Gå til innhold

Hverdagen - med en baby i hus!

cypress

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Huff.. humøret skulle bli dårligere før det ble bedre tydeligvis.. I går hadde vi en stor krangel om bolig etc.. Men vi ble venner igjen til slutt da. :jepp:

Og i dag kastet jeg fanden meg opp igjen.. :sur:

Håper dagen tar seg opp! Sesong 1 av Mad Men lå og ventet på meg, skal låne den av en kollegea, så det er jo et godt tegn!! :nigo:

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir sikkert ikke siste gangen du får en liten hormondipp ;) Men det er lov når man er proppa full av graviditetshormoner! Ellers hadde man eksplodert til slutt tror jeg.. :dåne:

Hvis det er noen trøst har det vært noen opphetede krangler her og men alikevel har vi det bedre enn noen gang før!! :rødme: Man blir bare litt ekstra oppfarende innimellom.. Gutta lærer det til slutt.. ;)

Hilsen nybakt tåreperse :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, MadMen er så gøy! :hoppe:

:fnise: Godt du skjønte at det var Mad Men jeg mente, selv om jeg hadde skrevet Mad MeD.. Kunne jo vært noe som het det og, gale medisiner eller noe..

Gleder meg til å se!! Har hørt så utrolig mye bra om den!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har litt hormonproblemer i kveld.. Litt grinete nå ja.... :sur:

:hug:

Sånt er såååå lov ;) Det hører med hele pakka.... og blir ikke borte med det første etter babyen har kommet heller :fnise:

Ha en flott helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skikkelig fin trøst! :fnise: Jaja, like greit med den usminka sannheten også noen ganger, ikke bare glansbilder og lykkehistorier! ;):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe sorry.....jeg og Devilina er kanskje kjente for å si det sånn som er :vetikke: Jeg er ihvertfall det :sjenert:

MEN, skal si en ting.....uansett hvor irritert, sur, eller grinete man kan bli(spesielt mot mannen), så neste minutt når du hører små lyder fra babyen, eller ser et smil(altså refleksene dem får sånn i starten, og da virker det som de smiler)...så får du blikket bort mot mannen og blir helt forelsket igjen at dere to lagde noe såååå vakkert :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Neferet

Gleder meg til å høre om UL når jeg er tilbake fra flyttesjauen! :nigo:

Håper humøret oppfører seg og at du har kost deg med Mad Men! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen Mad Men i helgen, for jeg har vært med mannen på overnattingstur med veteranbilen! :jepp: Faktisk utrolig hyggelig! Jeg har vært i godt humør og været har vært strålende. Ble til og med litt solbrendt! :sol:

I morgen blir det UL da! Det blir spennende!! Jeg skal dra frem tippelisten i neste innlegg, så får vi håpe vi får fasiten i morgen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippeliste!! :babygutt: eller :babyjente: ??

Cypress: :babygutt:

Zia: :babygutt:

Neferet: :babygutt:

Pupsi: :babygutt:

Dinedama: :babyjente:

Mazilla: :babyjente:

Minttu: :babyjente:

Icing: :babyjente:

Småkjekset: :babyjente:

MaiL: :babygutt:

Muffin!: :babyjente:

Store My: :babyjente: