
Dine Skrevet 21. oktober 2010 #1450 Skrevet 21. oktober 2010 Min er fortsatt innover.. Har ikke helt tenkt at den kan gå utover, siden jeg alltid har hatt innovernavle.. Men kan den gå utover uansett hvordan den var tidligere?
siebaeo Skrevet 21. oktober 2010 #1451 Skrevet 21. oktober 2010 Trykket fra innsiden og det at huden strekker seg sånn gjør at navelen til slutt ikke har noe annet sted å gjøre av seg. Min står ut som en myk liten tutt Tidligere kunne jeg være veldig tissetrengt og ha helt flat navel som sank inn i det jeg satte meg på do og fikk tisset... Jeg har vanligvis innovernavel. Og den blir nok det etterpå og
Becky1 Skrevet 21. oktober 2010 #1452 Skrevet 21. oktober 2010 Jeg tenkte på det da jeg kom hjem at "Cypress" er jo skikkelig superwoman . Jeg var dødsliten etter treffet, enda jeg ikke hadde gjort noe annet enn å trene litt på formiddagen og det det var det . Du får være flink til å lytte til kroppen din. De sier det på yogaen hele tiden. Man skal jobbe hele livet. Den tiden du har nå er spesiell, så ta vare på den. Det beste med yogen jeg går på er all praten. Hun sier så mye motiverende hun instruktøren. Synes fortsatt du er ganske superwoman da Ha en strålende dag
Gjest Neferet Skrevet 22. oktober 2010 #1455 Skrevet 22. oktober 2010 Håper du får en fin (og avslappende ) helg cypress!!
cypress Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #1456 Skrevet 22. oktober 2010 Takk søtinger. Føler meg ikke sånn nå. Men det skal jeg fortelle om senere. Nå skal jeg på ultralyd!!
siebaeo Skrevet 22. oktober 2010 #1457 Skrevet 22. oktober 2010 Lykke til å UL! Håper det blir GØY!! Og at dere får masse fine bilder.
Neytiri Skrevet 22. oktober 2010 #1458 Skrevet 22. oktober 2010 så gøy med 3D! håper dere får fine bilder!
Fremhevede innlegg