cypress Skrevet 25. august 2010 Forfatter #921 Del Skrevet 25. august 2010 De har blitt såpass altså!??! :dåne: Jeg er fortsatt milevis fra å kunne sove på puppene mine, men jeg har jo noen uker igjen før jeg er like langt som deg, så jeg kan jo alltids håpe på mirakler! Men det er rart hvor lite som skulle til for at jeg ble mer fornøyd med størrelsen, de har ikke vokst mer enn at jeg nå er omtrent like stor uten innlegg som jeg før var med (kanskje bittelitt større), men det er nok til at jeg er happy! My boobs are OK! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 25. august 2010 Forfatter #922 Del Skrevet 25. august 2010 amme bh er det nyeste innen sexy undertøy Det har jeg bestemt :gjeiper: Godt å høre! Jeg lover å bli enig om noen måneders tid!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 25. august 2010 #923 Del Skrevet 25. august 2010 Thank GOD at noen endelig satte foten ned og sa det som det er!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 25. august 2010 Forfatter #924 Del Skrevet 25. august 2010 Forresten - så nå at tickeren min er i det 5. bildet... Betyr det at jeg kan si jeg er i 5. måned?? :klø: Jeg tenker jo bare i uker, så jeg klarer ikke helt å regne om... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 25. august 2010 #925 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) My boobs are OK! Den setningen har vært med meg gjennom hele denne intelligente "samtalen"! Mine begynte å vokse rundt uke 8 tror jeg. Og etter det har de ikke stoppet Da jeg hadde gått opp to str (omtrent der du er nå) leste jeg at det var i 2 trimester de vokste mest.. And yes. They did... Så ikke ikke vær for trygg Med klær på ser det ikke så svært ut altså. Men bokstavene har flyttet seg merkverdig langt ute i alfabetet.. Endret 25. august 2010 av siebaeo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 25. august 2010 #926 Del Skrevet 25. august 2010 Forresten - så nå at tickeren min er i det 5. bildet... Betyr det at jeg kan si jeg er i 5. måned?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 25. august 2010 #927 Del Skrevet 25. august 2010 5 mnd er den beste måneden! (er min erfaring i alle fall ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 25. august 2010 Forfatter #928 Del Skrevet 25. august 2010 Den setningen har vært med meg gjennom hele denne intelligente "samtalen"! Mine begynte å vokse rundt uke 8 tror jeg. Og etter det har de ikke stoppet Da jeg hadde gått opp to str (omtrent der du er nå) leste jeg at det var i 2 trimester de vokste mest.. And yes. They did... Så ikke ikke vær for trygg Med klær på ser det ikke så svært ut altså. Men bokstavene har flyttet seg merkverdig langt ute i alfabetet.. Ok, da sitter jeg her og venter på å få gigaboobs.. *gleder meg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 25. august 2010 Forfatter #929 Del Skrevet 25. august 2010 5 mnd er den beste måneden! (er min erfaring i alle fall ) Så bra!! Egentlig syns jeg svangerskapet så langt generelt har vært veldig bra, så hvis det bare blir bedre, er jeg knallfornøyd!! Men: Det var egentlig ikke før jeg leste at du skrev 5. mnd at det gikk opp for meg at jeg FAKTISK er i 5. måned.... Herreguuud så fort det har gått!!!!!! :dåne: Jeg er jo straks halvveis!!!! :dåne: :dåne: :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 25. august 2010 #930 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) I know! Det går nesten litt FOR fort.. Men samtidig ikke fort nok.. Jeg begynner å glede meg litt til å bli normal igjen. Men det er jo utrolig koselig å være gravid, og ikke minst kjenne på utviklingen og at knerten i magen blir større og sterkere! Ganske absurd og nesten litt uvirkelig. I dag tenkte jeg plutselig: herlighet! Når svangerskapet er over er det jo ikke normal hverdag igjen.. ALT ER FORANDRET!! Plutselig gikk det opp for meg at det skulle komme en liten fyr ut og bo med oss HELE tiden. Har jo vist det hele tiden men det ble plutselig litt mer virkelig.. Endret 25. august 2010 av siebaeo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 25. august 2010 Forfatter #931 Del Skrevet 25. august 2010 Det er for sent å angre nå ja!! Akkurat dét tror jeg faktisk ikke helt har gått ordentlig opp for meg enda. Jeg får forhåpentligvis en sånn eureka-opplevelse en dag jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 26. august 2010 #932 Del Skrevet 26. august 2010 Jeg syns alle KG-svangerskapene bare freser avgårde jeg, inkludert mitt eget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 26. august 2010 Forfatter #933 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Oppdaterer listen. Egne opplevelser er flettet inn. Listen stemmer ikke når det gjelder å kjenne bevegelse da, men... Så den får ingen strek enda.. Unnfangelsen finner sted omkring: 28. april 2010 Cypress får positiv test for 1. gang: 11. mai 2010 Hjertet begynner å slå: 23. mai 2010 Bryllupsdagen vår!! Cypress får en blødning og tror at bebissen er død: 31. mai 2010 Cypress er på ultralyd og ser et bankende hjerte: 1. juni 2010 Embryoet beveger seg: 16. juni 2010 Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 23. juni 2010 Alle indre organer er ferdig formet: 23. juni 2010 Risikoen for spontanabort avtar: 7. juli 2010 Kvalmen avtar for de fleste: 14. juli 2010 Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 21. juli 2010 Fosteret svelger og tisser: 4. august 2010 Tid for ultralyd: 16. august 2010 !! Du kan kjenne fosterets bevegelser: 18. august 2010 Fosteret begynner å få et søvnmønster: 1. september 2010 Fosteret begynner å høre: 22. september 2010 Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 20. oktober 2010 Mange fostre legger seg med hodet ned: 24. november 2010 Svangerskapspermisjonen begynner: 31. desember 2010 Antatt termindato: 21. januar 2011 Endret 26. august 2010 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 26. august 2010 #934 Del Skrevet 26. august 2010 Som tidligere sagt (tror jeg?), så kjente ikke jeg noe før jeg var i uke 20. Da kjente jeg tre små dunk på en og samme plass etter hverandre, og kjente ikke noe før noen uker etter det igjen. Nå derimot, uke 28, har jeg ei tøtte som nesten aldri er rolig.... Om morkaken din f.eks ligger foran, så vil du nesten ikke kjenne spark, det samme er det om hun ligger med ryggen ut og sparker deg innover. Dessuten, etter hva jeg har skjønt så kjenner vi førstegangs det senere siden vi ikke vet helt hva vi skal kjenne etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 26. august 2010 Forfatter #935 Del Skrevet 26. august 2010 Som tidligere sagt (tror jeg?), så kjente ikke jeg noe før jeg var i uke 20. Da kjente jeg tre små dunk på en og samme plass etter hverandre, og kjente ikke noe før noen uker etter det igjen. Nå derimot, uke 28, har jeg ei tøtte som nesten aldri er rolig.... Om morkaken din f.eks ligger foran, så vil du nesten ikke kjenne spark, det samme er det om hun ligger med ryggen ut og sparker deg innover. Dessuten, etter hva jeg har skjønt så kjenner vi førstegangs det senere siden vi ikke vet helt hva vi skal kjenne etter Det er godt å høre at det ikke bare er meg! Det er ikke det at jeg er bekymret for at ikke alt er ok altså, det er bare at jeg så gjerne skulle kjent liv.. Men jeg få ha tålamod!! Og ja, morkaken min ligger foran, så legen gjorde meg oppmerksom på at det kom til å bli sånn her. Så alt er egentlig som forventet. Jeg lå på magen i går og kjente litt, og da kunne jeg merke et område som var mye hardere enn resten. Det må ha vært fosteret jeg kjente. Kanskje hodet eller ryggen? Utrolig facinerende å kjenne på i hvert fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 26. august 2010 #936 Del Skrevet 26. august 2010 Vel, når frøkna begynner i 4-tiden på natten og romsterer rundt, herjer villmann og slikt, så tror jeg du plutselig gjerne ville ha hatt det slik at du ikke kjente noe... Men, ja, det er utrolig facinerende, her ser jeg magen min bare beveger seg i bølger til tider. Ser ut som et ailien!! Selv hadde jeg litt "panikk" når jeg leste om alle som i uke 14 kjente masse liv og slikt, for jeg kjente jo ikkeno! Men det er bare slik, trenger ikke å bekymre deg enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 26. august 2010 #937 Del Skrevet 26. august 2010 I begynnelsen måtte jeg ligge stille og omtrent holde pusten for å kjenne noe, og da kjente jeg noe som kaaaaanskje kunne være henne. Nå har jeg det omtrent som O'hara, bare at min heldigvis ikke begynner så tidlig. Hun venter som regel til 5-6-tiden om morgenen. Men det har vel bare skjedd én gang at jeg har ønsket at hun skulle roe seg ned, jeg elsker å kjenne henne der inne. Det er jo uansett ikke noe uvanlig at det tar tid før du kjenner noe, men skjønner godt at du er utålmodig. Snart kommer det, vet du! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 26. august 2010 #938 Del Skrevet 26. august 2010 Jeg kjente ikke noe action før i uke 21 og mannen kunne kjenne spark utenpå i uke 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 26. august 2010 #939 Del Skrevet 26. august 2010 Jeg lå på magen i går og kjente litt, og da kunne jeg merke et område som var mye hardere enn resten. Det må ha vært fosteret jeg kjente. Kanskje hodet eller ryggen? Utrolig facinerende å kjenne på i hvert fall! Legg merke til om du har en kul litt på ene sia av magen om du har ligget lenge på en side. F eks om morgenen. Jeg kunne våkne og så var magen liksom skeiv Den seig jo på plass igjen. Men det var nok lille fostergutten som hadde seget litt til siden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 27. august 2010 Forfatter #940 Del Skrevet 27. august 2010 Legg merke til om du har en kul litt på ene sia av magen om du har ligget lenge på en side. F eks om morgenen. Jeg kunne våkne og så var magen liksom skeiv Den seig jo på plass igjen. Men det var nok lille fostergutten som hadde seget litt til siden! Åh, så gøy! Jeg har lagt merke til at magen har vært skeiv en gang, men kan ikke huske om jeg da hadde ligget på siden lenge først. Men det skal jeg jamme prøve en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg