Gå til innhold

Hverdagen - med en baby i hus!

cypress

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Okay dere, nå har jeg holdt dere på pinebenken lenge nok.. :fnise: Har irriterende nok måttet jobbe i dag (!), så har ikke hatt tid før nå. Men her er bilde av min mage ala 25+6! :nigo:

post-21586-1286979591,1172_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fin!! :rødme: Men.. Kledde du av deg på kontoret? Eller hadde du kanskje tatt det på forhånd?

Ser for meg cypress strippe til undertøyet og ta bilde med selvutløser på kontoret... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin!! :rødme: Men.. Kledde du av deg på kontoret? Eller hadde du kanskje tatt det på forhånd?

Ser for meg cypress strippe til undertøyet og ta bilde med selvutløser på kontoret... :fnise:

Haha!!! :hoho: Jeg kledde IKKE av meg på kontoret nei!!!! :dåne: Bildet ble tatt hjemme av mannen min på søndag! Hva er det du tror om meg?!!? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en stor og flott mage!! :nigo: Inni der ligger det faktisk en baby :rødme: Ganske utrolig å tenke på.

Jeg vet, det er helt mindblowing å tenke på!!! Mange ganger tar jeg meg i å se på magen og tenke :sjokk: WOW!!!! Inni der er bebissen min!!!! Og jeg gleder meg så masse til å hilse på henne!! :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Kjempefin mage Cypress!!! Det er nesten helt utrolig å tenke på at inni disse magene ligger babyene våre og godgjør seg før de kommer ut om ikke aaaaltfor lenge :fnise:

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...