Gå til innhold

Hverdagen - med en baby i hus!

cypress

Anbefalte innlegg

I dag skal jeg på trønderfesten som kanskje dere husker jeg snakket om tidligere. Kjenner forventningene er så som så... Jeg syns det er litt pes at vi skal sove der, jeg liker min egen seng best!! Pluss at det da antagelig er litt vanskelig å få lagt meg og få sove når jeg vil, hvis det forsatt er masse bråk i huset. Det er vel ikke til å komme fra at edru-meg vil syns moroa er over littegrann tidligere enn karskdrikkende festdeltakere.. :ler: Men men... Jeg får vel prøve å gjøre det beste ut av det... *tenker positivt og tar med ørepropper* ;)

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thænk ju!

Jeg kommer jo uansett til å være nydelig, for jeg skal ha på min nye fake slangeskinnsjakke som jeg kjøpte på Fretex! :sexy:

:ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til ja ;) Skal mannen være med?

Ja, heldigvis. Han kommer nok også til å bli hot, for han har kjøpt seg en sort skjorte med rød/orange flammemønster, og lagt opp en dress så den ser ut som konfirmasjonsdressen. Med hvite sokker og joggesko til. Løvli!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Ja, heldigvis. Han kommer nok også til å bli hot, for han har kjøpt seg en sort skjorte med rød/orange flammemønster, og lagt opp en dress så den ser ut som konfirmasjonsdressen. Med hvite sokker og joggesko til. Løvli!

:ler: Lekkert!

God helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere koser dere på trønderfest. Og jeg håper vi får se bilder, for det hørtes virkelig lekkert ut. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trønderfest faktisk :ler:

Der tror jeg det går hardt for seg av inntak av alkohol og høy barteføring :ler:

Bilder håper jeg også på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg overlevde trønderfeste! :fnise: Det var faktisk veldig moro, og noen hadde vært kjempeflinke til å kle seg ut. Typisk at ikke alle jentene hadde kledd seg ut, jeg skjønner ikke hvorfor noen alltid skal syns sånt er så flaut?!? :klø: Jeg kjenner flere som er sånn, som ikke KAN ta på seg noe som gjør at de ikke ser så pene som mulig ut.

De som arrangerte hadde i hvert fall gjort det veldig gjennomført, og serverte sodd, og hadde en plastkanne med noe blankt oppi som gikk rundt. :fnise: Og på alles bordkort var det limt et bilde av en kjent trønder. Til bords ble jeg plassert ved siden av en annen dame som heller ikke drakk, så det var litt ålreit. Ellers gikk jeg og la meg før den verste fylla satte inn tror jeg. Jeg fikk fint sove også, så det gikk helt fint.

I går var jeg sammen med søsteren min på en interiørmesse på Lillestrøm. Det er jo egentlig ikke for "vanlige folk", men pappa har et lite firma som egentlig driver med noe helt annet, men det holdt til at vi fikk komme inn og kjøpe noe i hvert fall et par steder. Så det ble noe kjøkkenutstyr til den nye leiligheten. :hoppe: Vi fikk det ikke med oss med det samme da, men det er like greit, så får jeg litt tid til å spare penger til det.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en bra trønderfest. :fnise:

Kjenner til det med noen som ikke tør å kle seg ut. I gjengen min på videregående hadde vi alltid temafester, og da var det ei som ikke kom fordi hun ikke ville kle seg ut. :rolleyes: (Endte jo med at hun ikke gadd å henge med oss siden vi var så "barnslige". :gjeiper:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...