Mazilla Skrevet 12. august 2010 #741 Del Skrevet 12. august 2010 Så bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 12. august 2010 Forfatter #742 Del Skrevet 12. august 2010 Jeg tror jeg har litt hormonproblemer i kveld.. Litt grinete nå ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 12. august 2010 #743 Del Skrevet 12. august 2010 Så flott at sjefen tok det så bra til deg når du hormonene tuller litt med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. august 2010 #744 Del Skrevet 12. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 12. august 2010 #745 Del Skrevet 12. august 2010 Slemme hormoner! Jeg skal be dem om å være snill mot deg, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. august 2010 #746 Del Skrevet 12. august 2010 Håper du er mer ditt gamle jeg på jobb i morgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. august 2010 Forfatter #747 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Huff.. humøret skulle bli dårligere før det ble bedre tydeligvis.. I går hadde vi en stor krangel om bolig etc.. Men vi ble venner igjen til slutt da. Og i dag kastet jeg fanden meg opp igjen.. Håper dagen tar seg opp! Sesong 1 av Mad Men lå og ventet på meg, skal låne den av en kollegea, så det er jo et godt tegn!! Endret 13. august 2010 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 13. august 2010 #748 Del Skrevet 13. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 13. august 2010 #749 Del Skrevet 13. august 2010 Det blir sikkert ikke siste gangen du får en liten hormondipp Men det er lov når man er proppa full av graviditetshormoner! Ellers hadde man eksplodert til slutt tror jeg.. :dåne: Hvis det er noen trøst har det vært noen opphetede krangler her og men alikevel har vi det bedre enn noen gang før!! :rødme: Man blir bare litt ekstra oppfarende innimellom.. Gutta lærer det til slutt.. Hilsen nybakt tåreperse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. august 2010 #750 Del Skrevet 13. august 2010 Ååå, MadMen er så gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. august 2010 Forfatter #751 Del Skrevet 13. august 2010 Ååå, MadMen er så gøy! Godt du skjønte at det var Mad Men jeg mente, selv om jeg hadde skrevet Mad MeD.. Kunne jo vært noe som het det og, gale medisiner eller noe.. Gleder meg til å se!! Har hørt så utrolig mye bra om den!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 13. august 2010 #752 Del Skrevet 13. august 2010 Jeg tror jeg har litt hormonproblemer i kveld.. Litt grinete nå ja.... Sånt er såååå lov Det hører med hele pakka.... og blir ikke borte med det første etter babyen har kommet heller Ha en flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 13. august 2010 #753 Del Skrevet 13. august 2010 signerer det Devilina skriver.....er lov og blir ikke borte med det første Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. august 2010 #754 Del Skrevet 13. august 2010 Skikkelig fin trøst! Jaja, like greit med den usminka sannheten også noen ganger, ikke bare glansbilder og lykkehistorier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 13. august 2010 #755 Del Skrevet 13. august 2010 hehe sorry.....jeg og Devilina er kanskje kjente for å si det sånn som er Jeg er ihvertfall det MEN, skal si en ting.....uansett hvor irritert, sur, eller grinete man kan bli(spesielt mot mannen), så neste minutt når du hører små lyder fra babyen, eller ser et smil(altså refleksene dem får sånn i starten, og da virker det som de smiler)...så får du blikket bort mot mannen og blir helt forelsket igjen at dere to lagde noe såååå vakkert :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. august 2010 #756 Del Skrevet 13. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 14. august 2010 #757 Del Skrevet 14. august 2010 Ikke lenge igjen til ul nå Kanskje du skal dra frem tippelisten igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 15. august 2010 #758 Del Skrevet 15. august 2010 Gleder meg til å høre om UL når jeg er tilbake fra flyttesjauen! Håper humøret oppfører seg og at du har kost deg med Mad Men! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 15. august 2010 Forfatter #759 Del Skrevet 15. august 2010 Ingen Mad Men i helgen, for jeg har vært med mannen på overnattingstur med veteranbilen! Faktisk utrolig hyggelig! Jeg har vært i godt humør og været har vært strålende. Ble til og med litt solbrendt! I morgen blir det UL da! Det blir spennende!! Jeg skal dra frem tippelisten i neste innlegg, så får vi håpe vi får fasiten i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 15. august 2010 Forfatter #760 Del Skrevet 15. august 2010 Tippeliste!! eller ?? Cypress: Zia: Neferet: Pupsi: Dinedama: Mazilla: Minttu: Icing: Småkjekset: MaiL: Muffin!: Store My: Devilina: _lene_: Iril: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg