Gå til innhold

Hverdagen - med en baby i hus!

cypress

Anbefalte innlegg

Kos deg på Sørlandet :klem: Selvom det er en kort tur så er det slik man gjør for gode venner :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aaaaw så fin mage da! :rødme: Gravidmager er noe av det fineste jeg ser. :) Jeg må i tenkeboksen når det gjelder tippingen, har ikke følelsen for verken det ene eller det andre..... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia, innom for å titte litt.....jøss så fin mage du begynner å få, og herrigud 15 uker allerede! går fort :hakeslepp:

Må forresten legge til.....lekker undertøy :lur: Ikke sjans jeg hadde turt å sett sånne bilder sånn som du eller Pupsi i undertøy altså :fnise:

Håper ellers formen er bra :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mazzi: Vi har vært like utenfor Risør! :jepp: Utrolig nydelig sted! Jeg har til og med badet!!

Slapp heldigvis unna den verste køen i dag, jeg tror vi dro hjem før det virkelig begynte. Det ble først kø da jeg nesten var hjemme, men da var det på grunn av en ulykke.

Neytiri: :fnise: takk takk! Det er vel ikke noe mer fancy enn H&M, men...

Formen er bra! Har ikke kastet opp på flere dager nå! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neytiri: :fnise: takk takk! Det er vel ikke noe mer fancy enn H&M, men...

hehe ja men at du ser så fin å slank ut med den søte kula :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja men at du ser så fin å slank ut med den søte kula :rødme:

Hehe, jeg har alltid vært et beinrangel (så mye at jeg har hatt kompekser for det), så du kan tro det er uvandt å plutselig ha litt mage! I helgen var jeg sammen med flere jenter som jeg har møtt tidligere, men som jeg ikke kjenner så godt. Flere sa at de hadde lagt merke til magen, men ikke hadde turt spørre om jeg var gravid, fordi de var usikre på om jeg bare hadde spist litt godt i det siste.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, jeg har alltid vært et beinrangel (så mye at jeg har hatt kompekser for det), så du kan tro det er uvandt å plutselig ha litt mage! I helgen var jeg sammen med flere jenter som jeg har møtt tidligere, men som jeg ikke kjenner så godt. Flere sa at de hadde lagt merke til magen, men ikke hadde turt spørre om jeg var gravid, fordi de var usikre på om jeg bare hadde spist litt godt i det siste.. :ler:

:ler: ja jeg har gjort det en gang og gjør det ALDRI igjenn å spørre om jeg er usikker......for seff var hun IKKE gravid....skikkelig flaut da :dåne:

Har du vært på Ordinær UL enda???vettu enda om det er gutt eller jente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går måtte jeg bestille mamma-klær fra H&M.. :gravid: Jeg klarer ikke kneppe igjen mange av buksene mine, det begynner rett og slett å bli litt krise, særlig med jobbklær. Jeg prøvde en dressbukse i dag tidlig, og hadde bare ikke sjans!!! Så jeg går med tights og tunika på jobben hver dag nå. Skjortene mine får jeg fortsatt på, men jeg kan jo ikke gå med det uten en ordentlig bukse som jeg får kneppet igjen. Heldigvis har jeg ingen møter eller noe "viktig" som skjer enda. Håper bare tingene passer og ser ok ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte med mammaklær lenge før deg! mMn det var ikke fordi magen hadde vokst, men fordi det var så ubehagelig med noe som strammet. Jeg er veldig fornøyd med mammaklærne til h&m! :jepp: Har to jeans som er kjempekule, som jeg ikke hadde klart meg uten, og som ingen ser at det er noe spesielt med. Det er ganske mye salg på mammaklær på h&m butikkene nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, er det salg?? Kanskje jeg burde reise i en butikk også da, ikke bare bestille på nett? Så får jeg jo tingene med én gang også... Takk for tipset!!

Godt å høre du er fornøyd med tingene du kjøpte! Jeg bestilte nemlig en hel haug når jeg først var i gang! Er jo bare å sende tilbake hvis det ikke passer, så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sett at de har hatt salg i flere butikker, bl.a. på Sandvika Storsenter og Stovner senter. Masse plagg til 100 og 200 kr. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordinær UL er om nøyaktig to uker! :tommelopp: Da håper jeg vi kan se kjønnet!!

ÅÅÅÅÅ... spennende!!! :hoppe:

Føler på meg en liten :babygutt: jeg da.... men har sikkert noe med at de fleste jeg vet om får jenter :fnise: må jevne ut lagene litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei :)

Jeg har ikke vært innom her på leeenge. Så gøy å se magebildet! Kjempefin mage!! :strix: Når man er slank i utgangspunktet popper jo magen gjerne fort ut. Jeg hadde omtrent sånn som deg i uke 15. Og så vips gjorde jeg enda et kvantesprang til øvre del av det grønne feltet! :dåne: Tror det har med vinkel på livmor osv. Magen blir forresten hardere/fastere over det hele når livmoren blir større og rekker høyere opp.TIl slutt har man jo livmora helt opp i ribbeina. Og alt annet der det måtte være litt plass.. :fnise:

Så at dere snakket om salg.. Tips, man blir nok en del større enn man kanskje tror. Jeg har i alle fall hele veien følt at magen var SÅÅÅ stor, men når jeg ser tilbake ser jeg jo at den skulle bli mye større. Og enda større skal den bli. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare jeg som er rar, eller er det normalt å grue seg SKIKKELIG til å fortelle sjefen om graviditeten?? Jeg gruer meg såpass at jeg bare utsetter og utsetter det.... Jeg trodde egentlig at han skulle ha ferie denne uken også, men plutselig dukket han opp gitt... Han skal bare være her i dag og i morgen, så blir han borte igjen noen dager. Du kan banne på at jeg ikke klarer å opparbeide mot til å si det mens han er her nå. Som om det blir noe bedre neste uke!??! Nei, jeg er bare teit, jeg vet det... Han er egentlig en hygglig kar, om enn med litt kort lunte (det er aldri noe jeg har fått merke, har bare hørt historier..). Men huff....

Hvordan sier man det da?? Jeg kommer bare til å rødme og stamme... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Det avhenger vel av både jobben man er i og sjefen vil jeg tro... Men jeg har stor tro på at du blir møtt positivt, som du selv har sagt er det vel ikke en kjempeoverraskelse for jobben din. Du kan tenke på hvordan en av mine tidligere kolleger (og teamledere) grudde seg, da hun etter fødselspermisjonen kom tilbake med stoor mage og bare jobbet tre-fire måneder før det var på'n igjen med neste fødselspermisjon :fnise: Det gikk fint hos arbeidsgiver det, så da tror jeg det går bra for deg også. Mann deg opp og få det sagt før han forsvinner igjen, så slipper sperren å bli enda større! :klemmer::hug::kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg grudde meg også veldig!! :klem: Men du må gjennom det en eller annen gang... Det lureste er vel å be om å snakke med han, bli med inn på kontoret hans, og si at du har noe å fortelle. Si at du er gravid, og er 16 uker på vei, og at du gleder deg veldig til å bli mor. :nigo: Hvis du smiler og viser glede tror jeg nok det smitter over på han, selv om han jo har fått et lite problem. Men det er jo derfor han er sjef og har sjefslønn, for å løse sånne "problemer" og sette inn en vikar for deg etterhvert :)

Det kan umulig være en veldig stor overraskelse, da du er en kvinne i rett alder og ganske nygift. :)

Det er lurt å bare gjøre det med en gang, så blir du ferdig med det. Jo lenger du sitter å tenker, jo vanskeligere blir det. Hvis du bare reiser deg opp nå, og går å finner han, så er det straks unnagjort :kose: Ikke tenk, bare gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...