cypress Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #1421 Del Skrevet 19. oktober 2010 Godt å høre Dinedama! Da tar jeg også en sånn en RÅSA fødsel takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #1422 Del Skrevet 19. oktober 2010 Godt å høre, Dinedama! Da er vi enige om det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 19. oktober 2010 #1423 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jippi!! Gleder meg til råååsa fødsel!! Ser også for meg konfetti og konfekt samt champagne når har "plopper ut" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 19. oktober 2010 #1424 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg har også bestilt en rosa fødsel Og i bestillingen på lille babyen la jeg med et godt sovehjerte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 19. oktober 2010 #1425 Del Skrevet 19. oktober 2010 Mffmpff!! Det glemte jeg jo å si! :dåne: Jeg bestiller godt sovehjerte jeg og! Inklusive treffsikkerhet i bleien samt matglede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #1426 Del Skrevet 19. oktober 2010 Oi, mange smarte ting å huske på her!! Jeg tar også en sånn sove- og spiseglad en, og helst en uten lukt på bæsjen hvis det er mulig. Jammen flaks du rakk å endre bestillingen din før ungen kom Siebaeo! Ellers kunne det jo blitt krise! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 19. oktober 2010 #1427 Del Skrevet 19. oktober 2010 I KNOW! Kunne blitt stygt det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 19. oktober 2010 #1428 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg bestiller en lik baby som deres, men legger til at den må komme senest på termindatoen. Gjerne litt før, den 15. hadde i grunnen passet bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 19. oktober 2010 #1429 Del Skrevet 19. oktober 2010 Modifiserer bestillingen min jeg også og legger til godt sovehjerte, smil fra dag èn og en som tåler å ligge alene i en stund og bare putre på egenhånd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #1430 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg snakket i går med tanten min som jobber i Folkehelsa angående anbefalingen om at gravide tar vaksine mot influensa. Det er altså normal sesonginfluensa anbefalingen gjelder, ikke svineinfluensa (som jeg trodde det var). Tante sa at det jo er en risiko ved alt, men at det er mye farligere å få influensa enn å ta vaksinen. Det er jo faktisk ca 1000 personer som dør av normal influensa i Norge hvert år, men disse er normalt eldre og sykelig fra før. Gravide har et generelt svekket immunforsvar, og er dermed ekstra mottakelige for smitte. Det står på siden til Folkehelseinstituttet at vaksinen har blitt brukt på gravide i mange år i andre land, bl.a. USA, og at det er stor erfaring med bruken. På den annen side står det at det er stor usikkerhet om hvor omfattende utbrudd vi kommer til å få i år. For min egen del skal jeg ta en ekstra prat med jordmor om det når jeg skal til henne på mandag, men ellers heller jeg faktisk mot å ta den... Vet ikke om noen ble så mye klokere av dette, men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 20. oktober 2010 #1431 Del Skrevet 20. oktober 2010 Hm.. Tenker at jeg prater med jordmor uansett, når jeg skal dit neste uke. Men det hjalp jo, for da gjelder det vanlig sesong influensa og ikke svineinfluensa (som ikke er særlig utprøvd enda). Vil jo ikke at noe skal skje med Lilletassen eller at jeg skal bli skikkelig syk, så får nesten bare vente til neste uke og sjekke det ut.. Hmm.. Men takk for at du pratet med tanten din og gir oss beskjed her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 20. oktober 2010 #1432 Del Skrevet 20. oktober 2010 Høres ut til at dere har fine planer for fødsel og babyer her Krysser fingrene for at dere alle får det som dere ønsker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 20. oktober 2010 #1433 Del Skrevet 20. oktober 2010 Takk for litt mer info om vaksinen osv Tar noen dager til og tenker på det... er fortsatt litt usikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. oktober 2010 #1434 Del Skrevet 20. oktober 2010 Takk for informasjon. Det gjorde det litt mindre uaktuelt å ta den. Hvordan er formen i dag, cypress? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #1435 Del Skrevet 20. oktober 2010 Takk for informasjon. Det gjorde det litt mindre uaktuelt å ta den. Hvordan er formen i dag, cypress? Så mer forvirrende med andre ord!?! Formen er såder må jeg innrømme! Jeg har hatt mye plager med ryggen i dag, så vi prøvde oss litt frem med en annen stol og sånn. Funker ikke det, skal vi bestille en underarmstøtte. Sekretæren snakket eventuelt om at vi kunne få en ergoterapeut de har hatt der tidligere en gang til å komme. Det er kanskje lurt, det er jo tross alt over 2 mnd igjen til perm, så hvis jeg skal unngå sykemelding må noe gjøres. Jeg blir så distrahert av vondter, så jeg får jo ikke jobbet effektivt heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #1436 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg ble forresten litt bekymret på vei hjem fra treff, for jeg kom plutselig på at jeg nesten ikke har merket noe liv i dag. Antagelig er det bare fordi hodet har vært så opptatt med andre ting at jeg ikke har registert det, for nå som jeg har inntatt sofaen kjenner jeg de glade spark igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. oktober 2010 #1437 Del Skrevet 20. oktober 2010 Nei, ikke mer forvirrende. Hvis jeg tidligere var veldig usikker, er jeg mindre usikker nå. Men fortsatt ikke helt sikker. Ehhh... Så bra at sekretæren/jobben gjør ting for å tilrettelegge for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 20. oktober 2010 #1438 Del Skrevet 20. oktober 2010 haha sånn baby bestillte jeg vet dere... kan ihvertfall si en ting...bæsjen lukter enda bare litt småsøtt liksom......men nå får hun enda bare MM, gruer meg til fast fôr.....for DA stinker det har jeg hørt. og matvett, jepp som jeg sa på treffet har jeg ikke noe 3 timers spisebaby....her får hun når hun vil....som regel annen hver time.....blir til en rutine det. men tror dere må legge det høyt på lista for en sovebaby...for her er det ikke bare bare å sove på dagen nei natta er grei. Uff ikke gøy Cypress å bli bekymret...kan tenke meg smådulta var deilig å kjenne da i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 20. oktober 2010 #1439 Del Skrevet 20. oktober 2010 Må nevne at det var kjempehyggelig på treff her inne også Huff, kjipt når man blir bekymret! Men som oftest er det som du sier, man har ikke hatt tid til å kjenne etter. Det er jo en av grunnene til at man bør ta det litt roligere og ta seg tid til sånt også. Håper dere får til noe på jobb som funker. Beste er om man har et sted å legge seg ned litt. Utfordringen er helt klart å faktisk gjøre det.. Jeg ville ikke sett på det som et nederlag om du må ta en liten sykemelding heller.. Som du sier, man får jo ikke konsentrert seg med så mange vondter. Jeg fikk skikkelig dårlig samvittighet for kundene som ikke fikk 100% av det jeg kan prestere når jeg jobbet. Strøk timer og fikk dårlig samvittighet av det og, men da overfor meg selv og arbeidsgiver. Da blir man jo bare enda mer stressa. Det hjelper jo ikke akkurat heller. Da er det bedre å være 100% tilstede i en litt lavere prosent arbeidsdag. Mener nå jeg i alle fall.. Ellers taper egentlig både du, kunden og arbeidsgiveren på det. Nå hørtes jeg skikkelig pro-sykemelding ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 21. oktober 2010 #1440 Del Skrevet 21. oktober 2010 Hei Cypress! Det var veldig koselig å treffes i går - håper det gikk bra på yogatimen Skjønner godt du blir litt engstelig av å ikke kjenne noe, men sånn var det for meg da jeg jobbet fullt også - man har liksom ikke tid til å sette seg ned og kjenne etter heller. Og såvidt jeg har forstått, så holder de seg veldig i ro også, når du er på farten. Men bra du kjente henne da du fikk slappet av litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg