TuttaV Skrevet 25. mai 2012 #3741 Del Skrevet 25. mai 2012 Så spennende! A virker å være ei skikkelig solstråle ja Håper dere får en fin pinsehelg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 29. mai 2012 #3742 Del Skrevet 29. mai 2012 Hei. Koselig lesing Sant det du sier me å få nr 2,sjansen for å være like heldig er stor,men man tenker jo hvor heldig kan man bli Men kjør på,og lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 30. mai 2012 Forfatter #3743 Del Skrevet 30. mai 2012 Oi, så hyggelig med så mye besøk!! Trodde alle hadde falt av lasset her jeg... Ser det er flere som er i gang med runde to også, så koselig!! Tror jeg like greit stenger denne boka og oppretter en prøverbok i stedet, det er liksom et nytt kapittel i livet. Legger link her med håp om at noen vil følge med der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 30. mai 2012 Forfatter #3744 Del Skrevet 30. mai 2012 Link til dagbok: Min lenke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg