Gå til innhold

Hverdagen - med en baby i hus!

cypress

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med ei lita :babyjente: i magen din!! :strix: Var mannen med? Fikk du med bilde/r? Kan tenke meg at det var utrolig og litt uvirkelig å se den lille dattera di! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ei lita :babyjente: i magen din!! :strix: Var mannen med? Fikk du med bilde/r? Kan tenke meg at det var utrolig og litt uvirkelig å se den lille dattera di! :rødme:

Ååå, dattera mi... Det var en formulering jeg ikke var vandt med å se.. :rødme: Men det er jo sant!! Så herlig!

Ja, mannen var med og holdt meg i hånden. Han syns også det var stas! Vi fikk med 5 bilder, alle av ansiktet. Det er så gøy å ha!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, vi :hoppe: for 18 uker!! Yey!!!

Jeg tok et bilde forrige onsdag, men har fortsatt trøbbel med dataen.. Kanskje jeg skal få med pappaen (altså Mannen ;) ) og kjøpe ny pc i kveld rett og slett!! I så fall kan det komme magebilde før dere aner det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil lage ny ticker, men hvor finner man en der det er forskjell på jente og gutt?? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for liten prinsesse!!! :strix::hoppe: Endelig gjettet jeg riktig! :fnise: Så gøy med liten jente.. :rødme: Jeg blir helt dårlig når jeg ser på barneklær for det er SÅ mye fint til jenter!! Men jeg skal ikke skjemme ut lillegutt og kjøpe kjoler til han.. :fnise:

Nå er det bare å lete etter navn! Og det er MYE enklere å finne jentenavn enn guttenavn.. :dåne:

Og :hoppe: for at alt lille jenta var frisk og fin! det er jo det aller aller viktigste.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååh, så koselig med ei lita jente :rødme:

Og at alt er bra med henne! :)

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med en jente! :klem:

Jeg bommet visst kratig på tippinga der ja :fnise: Ingen synske evner her i gården nei :roll:

Kjekt med termin flyttet til tilbake da :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kos med jenter, ja! :strix:

Er ikke min ticker litt sånn kjønnet? :fnise:

Edit: Nei, det er den ikke, men man kan velge rosa eller blå dr om man vil..

Endret av Iril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...