cypress Skrevet 27. juli 2010 Forfatter #541 Del Skrevet 27. juli 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 27. juli 2010 #542 Del Skrevet 27. juli 2010 Jeg gjetter For å linke til et innlegg trykker du på de tallene på innlegget (f.eks 542 på dette innlegget) du skal linke til, så lages det en link som du skriver inn i signaturen din Hos meg sa de at det var 99 % sikkert gutt på ul i uke 16. Og jeg så det med egne øyne også Så det samme på ordinær ul i uke 19 på Riksen, og det var heller ingen tvil på 3D ul i uke 27. Tør ikke engang å tenke på hva jeg skulle gjort hvis det kom en baby uten tut ut :dåne: Rommet er lysblått, senga er blå, kommode, skap.... Klærne er guttete, og selvfølgelig er lapper fjernet og de er vasket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 27. juli 2010 Forfatter #543 Del Skrevet 27. juli 2010 Takk for hjelpen Pupsi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. juli 2010 #544 Del Skrevet 27. juli 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 27. juli 2010 Forfatter #545 Del Skrevet 27. juli 2010 Notert! Bra det endelig kom noen som gjettet jente, ellers hadde dette blitt lite spennende.. (ehh... som om det var flertallet som avgjør dette liksom... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. juli 2010 #546 Del Skrevet 27. juli 2010 Jeg vet hvor finværet er. Det er nemlig her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 27. juli 2010 #547 Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) Jeg vet hvor finværet er. Det er nemlig her! Jeg tipper også Her er det også fint vær Er vel bare idag, på storm er det meldt regn og overskyet fra imorra til neste onsdag.. Fint vær vi har i Norge Endret 27. juli 2010 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. juli 2010 #548 Del Skrevet 27. juli 2010 Her er det meldt strålende og 26grader på kveldstid :dåne: Kvelden skulle faktisk bli varmere enn dagen ifølge yr.. Men det er ikke før i morgen og torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 27. juli 2010 #549 Del Skrevet 27. juli 2010 Jeg tror det blir ei lita Cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 27. juli 2010 #550 Del Skrevet 27. juli 2010 Jeg tipper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 27. juli 2010 Forfatter #551 Del Skrevet 27. juli 2010 Tippeliste oppdatert! Plutselig var det flere som gjetter enn ! Jeg er så sur på mannen nå... Vi var ute og handlet og ordnet diverse ting. Etter hvert begynte jeg å bli sliten, og sa at jeg ikke orket mer. Da syns han det var helt greit å la meg sitte i en kald trapp og vente på han i over 20 minutter. Og da jeg fortalte han at jeg syns det var lite hensynsfult, ville han helst snakke det bort, og når han skjønte at det ikke gikk, sa han at det var jeg som var urimelig, for "han hadde ventet på meg i butikker mange ganger tidligere.." Det er for det første ikke sant, at jeg har brukt så lang tid etter at han har sagt han vil gå, og for det andre kan det ikke sammenlignes. Jeg blir mye mer sliten nå enn han blir. Møkkmann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. juli 2010 #552 Del Skrevet 27. juli 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 27. juli 2010 Forfatter #553 Del Skrevet 27. juli 2010 Har roet meg litt nå. Det er jo ikke verdens undergang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. juli 2010 #554 Del Skrevet 27. juli 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. juli 2010 #555 Del Skrevet 28. juli 2010 Hihi, det blir vel sikkert flere ganger han vil oppfattes som urimelig de neste 25 ukene. Godt det ordnet seg! Og forresten, du er jo 15 uker i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 28. juli 2010 #556 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) 15 uker! Her flyr tiden avgårde ser jeg Edit: Jeg tipper men det tror jeg ligger i at de fleste andre her har fått, eller får jente den som lever får se Endret 28. juli 2010 av MaiL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. juli 2010 #557 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) 15! edit: HAHA! Jeg må le litt Ammetåke er noe dritt for man både leser/skriver og sier mye feil, og jeg presterer å skrive :duskesame: når jeg skulle lage smileyene Jeg syns iallefall det var gøy Endret 28. juli 2010 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. juli 2010 #558 Del Skrevet 28. juli 2010 duskesame! Strålende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. juli 2010 #559 Del Skrevet 28. juli 2010 Jeg syns de skulle laget en duskesame-smiley jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #560 Del Skrevet 28. juli 2010 Ja, guri malla, 15 uker allerede!! I dag tidlig tok vi det første magebildet. Jeg som var SÅÅÅ bestemt på å ta det HVER uke allerede fra jeg fant ut at jeg var gravid, men jammen har jeg glemt det helt til nå.. Men nå er jeg i gang! Og mannen har fått beskjed om at nå skal vi ta bilder hver onsdag morgen fremover (siden det er starten på en ny uke). Jeg har ikke fått overført det til pcen enda, men skal se om ikke jeg får lagt det ut når jeg kommer så langt. Det er ikke noen tvil om at det er noen på besøk i magen i hvert fall. Jeg googlet magebilder i går, og fant en blogg der ei jente hadde lagt ut bilder hver uke. Hennes 15-ukers var ganske lik min, så da følte jeg meg normal. Så inntil jeg får lagt ut mitt eget bilde, kan vi late som dette er meg: Magebilde uke 15 :duskesame: Bedre enn :dustesame: i hvert fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg