Devilina Skrevet 3. august 2010 #621 Del Skrevet 3. august 2010 Grudde meg veldig jeg også, men sa til meg selv.. dette må du bare og så banket jeg på og sa.. jeg må snakke med deg Gikk kjempe fint og jeg ble 5kg lettere etterpå. Fikk bare positiv tilbakemelding Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 3. august 2010 #622 Del Skrevet 3. august 2010 Det går nok kjempe fint å snakke med sjefen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. august 2010 #623 Del Skrevet 3. august 2010 Fikk du gjort det..? Alternativet er jo å ikke si noe, og late som ingenting, men jeg er i grunnen ganske sikker på at han kommer til å oppdage det etterhvert (uansett hvor distré han måtte være), så det er egentlig ikke noe reelt alternativ.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 3. august 2010 Forfatter #624 Del Skrevet 3. august 2010 Dere er søte som heier så veldig, men siden jeg er en kylling, utsatte jeg det én dag til.... Men i morgen skal jeg si det!!! Godt å høre at det er flere som grudde seg i hvert fall!! Alternativet (å ikke si noe) kan jo funke en liten stund til, men det er vel relativt begrenset hvor bra det vil gå i lengden ja... Og det er vel tross alt bedre å være litt i forkant, og fortelle det selv, før alle begynner å spørre og snakke seg i mellom. Og jeg skal jo tross alt på UL midt i arbeidsdagen om under to uker, så det kan være greit å slippe å lyve om hvorfor jeg må ha fri til det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. august 2010 #625 Del Skrevet 3. august 2010 Hvis ikke du sier det i morgen ringer jeg inn et anonymt tips.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 3. august 2010 #626 Del Skrevet 3. august 2010 Skjønner at du gruer deg til å si noe til sjefen, men det kommer nok til å gå fint Synes Pupsi sin måte å si det på var fin Blir spennende med ordinær UL snart! Jeg tipper gutt forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. august 2010 #627 Del Skrevet 4. august 2010 Hvis ikke du sier det i morgen ringer jeg inn et anonymt tips.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 4. august 2010 #628 Del Skrevet 4. august 2010 Hvis ikke du sier det i morgen ringer jeg inn et anonymt tips.. Fantastisk ide Mazilla!!!! :duskedame: Kom igjen cypress!!! :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 4. august 2010 Forfatter #629 Del Skrevet 4. august 2010 hei hei Jeg har ikke vært innom her på leeenge. Så gøy å se magebildet! Kjempefin mage!! Når man er slank i utgangspunktet popper jo magen gjerne fort ut. Jeg hadde omtrent sånn som deg i uke 15. Og så vips gjorde jeg enda et kvantesprang til øvre del av det grønne feltet! :dåne: Tror det har med vinkel på livmor osv. Magen blir forresten hardere/fastere over det hele når livmoren blir større og rekker høyere opp.TIl slutt har man jo livmora helt opp i ribbeina. Og alt annet der det måtte være litt plass.. Så at dere snakket om salg.. Tips, man blir nok en del større enn man kanskje tror. Jeg har i alle fall hele veien følt at magen var SÅÅÅ stor, men når jeg ser tilbake ser jeg jo at den skulle bli mye større. Og enda større skal den bli. :rødme: :klø: Hva betyr øvre del av det grønne feltet?? Jeg føler allerede at magen min er Stooor, men den er jo egentlig ikke det.. Jeg kan fortsatt (i hvert fall nesten, tror jeg) skjule den bak en løs tunika, så da er den jo strengt tatt ikke så stor. Men med trange/uten klær syns den godt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 4. august 2010 Forfatter #630 Del Skrevet 4. august 2010 Hakke sett sjefen her i dag enda, så jeg må dessverre utsette å informere han litt til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 4. august 2010 Forfatter #631 Del Skrevet 4. august 2010 Jeg trenger hjelp fra trønderne som leser her!!! (og gjerne andre som har noen ideer også!!) Jeg er bedt på trønderfest, og vet ikke hva jeg skal ha på meg!!! I invitasjonen sto det masse om hva gutta kunne ha på (dere vet, mokkasiner, skinnvest, lisseslips, hvite tennissokker etc...), men ingenting om hva damene går i. Noen som har noen tanker?? Forresten: 16 uker!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 4. august 2010 #632 Del Skrevet 4. august 2010 16 uker ....og på tide å informere sjefen når han dukker opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 4. august 2010 Forfatter #633 Del Skrevet 4. august 2010 Ja, jeg innser at det ikke er noen vei tilbake.... Har man blitt smelt på tjukka, så må man bare ta følgene..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 4. august 2010 #634 Del Skrevet 4. august 2010 Skjønner at du gruer deg, men det er liksom litt vanskelig å la være å fortelle noe og - det blir jo værre og værre og skjule, og snart begynner noen å lure på hvorfor du har lagt din elsk på tights og tunika så til de grader Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 4. august 2010 Forfatter #635 Del Skrevet 4. august 2010 Ja, jeg vet... Nå var jeg akkurat og spurte sekretæren om ikke sjefen skulle komme inn i dag, og det skal han ikke.... Så da blir det utsatt til neste uke gitt! Jeg syns hun kikket på magen min, og da tok jeg meg i å forsøke å trekke inn magen for at den ikke skulle være så tydelig! Skjønner at jeg bare må få dette ut i offentligheten nå altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 4. august 2010 #636 Del Skrevet 4. august 2010 16 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 4. august 2010 #637 Del Skrevet 4. august 2010 16 uker på vei! Dette går unna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 4. august 2010 #638 Del Skrevet 4. august 2010 :klø: Hva betyr øvre del av det grønne feltet?? Jeg føler allerede at magen min er Stooor, men den er jo egentlig ikke det.. Jeg kan fortsatt (i hvert fall nesten, tror jeg) skjule den bak en løs tunika, så da er den jo strengt tatt ikke så stor. Men med trange/uten klær syns den godt!! Det grønne feltet på grafen hvor de setter symfyse-fundusmålene på (måler livmorstørrelsen) på helsekortet ditt for å måle vekst. Det grønne feltet indikerer "normalen" og den røde streken midt i indikerer gjennomsnitt. Men målene kan vist påvirkes av hvordan livmora ligger osv. Hurra for 16 uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 4. august 2010 Forfatter #639 Del Skrevet 4. august 2010 Aha... Det helsekortet har ligget i skuffen siden jeg fikk det, så jeg husket ikke at det var noen graf på det.. Men dette lærer jeg sikkert ved neste kontroll!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 4. august 2010 #640 Del Skrevet 4. august 2010 Jeg lå godt over normalen på det grønne feltet... eller over det grønne feltet, men hun var helt normal i størrelsen når hun kom ut så det SF målet er bare en pekepin og ikke noe man skal stresse og tenke så mye på... og når forskjellige folk måler, så blir det litt forskjellig resultat også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg