Gå til innhold

Hverdagen - med en baby i hus!

cypress

Anbefalte innlegg

:babyjente: power!!!!!!

Neste gang må jeg virkelig se til å stole på magefølelsen min.... tenkte jente, men tippet gutt.....

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for alle hilsninger!!! :kose:

Jeg prøver å lage ny ticker her nå, men den sier fortsatt at jeg er 17+6 selv med den nye datoen? :klø: Hvorfor blir det sånn?? Er det pga annen måte å regne på?? Og viktigst: hvordan fikser jeg det?? :vetikke: *blond*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En gla'nyhet: Da vi var i New York i vår var jeg forutseende nok til å kjøpe en BH i en størrelse større enn jeg normalt bruker - og den har jeg nå blitt nødt til å begynne å bruke! :strix: Hipp hipp hipp hurra!!

(Er ikke så velutrustet fra før, som dere kanskje skjønner..... :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Godt tenkt da - veldig fremsynt av deg :ler:

Og apropos ticker og beregning - er det ikke noe greier med at de regner svangerskapet bittelitt annerledes "over there", slik at du må legge på/trekke fra et par dager ellerno for å få tickeren til å stemme? *uvitende*

*edit: og da så jeg at pupsi hadde svart deg*

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gla'nyhet: Da vi var i New York i vår var jeg forutseende nok til å kjøpe en BH i en størrelse større enn jeg normalt bruker - og den har jeg nå blitt nødt til å begynne å bruke! :strix: Hipp hipp hipp hurra!!

(Er ikke så velutrustet fra før, som dere kanskje skjønner..... :sjenert: )

Når begynte de å vokse? :sjenert:

Kunne godt tenke meg litt påfyll selv, nemlig.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine vokste ikke noe i graviditeten :fnise: Heller tvert om, men jeg la jo ikke på meg noe heller da...

men når snuppa kom ut derimot! :overrasket:

BANG! fra c-cup til FF over natta :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått ned masse jeg også, så det hadde egentlig vært interessant å vite hva jeg hadde veid nå uten større pupper, baby og det hele.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når begynte de å vokse? :sjenert:

Kunne godt tenke meg litt påfyll selv, nemlig.. :fnise:

Jeg syns jeg relativt tidlig kunne merke at de ble fastere, og med mer "fyll" på toppen hvis du skjønner. I alle fall rundt uke 12 merket jeg forskjell. Men enda mer nå. Jeg vet ikke om man kan se forskjell, men både jeg og mannen kjenner forskjell. :ler: Og BHene er definitivt trangere...

Mine er vokst to cup-størrelser så langt i graviditeten. Er ikke akkurat lei meg over å ha gått fra B til D.. :fnise:

:pls:

Så gøy med en liten :babyjente: ! (selv om det betyr at jeg tok feil, :fnise: ) Nå blir det vel kjoleshopping ;)

Ja, det blir det nå! Min mor er allerede godt i gang sier ryktene! :fnise:

Så bra alt stod bra til, og så koselig med ei lita :babyjente:

Jaa! :strix::hjertesmil: Fostrine! :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det blir det nå! Min mor er allerede godt i gang sier ryktene! :fnise:

:fnise: Ser for meg at mamma kommer til å ta litt av når det blir vår tur også, haha... Mødre har vel gjerne den tendensen... Jeg var på ferie med noen familievenner da de ble besteforeldre for to år siden (de hadde trodd de skulle være hjemme før fødselen, men hun ville ut før tiden), og de hadde sagt de skulle holde seg i skinnet og ikke kjøpe noe mer nå, men på vei hjem var vi innom London, og du kan tro de shoppet da! :ler: Men koselig at de kommende besteforeldrene engasjerer seg da :)

Mine foreldre er jo sikker på at vi får en gutt første gangen, og nå i sommer har de til og med funnet på kallenavn til ham, så folk tror vel snart at jeg er gravid allerede! :fnise: Tror pappa har savnet litt å ha en gutt, så hvis vi får gutt blir det fjernstyrt helikopter og andre gutteleker for alle penga! Hehe... Jeg har sagt at det GÅR jo an å kjøpe sånt til jenter og... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...