siebaeo Skrevet 15. september 2010 #1181 Skrevet 15. september 2010 Å er det mulig! Så søøøt! Og den er jo perfekt til deg Cypress!
Gjest Neferet Skrevet 16. september 2010 #1184 Skrevet 16. september 2010 Nå klarer jeg rett og slett ikke å la være å tenke på en tegneseriestripe av Karine Haaland som jeg tenker på rett som det er. Kort fortalt er det en mor som ber sin venninne vente litt, hun skal bare kle på barna. Etterhvert dukker barna opp i diverse antrekk med ører og øvrige dyretrekk, hvorpå venninnen kommenterer tørt: "Kle ut barna mener du vel" Når det er sagt er det mye søtt der ute da, så jeg kunne sikkert vært litt dobbeltmoralsk skulle anledningen kommet... Håper forresten du fikk sove godt cypress, hittil har jeg ikke hatt noen venninner eller kollegaer som ikke har tenkt som deg og bekymret seg. En av mine beste venninner fikk plutselig skjelven når hun hadde et par måneder igjen før fødsel. Da skjønte hun hva som ventet...
cypress Skrevet 16. september 2010 Forfatter #1185 Skrevet 16. september 2010 Nå ble jeg glad av å komme inn og lese her!!!! Tusen takk for alle oppmuntrende ord! Dere er bare best! Skal se om jeg rekker å svare dere litt nøyere senere, må jobbe litt nå.. Og Devilina - for en utrolig søt dress du hadde funnet!! :dåne: *må ha*
Tusle Skrevet 16. september 2010 #1187 Skrevet 16. september 2010 Sånn tenker jeg også innimellom og det er helt naturlig Den dressen var så søt
cypress Skrevet 18. september 2010 Forfatter #1189 Skrevet 18. september 2010 Takk! Skal straks av sted på middag til en venninne. Og i morgen blir det bursdag hos min mor. Det betyr to dager med free dinner! I like!!
siebaeo Skrevet 18. september 2010 #1190 Skrevet 18. september 2010 MMmm, heldiggris! SÅ digg å blir invitert på middag! (hvis de er flinke til å lage mat ) Bursdag betyr jo ofte kake. :gjeiper: Ha en fin kveld! Hilsen matvraket..
Gjest Neferet Skrevet 20. september 2010 #1191 Skrevet 20. september 2010 Håper du har hatt en fin helg!
cypress Skrevet 20. september 2010 Forfatter #1192 Skrevet 20. september 2010 Bursdag betød kake ja! Og fårikål! Dobbel Mamma hadde fått tilbud om å kjøpe masse babystash fra en kollega, så da vi kom dit i går ventet ikke mindre enn to elektriske husker (én som vi kunne ha hjemme hos oss, og én som kunne stå hos mine foreldre), en ubrukt skinnpose, en lekegrinn (det har vi fra før, men den skal visst også stå hos mam&pap, samt et sånt puslespill-teppe, hvis noen skjønner hva jeg mener med det.. Så nå begynner det å flaske seg med ting og tang! Mangler bare vogn og bilsete, så er vi strengt tatt good to go. Men det blir vel til at jeg kjøper en mindre seng, som kan brukes før vi tar i bruk sprinkelsengen også. Jeg har sett på denne: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=24135054 Fin den, er den ikke? Jeg har vært hos kiropraktoren igjen i dag. Jeg vet ikke om jeg syns det hjelper noe, men hun sier at mine låsninger er noe jeg har hatt leenge, så det tar tid å få kroppen til å venne seg av med det. Det stivner visstnok igjen veldig fort. Så vi får se. Skal dit 3 ganger til, så skal vi vurdere. Nei, skal jeg prøve å jobbe litt a...?
cypress Skrevet 20. september 2010 Forfatter #1193 Skrevet 20. september 2010 Oh oh, forresten!! Glemte å juble over 23 uker!!! Babyverden sier at de yngste barna som har overlevd for tidlig fødsel var rundt 23 uker gamle! Så dette er jo egentlig en liten milepæl!! Håper selvfølgelig den holder seg maaaange uker til inne i magen, men det er jo veldig betryggende å tenke på at jeg/vi har kommet så langt og at alt ser bra ut!!
Mazilla Skrevet 20. september 2010 #1194 Skrevet 20. september 2010 Absolutt en milepæl! Så kjekt med babyutstyr! Høres nesten ut som huset til mora di også vil se ut som et småbarnshjem etterhvert! Lykke til med jobbinga! Jeg finner ikke arbeidslysta i dag, men jobber med saken! Mandags-
cypress Skrevet 20. september 2010 Forfatter #1196 Skrevet 20. september 2010 (endret) Å jaja, deres hus skal bli småbarnshjem igjen ja! Mitt gamle rom, som har blitt brukt som gjesterom/kontor siden jeg flyttet ut, skal visstnok bli barnebarnrommet! (Eller "dronningrommet", som pappa kaller det.. ) Endret 20. september 2010 av cypress
Småkjekset Skrevet 20. september 2010 #1197 Skrevet 20. september 2010 Kan tenke meg de gleder seg stort til Dronningen kommer Håepr du får en flott dag
O'hara Skrevet 20. september 2010 #1198 Skrevet 20. september 2010 Slike senger skal visstnok være veldig fine å ha Disse små liker jo å ligge med litt mindre plass i starten. for 23 uker!
Gjest Iril Skrevet 20. september 2010 #1200 Skrevet 20. september 2010 Hurra for 23 uker! Går fort fremover nå altså!
Fremhevede innlegg