Gå til innhold

Hverdagen - med en baby i hus!

Fremhevede innlegg

Skrevet

:hoho:

En liten tanke seint å tenkt på, ja! :klemmer: Detta fikser vi fra Romerike/Lørenskæwen!!

Ha'kke så mye valg nei... :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo bra at ikke damer tenker så langt frem, for da hadde nok ingen turt å bli gravide... :sjenert:

Skrevet

Ha'kke så mye valg nei... :fnise:

Niks! Nå er vi i klypa, mor!! :ler:

Skrevet

Det irriterer meg at jeg ikke får til å multisitere!!! :sur:

Skrevet

Han godeste angrep meg (lekeslåss-style) her om dagen, og jeg sa AUU.. Da sa han bare at "Hvis det der var vondt, så har du et problem når du skal føde.." Takk for den liksom! :rolleyes:

Skrevet

:fnise: kan si alle tenker litt sånnn oh shit :sjokk: men prisen er vel verdt det skal du se :tommelopp:

synes forresten det var ikke lenge siden du ble gravid...og nærmer deg nå stadig 3 trimester :)

Skrevet

Mazilla: Haha, for en frekkas!!! Håper du denget han tilbake! ;)

Neytiri: Ja ikke sant!! Jeg er helt enig, dette svangerskapet bare raser av gårde!!! At det bare er litt over 2 uker til jeg er i 3. trimester er helt fjææærnt!!!! :dåne:

Skrevet

Fort deg opp i tredje før jeg sjekker ut! Eller.. håper egentlig jeg sjekker ut før du kommer. Så får vi møtes i ammetåka! :ler: Synes forresten tredje gikk mye fortere enn de andre to!

God helg til deg! :klem:

Skrevet

Du vet du skriver lite i din egen bok når den plutselig faller ut av Mine innlegg.. :sjenert:

Hvordan skal jeg tolke at sekretæren på jobben spurte hvor lenge jeg kommer til å "holde ut" å jobbe? Jeg er jo i fin form stort sett, bortsett fra ribbenspresset og at jeg merker et synkende energinivå. Men gutta på jobben er åpenbart innstilt på at jeg stikker snart, for jeg får nesten ikke noe mer å gjøre og har begynt å kjede meg ganske kraftig.... I dag har jeg sett 4 episoder av Oslo Girls liksom. :hakeslepp: Skjønner dere eller!?! :dåne: Da kjeder man seg!! :fnise: Men det er sikkert enda kjedeligere hjemme, så jeg må bare holde ut. Det vil si, jeg vurderer mer og mer å gå til legen og be om 20 % sykemelding, og jobbe kortere dager..

Skrevet

Det høres ut som en fin løsning, spør du meg! :jepp: Bra for ribbeina dine, pluss at det kanskje signaliserer til de andre på jobben din at du har tenkt å "holde ut" en stund til, sånn at du får litt mer givende oppgaver enn å se OsloGirls! ;)

Skrevet

Enig med Mazilla! Legg til rette for deg selv og du kan jobbe lenger! :jepp: Og får bedre arbeidsoppgaver kanksje.. Sykemelding og gravide er en eeevig diskusjon. Akkurat nå driver jeg og kjefter og bitcher inne på en tråd om akkurat det.. ;) Gravide som VIL jobbe får liksom tyn fra begge sider. Folk forventer at de ikke skal orke, og kritiserer dem for det, samtidig som de legger opp til at man ikke skal ville det lenger. :roll: Whats the deal..?

Skrevet

Å, det hørtes ut som en gøyal tråd! Den må jeg finne! :ler:

Skrevet

Hei på deg Cypress :)

Nå har jeg lest gjennom litt av boken din og må bare si fy søren for en start på svangerskapet du har hatt! Det er ikke meningen å ta det opp nå altså, for nå er du jo i 6.måned og alt er bra, men herlighet for en rollercoaster. Det er godt du fikk time til tidlig ul så du kunne se at barnets hjerte slo.. Er det jente du venter?

Jeg orket ikke lese gjennom heeeeele boken altså, men nå har jeg deg på mine innlegg, så nå skal jeg følge med videre :) Når er terminen din forresten?

Ha en flott dag!! :kaffekopp:

Skrevet

Hei Dine! :)

Så koselig å se deg her!

Jeg skjønner GODT at du ikke har lest gjennom hele boken, det får da være måte på! :fnise: Så begivenhetsrikt har ikke dette svangerskapet vært, bortsett fra begynnelsen da, som var litt mer spennende enn jeg hadde trengt... Heldigvis gikk det bra! :rødme:

Jeg venter en jente ja! :jepp: Jeg har lyst til å bestille en ultralyd til for å få det ordentlig-ordentlig bekreftet, selv om jordmor på sykehuset hørtes ganske sikker ut. Det er jo moro med ultralyd uansett! :nigo:

Termin er 19. januar. Ikke så lenge etter deg med andre ord. :)

Gjest Neferet
Skrevet

I dag trodde jeg at jeg så deg på banen, men det var feil...

Hadde vært hyggelig da! :klem:

Skrevet

Så spennende Cypress :) En liten jente er sikkert kjempe koselig - og det håper jeg vi "får til" neste gang ;)

Så bra svangerskapet "roet seg" litt - det er godt det ikke har vært like begivenhetsrikt gjennom hele! Termin 19.januar ja - det er ikke lenge etter meg nei :) Januar blir en kjempe spennende måned!! :briller:

Skrevet

Jeg syns det er på tide med et magebilde igjen :regler:

:hug:

Skrevet

Han godeste angrep meg (lekeslåss-style) her om dagen, og jeg sa AUU.. Da sa han bare at "Hvis det der var vondt, så har du et problem når du skal føde.." Takk for den liksom! :rolleyes:

Litt sent kanskje, men måtte bare sitere denne. Høres ut som en kjempe-kommentar :ler:

Forøvrig støtter jeg Dinedama - på tide med magebilde! :popcorn:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...