siebaeo Skrevet 2. september 2010 #1021 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg har blitt vekket av noen trommesoloer der inne :rødme: Og noen ganger noe jeg antar er hallingkast?? Jeg skal ikke si at jeg synes det er plagsomt enda, selv om det jo vekker meg litt, men på jobb får jeg nesten litt dårlig samvittighet for at jeg ikke kan gjengjelde oppmerksomheten så ofte.. For det virker som han liker at jeg dytter litt tilbake, og så svarer han. Men jeg kan jo ikke sitte å trykke meg på magen dagen lang I noen møter har jeg blitt litt fjern.. For han liker stemmer tydeligvis. Og det er litt pinlig når noen ser på meg og spør om han sparker når jeg sitter der og kjenner.. Føles litt privat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 2. september 2010 #1022 Del Skrevet 2. september 2010 for små dult fra den lille "dronninga" :rødme: Kan bar forestille meg hvordan den følelsen må være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. september 2010 #1023 Del Skrevet 2. september 2010 Ååååh jeg savner sparkene litt jeg :rødme: Men jeg savner ikke resten så da får det bare være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 2. september 2010 #1024 Del Skrevet 2. september 2010 Bevegelser! Jeg tror jeg har begynt å kjenne småen jeg også, svak blafring på en måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 2. september 2010 #1025 Del Skrevet 2. september 2010 Så artig med bevegelser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 2. september 2010 #1026 Del Skrevet 2. september 2010 Bevegelser er magisk! Jeg har enda ikke klart å bli lei, men det hender hun vekker meg om natten, og skulle jeg da måtte stå opp og gå på jobb etter å ha sovet dårlig, hadde jeg kanskje blitt det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 2. september 2010 #1027 Del Skrevet 2. september 2010 Ååååh jeg savner sparkene litt jeg :rødme: Men jeg savner ikke resten så da får det bare være Det har jeg tenkt at jeg sikkert kommer til å savne jeg og.. Så rart med en helt stiller og rolig mage liksom! Men ikke alt det andre nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 2. september 2010 Forfatter #1028 Del Skrevet 2. september 2010 Bevegelser! Jeg tror jeg har begynt å kjenne småen jeg også, svak blafring på en måte Oi, allerede!?! Jeg merket aldri denne blafringen eller boblepoppingen som folk snakker om - gikk rett på dult jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 2. september 2010 #1029 Del Skrevet 2. september 2010 Oi, allerede!?! Jeg merket aldri denne blafringen eller boblepoppingen som folk snakker om - gikk rett på dult jeg. Det er visst ganske normalt å kunne kjenne bevegelse fra rundt uke 14 Rett på dult gjør da ikke noe, så koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. september 2010 #1030 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg synes alt beveger seg inni magen min også. Jeg har hørt at det kalles kvalme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 3. september 2010 Forfatter #1031 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg synes alt beveger seg inni magen min også. Jeg har hørt at det kalles kvalme... Det er mulig jeg tar feil altså, men det trooor jeg er noe annet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 3. september 2010 #1032 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) awww hærlig med bevegelser...husker selv at jeg kjente første bevegelser i uke14! tenk at du jammen meg er over halveis, det går fort! Endret 3. september 2010 av Neytiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 3. september 2010 Forfatter #1033 Del Skrevet 3. september 2010 Nå begynner vi å se slutten på prosjekt oppussing i denne omgang i hvert fall. Nå har vi malt vegger på gang, kjøkken og stue, og har da bare soverommet igjen, men det venter vi med til vi har fått møblene tilbake på plass på stua, så vi kan sove der mens vi tar soverommet. Det eneste jeg nå er usikker på, er om vi burde ta taket på stua også... Vi har tatt både vinduer og dører der også, og det ble VELDIG tydelig at taket ikke er tatt... Det er helt GRÅTT!! Hadde det vært et normalt tak hadde jeg ikke vært i tvil om at vi må ta det også, men det er sånt gammelt tak med stukkatur og rosett, pluss at det er 3 meter under taket... Så det er litt av en drittjobb rett og slett!! Jeg vet ikke om jeg orker det.. Men det er vikelig supertydelig at alt annet er tatt, bare ikke det, så det kan hende vi "må".. Jeg tror jeg skal sjekke hva det kan koste å få noen til å gjøre det for oss altså.. Det kan vel ikke bli sååå mye?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 3. september 2010 Forfatter #1034 Del Skrevet 3. september 2010 awww hærlig med bevegelser...husker selv at jeg kjente første bevegelser i uke14! tenk at du jammen meg er over halveis, det går fort! Ja, det går superfort!!!!! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. september 2010 #1035 Del Skrevet 3. september 2010 Det er ingen som må Jeg hadde ikke orket det siden jeg ikke skulle bodd der uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 3. september 2010 Forfatter #1036 Del Skrevet 3. september 2010 Haha, jeg la ut jobben på mittanbud, og en time etterpå hadde jeg en avtale med en kar som kommer på mandag og gjør det for 1000 kr.. :dåne: Det er det verdt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 3. september 2010 #1037 Del Skrevet 3. september 2010 Det er det nok verdt da ja Håper du får en flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. september 2010 #1038 Del Skrevet 3. september 2010 Kjekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 3. september 2010 Forfatter #1039 Del Skrevet 3. september 2010 Håper bare det er en seriøs kar, som ikke raner oss mens vi er på jobben.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 3. september 2010 #1040 Del Skrevet 3. september 2010 Flinke dere er med oppussingen! Ja, det syns godt på taket når alt annet har blitt malt. Kjekt at det kommer en (forhåpentligvis ærlig og flink) fyr og gjør det for en tusenlapp da. Så gøy at du kjenner bevegelser fra den lille da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg